Kom ook nog eens aanwaaien hier! Heb wel meegelezen.... Kahlan las iets over een koortslip? Dat is wel best gevaarlijk voor een baby.... Panther lees dat wel eens vaker dat het goed helpt een osteopaat Hier gaat alles goed... Gewicht is inmiddels al 5280 en 57 cm dus een lange jongen Bv gaat ook nog steeds super alleen is meneer na de bv van 3 uur niet meer in slaap te krijgen.....
goedemiddag dames!! al weer een hele tijd geleden dat ik me hier heb laten zien maar ik knap eindelijk op hier een behoorlijke griep in huis maar gelukkig onze kleine man alleen verkouden wat alsnog erg sneu is. verder gaat het hier toppie hij drinkt goed is heerlijk wakker lacht zelfs al dus volop genieten gister is vl weer begonnen met werken en moet stiekem zeggen dat dat wel heerlijk is lekker weer me eigen routine erin gooien en genieten van beide kids nou ik ga heeeeel ver terug lezen haha en hopelijk over al op reageren
Idd domme vragen zijn er niet hoor gewoon vragen stellen dat doen we allemaal en zo helpen we elkaar! Lekker meiden weekendjes weg genieten maar. Lov nou idd flinke knul hoor fijn dat je bv goed loopt. Inkie he beterschap nog dat is niet fijn. @cb ik hoop dat de weegschaal donderdag minimaal 4100 zegt anders gaat er iets niet goed duimduim.
Even een kort berichtje tijdens mijn handsfree kolfsessie Wendy zo'n bondolino is echt geweldig hoor! Ja we zijn nog steeds gestopt met infacol. Het lijkt redelijk te gaan. Spugen gaat wisselend. Tiger ik ben benieuwd naar de swaddle me! Zo bijna klaar en dan Joris aankleden. Ik plassen en wat drinken. Hup in de auto naar het zkh. Slechte tijdsplanning, oeps. Maar Joris gaat wel schoon mee naar het zkh. Hij is net in bad geweest.
WOW, hier was Cooper vorige week al 57 cm maar 4030 gram vorige week (gisteren zelf gewogen en woog ie 4300 gram) morgen naar CB toe...
Ik was ook helemaal spastisch maar de kinderarts vond het geen enkel probleem ze krijgen antistoffen al mee als wij eerder gehad hebben zei ze, je kan wel van die patch halen als je dan per ongeluk even vergeet is het niet zo erg, maar kinderarts zei dat het helemaal niet erg was..
Oh ja tiger? Ik dacht dat het gevaarlijk was ivm hersenvliesontsteking ... Ja hier was het ook vorige week dinsdag die meting ...
Hier schiet het middagslaapje er weer bij in. Lag lekker op bed en sliep ook al bijna gaat mijn telefoon ineens over. 1 of andere telemarketeer. Pffff, gelijk bel-me-niet register weer ge-update. Gelukkig ligt de kleine meid te slapen, dus kan ik lekker een beetje rustig rommelen. Vanmiddag even langs de ha, nieuwe medicijnen voor zl ophalen. Gelijk maar een afspraak voor mezelf maken als ik er dan toch ben. Misschien vreemd, maar tijdens de zwangerschap had ik constant last gehad van slapende benen en voeten. En in de laatste week heb ik me toen goed verstapt met een slapende voet. Ik hoorde toen een knak (alsof er iets brak) maar geen last meer gehad. Nu ben ik echter weer op de been en begin weer wat stukken te lopen en dan doet mijn voet echt heel erg pijn. Alsof ik in een spijker sta bij elke stap. Ik ben toch bang dat ik misschien een middenvoetsbeentje gebroken heb en dat dat nu verkeerd aan elkaar groeit. Ik weet eigenlijk helemaal niet of dat wel kan.
Flinke kerel Lov!! Wat vvervelend 2de leg Hopelijk niets gebroken! Hier geen middagdutje, maar 20 minuten op de hometrainer. Heerlijk! L.yam in de schommelstoel ernaast
hihi weer lekker even sporty, het is zo mooi weer kan beter even lekker naar buiten gaan joh, is goed voor de beeb meteen!
Ik ben al de hele dag buiten Hihi.. had nu tussendoor niet zoveel tijd om te gaan wandelen, maar wou wel ff wat doen Moet mn stiefzoon zo weer ophalen.. Mijn telefoon houdt bij hoeveel ik wandel, fiets etc.. ik had de maand februari 29km gewandeld :O En dat pas vanaf 1,5/2 weken na de geboorte..
Ik woon op een industrieterrein, dus als ik lekker naar dorp of naar mn ouders/schoonouders wil wandelen is het meteen een half uur heen en half uur terug, dat red ik niet als ik D.ylano op moet halen..
aaah dat scheelt, doe je netjes, nergens geen last van? Ik loop nu weer ongeveer 15 kilometer per week ongeveer, gaat goed (beter als ik had verwacht) geen bekkenpijn of rugpijn, zelfs niet na een uur wandelen dus ik ben happy. Binnenkort weer crosstrainer oppakken en dan weer toewerken naar hardlopen maar belangrijk is om rustig op te bouwen anders krijgen we spijt!
ja das nadeel ik woon in leuke wijk met heel veel bossen eromheen, heel veel leuke routes! Ik houd bij in Endomundo hoeveel ik loop e.d. alhoewel ik het vaak vergeet aan te zetten LOL moet weer een beetje erin komen...
Nu al telefoonverslaafd, gisteren huilen; mijn man pakt zijn telefoon, filmpje aan en voila: stil hihi hij "swiped" ook zelf naar de volgende hahaha (grapje ik weet dat het spastisch slaan is naar het schermpje maar zo leuk) het ging over een dansje; meneer helemaal druk trappelen en kieren, grootste lol dat ie had.
Hihi wat een leuke foto's Tiger! Nee ik heb nergens last van! Ja daarom begin ik nu langzaam op de hometrainer en dan vanaf volgende week naar de ssportschool, weer even een schema laten maken. Dat is altijd fijn. Dan doe je niet meteen te veel
Sportschool hier geen tijd voor, kan alleen thuis sporten, wandelen en rennen moet straks ook achter de kinderwagen ben ik bang, dat is wel eens lastig maar nu eenmaal niet anders... Schade zit vooral rond buik (kost ook weer wat tijd) en benen maar die wandel ik wel weer eraf haha.. en ja nog 4 kilo eraf maar dat komt wel goed , ik krijg meer energie van sporten en ik leef gezonder en daar doe ik voornamelijk voor. De rest is bonus!