Wendy wij gaan naar landal voor 100 euro een heel Midweekje Maar ik had idd even gekeken en kwam gelijk op 500+ uit en dat vindt ik dan idd duur 250 is wel te doen idd. Paula alsof je bv alleen geeft voor de voedingsstoffen ... Ook omdat je het graag wilt toch.... Misschien moet je eens zeggen.... "Misschien was het voor jou ook beter geweest als je bv had gekregen" " dan was je nu wat slimmer" hihi grapje... Kahlan maar hoe lang drinkt je meisje normaal aan je borst ongeveer...en dan echt actief drinken... Denk eraan dat als je flesjes gaat geven het funest kan zijn voor je live bv geven 2deleg dan maar weer lekker soppen in de avond Inkie leuke foto! Ga ook zo slapen....
Lov, ze drinkt een minuut of 8 echt actief. Daarna kan ik haar nog wat aanzwengelen... Maar dan valt ze echt in slaap. Dan luiertje.. Dus nu ga ik haar darna weer asnleggen! Dat deed ik eest niet. Denk je dag dat mte kort is?
Hier een heftig nachtje achter de rug. Kleine meid heeft het prima gedaan, 21.00, 02.30 en 07.00 (ze is nog bezig met wakker worden). Met mijzelf iets minder. De voeding van 02.30 heb ik op bed gedaan. Ik bleef spugen en was zo slap dat ik gewoon bang was om haar te laten vallen tijdens de voeding. Wel gewoon kunnen slapen daarna, maar ik voel dat ik koorts heb. Gelukkig komt vanavond laat vl weer thuis. Maar even aankijken hoe de dag gaat.
Ooh jeetje wat vervelend 2deleg! doe maar voorzichtig vandaag dan!! Beterschap! Hier deed meneertje het ook goed. 21.15 - 02.45 en nu
Dank wendy ja het werd wel gelijk zwart maar die velletjes die eruit komen lijken op verbrande huid?? Straks weer eens even kijken in het daglicht. Ka dacht wel dat het met 1x stippen goed zou komen anders idd nog een keer. Lov ja toch ik vind het gewoon heerlijk om te doen ik geniet van elke voeding. Moet ook uitkijken dat ik geen bv mafia word zo leuk vind ik het haha. Hier ook weer goed geslapen. Gisteren na een poosje miepen eindelijk in slaap om 19.00 met en lekkere dikke buik. Daarna 01.00 en 04.00 en net weer om 06.00. Nu zijn we bezig met een kado voor oudste zijn aan het kijken naar autogarages of zand water tafels leuk leuk! 2de leg oe beterschap meid klinkt heel vervelend gelukkig komt je vriend terug vanavond.
250 euro vind ik ook wel te doen maar zelfs dat is nog zeldzaam haha Vooral als gebonden bent aan de kindervakanties en heel eerlijk ik ben dan verwend want dan wil ik een sauna en bubbelbad in huisje, indoor speeltuin op het park haha dus zou wel goedkoper kunnen maar als ik op vakantie ga wil ik wel beetje luxe haha (erg he?)
Kleine meid ligt heerlijk te slapen. Oudste 2 hebben super geholpen door zelf hun brood te smeren vanmorgen. Nu inpakken en even een frisse neus halen. Hopelijk voel ik me dan weer beter. Ziek zijn is niet mijn ding, ik loop altijd gewoon door.
Haha wij ook hoor!! Hier ook gebonden aan school vakanties. Wij hebben nu (en de laatste 2 keren ) ook het meest luxe huisje, met 6-persoons jacuzzi, zonnedouche en sauna Ik zal vanmiddag wel ff foto's erop zetten Het was zelfs zo erg dat we als we op vakantie gi gwn we op een gegeven moment alleen nog maar 5* ultra all inclusive hotels hadden. (Toen werkte ik nog ) Dus nu zijn we een beetje verwend, haha.. maar afgelopen jaar ietsje minder luxe, maar beviel ook goed nu ff een jaartje niet
Volgens mij heb ik geen velletjes gezien, maar zal vast wel goed zijn hoor! Janneke, van harte gefeliciteerd! ! Fijne dag 🎉
Gefeliciteerd met je verjaardag! !! Mijn mams komt zo langs om de kleine meid op te vangen. Ik voel me wel al een stuk beter na het naar school brengen van de oudste !
2de leg, beterschap meid. En wat een poppetje. Die van ons lijken een beetje op elkaar hihi. Schelen ook maar een dag. Wendy, wat een bink! Janneke, van harte gefeliciteerd.
Verwend best ben je gewoon tiger hahahahaa Ja tuurlijk is ook gewoon wat je wilt, hier geen luxe dingen en idd we zijn natuurlijk buiten de vakanties om kunnen gaan, nu kan dat niet meer eigenlijk... Paula bv Mafia foei ... Vindt dat zo belachelijk woord. Fv Mafia zeggen we toch ook niet? 2deleg beterschap hoor.... Hier een huilend kind gehad vanaf de voeding van 6 uur.... Hij was weer eens wakker. Hij moet echt zijn dag en nachtritme gaan omgooien zeg dt is vermoeiend.
Ja weet je als ik dat niet doe voelt het een beetje alsof ik mijn huishouden verplaats, wij hebben zelf een huisje in spanje en op zich is dat heel leuk maar dan ben ik nog aan het poetsen, koken e.d. Mama wil ook eens in de watten worden gelegd, dus vind het heerlijk all inclusive hihi, alleen vind ik het absurd duur, 3000-4000 euro voor 2 weken all incl 4-5 sterren is niets in het hoogseizoen.