Hier een goede nacht achter de rug. Ze kwam om 23.00, 01.45 en half 6. Om half 6 heb ik alvast beneden alles klaar gemaakt (brood gesmeerd, tassen ingepakt en de katten eten gegeven). Daarna weer terug naar bed. Kleine meid even aangekleed weer in haar slaapzak gedaan. Die slaapt nu nog. Heel fijn dat ze zichzelf redden smorgens, want ik schrik net wakker. Alleen het zelf op tijd naar school gaan lukt niet. Dus ik moet er wel op tijd uit. Oh ja en haren kammen doet dl nooit. Ik ga maar eens een broodje maken voor mezelf.
Goedemorgen meiden Hier ook weer lekker aan de gang. Gisteravond nog om 21.30 mannetje wakker gemaakt en lekker gevoed. Daarna kwam hij om 00.45 en 03.45 en om 04.45 toen heeft ml hem meegenomen naar beneden zodat ik nog een uurtje kan slapen dus pas weer gevoed om 06.00. En nu zitten we ook weer samen gezellig op de bank ♡ Straks cb en beetje rommelen in huis. Fijne dag allemaal!
Zo PAULA even een voorbeelddagje: Ontbijt: 2 bruine boterhammen, een met 48+ kaas (vind light niet lekker) en 1 met pindakaas, allebei met becel. Glaasje halfvolle melk. Tussendoor: Banaan (of ander fruit 2 stuks, maar banaan pak ik maar een) en snelle jelle Lunch: 4 crackers (bv vitalu volkoren, knackebrod of zoiets, beleg appelstroop, kipfilet, philadelphia light sandwich spread Tussendoor: Grote schaal griekse yoghurt 0% met honing en wat fruit (druiven, mandarijnen, geen banaan, die neem ik max een per dag) Avondeten: altijd wat ik normaal kook maar let op toevoegingen zoals gehakt pak ik mager rundergehakt, ipv 200 gram groente ergens aan toevoegen pak ik het dubbele, rijst pak ik zilvervlies rijst, pasta volkoren e.d. zodat het wat beter vult, je wilt je maaltijd lekker opvullen met groente zodat je niet zoveel rijst, pasta, aardappels hoeft te pakken om goed vol te zitten (maar je mag gerust 100/150 gram van deze) ik let zelf ook een beetje op zout en niet in teveel vet bakken zeg maar. Ik pak gewoon een pak wereldgerechten e.d. hoor veel extreme WW-ers doen dat niet maar valt goed te doen zeker als je wat gezonder maakt door meer groente en mager vlees. Savonds pak ik dan vaak wat lekkers, bv zakje snack a jacks, sultana, pindareep (zonnatura) wat nootjes Overdag drink ik thee en water of spa rood, dat zijn allemaal 0 kcal en hoef ik dus niet te tellen en krijg ik makkelijk 1,5/2 liter binnen, ik vind altijd zonde om kcal te verspillen aan drinken, wel bv aan zuivel of iets maar dat is dan meteen een stukje "voeding" Ik houd regels van WW aan 1,5/2 liter water 5 porties groente / fruit (portie is wat in je hand past dus bv mandarijn, appel of 15 stuks druiven en ik houd per 100 gram groente aan) 3 porties zuivel (portie 100 gram aanhouden) en ook vetten zijn belangrijk om toch binnen te krijgen, niet compleet vetvrij gaan leven.
Ik doe inderdaad met avondeten ook niet zo extreem, als het qua punten goed past is het mooi, maar ga idd niet moeilijk doen als het een keertje wat anders is In het weekend smokkel ik ook wel eens iets, dan ga ik maamdag weer met frisse moed aan de slag A.s. weekend gaan we weekendje weg, dan ga ik ook niet moeilijk zitten doen
Nou ik heb jullie volgorde geprobeerd, maar dat heeft alleen luiers gekost! Ze poept toch tijdens of na het drinken... En houding maakt niet uit, ze heeft standaard 3 kwartier ba het drinken krampjes. Was ook begonnen met toetje, maar dan geeft ze melk twrug. Ze slaapt op een borst zo'n 3 uur, dus zal wel goed zijn. Dadelijk ff langs cb om te wegen (mocht ff tussendoor). Mijn zus komt, dus werste uitstap niet alleen!
jammer dat het niet gewerkt heeft Kahlan. Ze viel ook niet sneller in slaap ondanks de extra schone luier?? Lekker dat je met je zus even erop uit kunt gaan. Misschien gelijk een goed moment om even ergens in een rustig hoekje het voeden in openbaar oefenen??
Hier gister op zich een goede dag. Meisjelief is wel weer bezig geweest van 8.30 uur tot 12.30 maar daarna tot ongeveer 16.30 heeft ze in ieder geval geslapen van fles tot fles. Daarna wel weer bezig geweest tot 20.30 maar daarna lagen beide kids heerlijk te slapen....rust hihi. Daarna fles om 23.45, 4.00 (toen wel een uur wakker geweest en urmen maar niet huilen gelukkig) en toen 8.00 uur. Net heeft ze een uurtje geslapen en nu is ze sinds 10.00 uur weer aan het krijsen. De dokter zag niets geks aan haar. Wel heel erg actief buikje dus waarschijnlijk nog steeds gewoon die rotkrampen. Verder denkt ze dat we het gewoon helaas weer hebben getroffen met een huilbaby dus we moeten de komende weken/maanden gewoon ff doorzetten. Ik ga koffie zetten haha!
Tiger enorm bedankt zo krijg ik een beetje idee van structuur in een dag. Qua beleg en goede en foute groenten weet ik dus denk dat ik hiermee een einde moet kunnen komen en variëren! Wendy o wat rot zeg dat je waarschijnlijk weer een huilbaby heb dat zo ontzettend extra zwaar knuffel. Kahlan veel plezier met je uitje wat fijn dat je niet aleen hoeft te gaan. Hopelijk is ze goed gegroeid.
Pfff... zoonlief is zo ontzettend aan het hoesten, heb amper geslapen vannacht. Ben net even gaan liggen, maar slapen is er niet van gekomen. Ze liggen allebei op bed, maar om en om maken ze lawaai (zoontje hoest, dochter kreunt en huilt af en toe). Nu maar even zp en dan hopelijk vannacht een betere nacht.
Bleh elja sterkte!! Zo terug van het cb en wat ben ik blij en trots! B. Weegt nu 4310 gr en is 56,5 cm In 9 dagen is hij 330 gram gegroeid en sinds de geboorte 4,5 cm gegroeid. En omdat zn navel nog niet genezen was heeft de kinderarts hem nu aangestipt en dan moet het morgen al droog zijn.
Balen Wendy, ik kan me niks voorstellen bij een huilbaby, weleens verhalen over gehoord, maar lijkt me heel erg zwaar. Hier de hele ochtend aan het huilen geweest. Om het uur wou ze alweer eten. Ze ligt nu eindelijk even in de box te slapen zodat ik even mijn handen vrij heb. Maar komt weinig uit, ik ben gewoon moe.
Niet leuk 2de leg maar geef eraan toe dan doe je een dagje wat minder in het huishouden eet een keer makkelijk en probeer te ontspannen in de tijd dat je meisje slaapt. Knuffel!
Ik zit inderdaad lekker op de bank met een koekje en een kop thee. een serie te kijken. Vanmiddag hebben de oudste 2 dansles (soort streetdance) van 5 tot 6. Dus vanavond eten we lekker patatjes. En ik heb dl beloofd dat baby en ik haar vanmiddag van school komen halen. Lopen we lekker terug door het bos. Zet ik de app aan, weet ik gelijk wat de afstand is.
Ik weet het niet zeker, maar ik zou logischerwijs zeggen alles. Immers zou ze dat anders uit je borst gedronken hebben. Fijn dat het uitje goed ging. Heb je nog geoefend met voeden in het openbaar??
2de leg lekker en een slimme oplossing patatjes eten mm lekker! Meiden eindelijk het verlossende nieuws! !! Ml is aangenomen morgenochtend tekenen! 31 maart beginnen! ! Kahlan ik zou ook alles aanbieden en evt als ze nog trek heeft je borst daarna nog aanbieden.
Gefeliciteerd voor je man Paula... Kahlan weet je wel zeker dat ze krampjes heeft is het niet gewoon meer honger? 2deleg ah oké. Nou hier gaat hij niet elke dag in bad.... Hij is nu wakker in de avond maar ach komt wel goed. Vannacht kwam hij om 3 uur en toen pas om 6:45 toch lekker even wat extra uurtjes... Krampjes zijn toch nog wel normaal hoor ... Met 3 maandjes is dit pas weg meen ik, doorslapen net zo. Ze zijn nog klein het is slopend maar het wordt beter
Dank je lov! Hier ook maar 2x in bad of onder de douche verder elke dag billetjes wassen. Hier nu zn 9/10 voedingen in 24 uur
Yeah Paula!! Gefeliciteerd met de nieuwr baan van je man!!! Heeft al dat duimen toch echt geholpen! Ze gaat hier wel elke dag in bad of onder de douche. Maar niet echt uitgebreid. Gewoon even snel unsoppen en afspoelen (zogezegd). Maar ze wordt er hele soezig van. En slaapt daarna lekker in.
Zijn er trouwens meer die hier tegen aan lopen? Als je zegt dat je graag minimaal een jaar wil bv dat mensen je aankijken of je gek bent? Vind dit zo stom