Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Mek, fijn dat Mika het zo goed doet. En ook dat jij weinig last hebt.

Dames welterusten!

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Heb alles bijgelezen, zal morgen even op iedereen reageren.. De babys doen het zo goed.. Moet ze wakker maken voor voeding en ze waren beide maar 10 gr afgevallen. Bv komt goed op gang en ze hebben beide zelf de tepel gezocht en drinken gaat goed! Ik ben kapottt maar wel helemaal happy! Wel last van de hechtingen vooral met plassen maar heb al zelf gedoucht en plassen doe ik elke 2 uur en daardoor vloei ik echt weinig! Had gister nacht wat grote stolsels en verl bloed en nu red ik het al heel de dag met 1 kraam verband in mn ondergoed ipv 2 achterelkaar. En dan zit er steeds betje waterachtig bloed op. Niet meer van dat helderrode.

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wauw Sammy, dat klinkt alsof het allrmaal goed verloopt.

Ik ben na 2,5 uurtjes slapen weer eens klaar wakker.
    Ga nog een poging doen tot slapen.

4. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Wendy, wat mooi om te lezen! Geniet maar lekker!

2eLeg nog kunnen slapen?

Ik heb goed geslapen, wel gedroomd. Mijn man overlegde gisteren heel lief overlegd of het ok is, als hij voor zijn werk vandaag even snel op en neer kon naar een leverancier ca 1,5 uur rijden. Nou ja, op zich moet dat kunnen, alleen wel telefonisch bereikbaar blijven. Toch ben ik daar mee bezig geweest in mijn dromen. Dat ik hem belde met volledige ontsluiting en dat hij dus net bij de leverancier stond. Dit was ook zo bij onze dochter: bij het begin van de weeen ging hij even snel naar kantoor voor overdracht, maar toen hij net aankwam had ik volledige ontsluiting. Hij snel terug en binnen 5 minuten was Marit er. Dat was alleen "maar" 20 minuten rijden naar huis. Blijkbaar is ml er ook mee bezig geweest, want vanmorgen zei hij nog, dat hij ook een koerier kan regelen, dan hoeft hij er niet heen. Hoe je onbewust toch ermee bezig bent he?!

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mek en Sammy dat klinkt allemaal erg goed meiden lekker genieten!

Chantal vervelend he als dromen zo met je op de loop gaan.

Hier ook weer heerlijk geslapen zo eens lekker rommelen en even naar de winkel wandelen.
    Vanmiddag vk daar sta ik ook zo weer buiten haha

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Sammy dat klinkt zo geweldig! Hoe doe je dat met voeden? Tegelijk?

Andere mama's wat fijn dat het zo goed gaat!

Ben benieuwd of er nog baby nieuws vandaag komt!!

De jongens gaan nog steeds met kleine stapjes vooruit. Zijn nu aan het trainen met neusbrilletje. Met de voeding zitten ze nu op 8x40! Ik kolf ong 800 per dag dus kan ze nog 'verse' melk geven. (Hele voorraad in vriezer staan)
    A.iden heeft gisteren de 2 kilo bereikt!
    C.ameron komt al aardig in de buurt.
    Zijn thuis nu bezig met de kamer in orde maken.
    De oudste is sinds het weeked eindelijk naar z'n nieuwe kamer gegaan en dat gaat gelukkig wel aardig.

7. paula1984

Yasmin wat een goed nieuws voor jullie en je mannen!
    Spannend ook voor de oudste zn nieuwe kamer en ook voor papa en mama.
    Hier hebben we onze oudste ook 1,5 week geleden over gedaan.
    Wat drinken ze goed zeg op mama's melk!
    Blijf je nu kolven of gaan ze uiteindelijk nog leren uit de borst drinken?

8. paula1984

Logo sucses met je groeiecho vandaag ben benieuwd! Hoe laat mag je?

9. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Even bij mama liggen en met zn zeer trotse grote broer ♥♥

10. Reb

Reb Niet meer actief

Ahh lief hoor Wendy♡♥

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ahhhh Wendy wat leuk zeg!! Wilt hij nu ook graag mee helpen en zo??

Paula gaat dat goed in z'n nieuwe kamer??
    Ze mogen nu beginnen met snuffelen aan de borst. Wil uiteindelijk wel aan de borst gaan geven.

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Mooi hoor Wendy. Altijd leuk die foto's. Dan begint het nog meer te jeuken om mijn kleine meid vast te houden.

Ik heb amper meer geslapen vannacht.
    Lig altijd op mijn linkerzij, anders wordt ik helemaal blauw getrappeld. Helaas heb ik gisteren dus iets verkeerds gedaan met die linkerheup. Dus erop liggen is geen optie.
    En de andere kant wordt ik dus telkens wakker. Was al blij met die paar uurtjes.

Ik snap je zorgen Chantal. Ik heb die dromen ook, mijn vriend zit voor zijn werk doordeweeks 2,5 uur van huis (di t/m vrij).
    Wij hebben een hele telefoonlijst op gesteld.
    Nummer van het hotel en een collega die ook in dat hotel slaapt. Voor het geval zijn telefoon uitvalt (is laatst dus een keer gebeurt zei hij) en dan meerdere nummers van collega's op zijn werk. Allemaal zodat ik hem kan bereiken als het zover is.
    Zou me niks verbazen als ik hem komende week een keer voor niks op en neer laat rijden. Beter vals alarm dan te laat zegt hij zelf.

13. logo

logo Niet meer actief

Sammy wat klinkt het goed zeg! Super.

Yasmin wat fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat. Geweldig!

Wendy wat lief!

Ik heb vannacht niet geslapen. :(
    Snap niet waarom... ben helemaal op.
    Om die reden even zon korte reactie. Sorry!

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ahhhh wat lief wendy

Hier op naar de gyn, duim duim

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Succes Tiger!!

16. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy lieve foto's!

@Yasmin super dat het steeds beter gaat.

@ 2eLeg zo he, dat is ver! Het is, zoals het is natuurlijk. Gelukkig hebben jullie het wel helemaal uitgedacht! Op zich zit er ook nog wel even tijd tussen de eerste wee en de geboorte, maar ja. Je zal ook niet meteen bellen, eerst eens kijken of het echt iets is of voorwerk.

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja, hij wil heel graag mee helpen. Super lief. Hij wil m steeds vasthouden, loopt mee als ie verschoond moet worden ofzo dan pakt ie alles voor me. Hij vindt het echt super leuk.

Yasmin, wat fijn dat ze het zo goed doen zeg!! Hopelijk snel in hun eigen bedje :)

18. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie de lijst even niet meer, maar volgens mij heeft Logo een groeiecho vandaag, toch? Succes en hoe laat moet je er zijn?

19. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes Tiger!

@Yasmin wat goed om te lezen dat het de goede kant op gaat! :) maar domme ik moet toch even vragen, wat houd een neusbrilletje in? Een soort sondevoeding ofzo?

@Wendy wat mooi zeg om vooral grote broer zo lief te zien <3 geen last van jaloezie?
    Lekker genieten meis

Hier heb ik een rustig nachtje gehad wel eraf geweest om te plassen, maar een keer geen voorweeeen. Misschien stilte voor de storm, wie zal het zeggen :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super om jullie tevreden verhalen te horen meiden.... Het gaat ook eigenlijk allemaal vanzelf he ... Je kan het gewoon ..mama zijn...

Hoe vinden de papa's het?

Deel Deze Pagina