Ik ben op zich wel wat gewend, doe het al jaren alleen doordeweeks. Maar die eerste nacht na een vakantie van vl moet ik altijd heel erg wennen. Ik hoor ineens allerlei geluiden die ik anders niet hoor. Vannacht zelfs een keer naar beneden gelopen, omdat ik dacht in de huiskamer iets te horen. Aan de kinderen ligt het in ieder geval niet. Behalve de oudste 2 die dachten mooi vl is er niet, dus laten we eens kijken hoe ver we kunnen gaan bij mamma. Nou, niet ver zijn ze achter, hahaha
Hier slapen best goed, 22 uur tot 0430 en hij ligt nu aan de borst net alleen de kids hebben vakantie dus dat is best druk, gisteren carnaval wezen vieren met de kids, vandaag weer zwemles, morgen cb en indoor speeltuin, donderdag osteopaat vanwege krampjes en reflux dus druk, druk, druk.
Met onze oudste wel toen hielp het wel wat, hoor er goede dingen over dus baad het niet dan schaad het niet.
Ik lig lekker nog!! Ook keurige nacht: 22:00/1:30/5:30! Alleen om 1:30 wel ff bezig geweest. Ze had ook een poepje dwars zitten. Vsndaag voor mij eerste dag helemaal alleen al kersverse moeder! Ml komt rond 21:00 weer thuis... Voor mij dus wel spannend 2de leg en Tiger! Zit na al te twijfelen douchen of zou ze zich zo melden? Ik ga voor douchen! Kan er niet altijd a la seconde zijn toch? Vandaag kont cb voor huisbrzoek! Logo ben jij nog gestopt met infacol? Ps ik krijg vandaag mijn swaddle me eindelijk! Oh ja: is twee weken oud genoeg om haar mee te nemen in de auto? Voor kwartietje heen en keartiertje terug?
Goed zo kahlan lekker onder de douche ze kan idd best even wachten als se wakker word. Auto kun je gewoon doen en proberen hoor!
Je banner is in de war Wendy. Je kind is vandaag geboren staat er. En in de tekst eronder is zoonlief al een jaar oud (2013 ipv 2014)
Goedemorgen. Vandaag de tweede nacht dat Jasper heeft doorgeslapen. Laatste voeding 23:30 uur en hij kwam pas om 05:45 uur!! Volgende week gaan we lekker met z'n vijven een weekendje weg. We kijken er enorm naar uit!
Natuurlijk why not? Met twee weken had ik al de weekboodschappen gedaan met de kleine erbij. Even lekker wandelen mag nu ook gewoon elke dag..
Huh ik zie het 2de leg!! Raar ding :S Wij gaan dit weekend weekendje weg met mijn schoonouders. Zo zin in!!! En het wordt heerlijk weer
Oh lekker Wendy, het is inderdaad heerlijk buiten!!! Vinden jullie het vervelend als ik domme vragen blijf stellen? Gek voor iemand van 32, maar ik heb nog nooit een pasgeboren baby meegemaakt, dus geen enkel voorbeeld (mijn nichtje kwam met twee maanden uit het zkh, dus dat was anders, bovendien woonden zij twee uur bij ons vandaan.) Kan ik de baby in de wipper zetten en haar dan even alleen laten, om bijvoorrbeeld de was in de machine te doen? en moet ik haar dan vastzetten? Als ik haar in de box leg, dan gaat ze soms overgeven omdat ze dan te plat ligt...
Als je de wipper bv in de box zet of grond mag het wel maar je mag niet alleen laten bv op de tafel laten staan of iets (liever even in de reiswieg of box (kan je evt waskussenhoes erin leggen met daar iets onder dat ze was schuin ligt.. (heb ik ook bij de reiswieg, iets eronder dan, niet het verschoonkussen haha)
enneh liever domme vragen (al bestaan die niet echt) dan zomaar wat doen, maar vaak zegt je instinct wel genoeg, je moet daar wel op leren vertrouwen, jij bent de mama, jij weet het beste voor je kindje (in de meeste gevallen)
@Chantal lekker zeg wat een ruk heerlijk!! Onze bink ligt nu overdag voor het eerst in zijn bedje ipv beneden in de box of kinderwagenbak ik had het idee dat hij overprikkeld raakte. Hoop dat ik gelijk heb want hij slaapt al bijna 2 uur heeft tie nog nooit gedaan zeg altijd van die haze slaapjes. Anders wil ik toch eens naar een osteopaat want hij heeft toch klem gezeten met de bevalling misschien dat hij daarom zo aan het miepen is overdag heeft hij toch ergens last van of zo. Morgen naar het cb ben benieuwd wat het gaat brengen ik denk dat hij al bijna 5 kilo is inmiddels. En volgende maand al zijn eerste prikje zo snel dat was vroeger niet! @ddana van harte gefeliciteerd meis mooie naam ook!!