Hier nog even rustig aan met sporten. Een stukje wandelen vind ik al erg veel momenteel. Sportschool is geen optie, die zitten allemaal 15 km hier vandaan en ik heb geen auto doordeweeks. Van de zomer weer lekker skaten, maar ook alleen als vl thuis is. Want achter de wandelwagen is geen optie. Nu kleine meid maar even wakker maken voor haar voeding, want anders zijnw e te laat bij de ha. Oudste 2 hebben alweer ruzie. Pffff, over dat zl geen zin meer heeft in een spelletje en dl nog een potje wil doen.
haha niet herkenbaar ofzo, word hier helemaal gek van ze en het is pas dinsdag, ik moet nog de hele week haha Ik heb de beeb maar op zijn kamer gelegd want die begon al geirriteerd te kijken als dochter in de buurt kwam met haar vingertjes en hoge stemmetje steeds als ie bijna sliep LOL Ik ga een speciale wagen halen om te hardlopen, eentje met handrem, grote wielen, voor meer stabiliteit zeg maar..
Hier helaas snel moe na wat lopen ... Maar ga vaak hoor.... Helpt best goed voor de kilo's. Alleen is het wat moeilijk omdat ik nog een 3 jarige heb rondrennen. Tiger oh ja op die manier..... Weer wat geleerd. Hier vandaag de minipil opgehaald en geslikt. Vindt het toch even een momentje.... Leuke foto's tiger en nou zeg je ziet er alweer goed uit....hier helaas niet het geval.
Leuke ticker heb je trouwens, ook al geef ik maar parttime BV ben wel mega trots, geef nu de helft BV en de helft FV helaas komt er nog niet meer maar ben wel bezig om het wat op te krikken maar ik merk juist nu ik wat minder moe aan het worden ben en weer gezond leef en eet zonder stress dat dat vanzelf gaat, eerst had ik sochtends niet veel en nu kan ik al complete voeding in de ochtend geven dus ben daar zo blij mee!!
Ik heb een quinnie speedy xl heb er al 2 jaar dik plezier van gehad hij staat nu op zolder want heb nu een duo.wagen van abc zoom. Het word hier ook tijd dat ik weer wat aan mn kilo's ga doen Merk dat opletten en bv geven lastig is voor me ik ben zn type alles of niets vind het lastig dat ik niet mag lijnen en opletten is voor mij zoo lastig.
Wat goed trouwens tiger dat je steeds meer bv heb en daar mag je zeker hartstikke trots op zijn ondanks alles blijf je doorgaan respect!
Met skaten vind ik het wat eng om een kleine mee te nemen. Ik ga toch al snel 30 km/u. Dat is erg snel met een buggy. Kleine ligt naast me op het voedingskussen en er komen me toch een partij geluiden uit de luier. Even wachten totdat ze klaar is, maar klinkt als eentje tot haar oksels!!!
Nou maken die banner Ik ben ook trots, of je nu part time bv geeft of fulltime dat maakt toch geen drol uit Vindt je het nu ook zo prachtig om te doen? Het is heftig soms omdat je altijd diegene bent die moet geven.... Maar het is een bijzonder band. Klopt helemaal natuurlijk....als je goed voor jezelf zorgt gaat de bv ook beter. Nou ja moe zijn is natuurlijk omdat je weing nachtrust krijgt of niet dat is wat moeilijker om te veranderen hahaha... En idd we hebben het gewoon druk en ach het komt wel.... Was voor de zwschap ook geen maatje 36 dus wordt dat nu ook niet vanzelf he
Wow sporten wat is dat? Ik ren de trap op en neer met Joris in huis. Is dat ook sport? Leuke foto's tiger! Joris is goedgekeurd door kinderarts. Hij is goed gegroeid en weegt nu 4260 (geboorte 3845) en zijn lengte was 53,5 (geboorte 52). Zijn bloedplaatjes waren goed (itp verhaal). Hij heeft het dus niet :-D Bilirubine (geelzucht) was weer lager maar nog niet laag genoeg, dus over 2 wk terug. Het spugen is besproken, maar de arts vond het gelukkig niet schokkend.
Zo, die luier was inderdaad tot onder haar oksel. Ik ben toch telkens weer blij dat we een omslagdoek in de box hebben liggen. Anders was dat boxkleed al wel 10 x in de was geweest. Zo, we hebben even een zen momentje hier. Oudste 2 al in hun pyjama's. En allemaal even een boekje lezen. Wat een rust. Helemaal super dat de kleine man weer door de keuring is, Logo!! En Paula, goed om te weten, stuur ik vl ook even daarheen. Die zijn veel fijner dan die goedkopere varianten. We hebben hier wat afgelachen afgelopen weekend. Ik was de zoogcompressen vergeten en we zaten aan tafel (6 uur, etenstijd ook voor de kleine meid, maar die sliep nog). Zegt mijn zoon ineens, mamma die vlek op je shirt wordt telkens groter (ik was aan het lekken). Dus uitgelegd dat dat van de melk kwam. Volgende ochtend gebeurde het weer, zegt mijn zoon: mama, je lekt weer. Kun je het niet terug stoppen???
Haha wat een verhaal 2de leg. Gelukkig lek ik niet in mijn shirt. Soms zie ik wel witte vlekken op de grond of dekbed ivm borstvoeding of kolven.
Hoeveel kosten die natusan zoogkompressen bij etos? Ik zit te twijfelen om eventueel wasbare zoogkompressen aan te schaffen, ik ben grootverbruiker van de wegwerpvariant momenteel, vandaar. Iemand ervaring met de wasbare variant? Pffff, zoonlief wilde geen avondeten, zelfs geen toetje en kon alleen maar heel hard krijsen. Ik heb hem gelijk maar in bed gestopt om half 7, want volgens mij was hij daar wel aan toe. Maar dat was ook een drama zeg, ik kon hem amper optillen, zo erg spartelde hij tegen...
Wasbaar schijnt minder fijn te zijn ivm doorlekken elja Ik lek deze keer bijna niks...voorheen bij de meiden wel...ook gek