Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wauw! Wat super fijn Sammy!!! :)

Hier wel Difrax speen, Bibi floept-ie er zo weer uit :)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt die schildjes altijd zo eng klein 😳van de difrax...avent lijkt er kwa speen veel op;)

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Die L.yam heeft is niet klein. Misschien een ander model ofzo? Weet niet of dat bestaat hoor :p Hihi..
    Hopelijk slaapt-ie vannacht weer zo lekker :)

Ik moet zeggen (klop het af ;) ), maar sinds ik de vvoeding tegen spugen mix met de voeding tegen krampjes gaat het eigenlijk erg goed! Sinds Donderdagavond geen krampjes meer gehad en weinig gespuugd. :)

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Wendy wat fijn hopelijk blijft dat zo!

@afbeelding mss kuikentjes want alle kuikentjes zijn uit het ei en het voelt alsof het voorjaar is begonnen met dit mooie weer!

Hier 3 nachvoedingen gehad hij kwam ineens om 23.30 extra toen weer normale tijd 01.00 en 03.30 en nu net om 05.45 ligt nu op zn gemak een luier vol te breien hihi.
    Nog leuke zondag plannen?

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ja hier ook avent maar heel minimaal want ik houd niet van spenen. Lelijke dingen ik zie liever gezicht van mijn kindje haha

Die van Difrax kunnen in zijn mond (het schildje dus!) als ie hem wagenwijd open doet dus niet erg handig,

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik ga vandaag eens een een half uurtje crosstrainer proberen, half uur wandelen ging prima, een uur wandelen gaat ook goed dus even beetje moeilijker maken, mijn spieren sterk maken voor als ik weer wil gaan hardlopen straks. Ik merk dat mijn buik, rug en beenspieren nog een oppepper kunnen gebruiken, die zijn wel zo belangrijk bij het hardlopen.

Ergens word ik wel moe van sporten maar het zorgt uiteindelijk voor meer energie dus is even een investering..

Lukt niet elke dag want volledig huishouden met twee kids is soms al veel maar wel belangrijk om even wat tijd erin te stoppen.

7. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 1:00/3:00 en nu... Maar ik ben kapot!!! Had op een voeding minder gehoopt... Hoprlijk jan ik zo nog ff liggen...

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Pfff iemand nog een wondermiddel tegen een verstopte neus? 'S nachts wordt-ie gewoon wakker omdat ie er bijna in stikt! Hij krijgt dan gewoon geen lucht :( :( Ik probeer echt al van alles! Overdag gaat het redelijk goed :)

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben haar gisteren een paar drppeltjes otrivin voor baby's gegeven. Dat werkte goed! Gewoon ouderwetse zoutoplossing is dat.

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    wij hebben altijd van die tubes zoutoplossing, voor de nacht goed leegmake met neuspeertje en zoutoplossing erin (bexedyl) en hij komt goed de nacht door eigenlijk, eventueel zou je nog wat luuf kunnen gebruiken (onder het voetje schijnt heel goed te werken volgens vriendin van mij maar moet dit nog steeds proberen haha) ui op kamertje e.d.

11. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Goedemorgen,
    De zon schijnt en de vogeltjes fluiten, het beloofd een mooie dag te worden.
    Kleine meid kwam om 10 uur, 2 uur, half 6 en half 9.
    Zl is logeren, dus we hebben heerlijk uitgeslapen.

Straks krijgt de kleine een schitterend jurkje aan.
    Dat had ik gekocht voor een trouwerij, maar aangezien ze zo laat pas kwam ben ik niet geweest. En nu zit die echt heel erg mooi.
    Kan ik lekker showen bij mijn vriendinnen vanmiddag.

@ verkouden, ik snee altijd een ui in stukken en dan op een schaal onde re het bedje neerzetten. Wij gebruiken eigenlijk bijna nooit zalfjes of pillen ofzo.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met die vitamines. Die druppel ik in haar mond, maar ze spuugt ze gelijk uit. En die druppels laten hele vieze vlekken op de kleertjes achter (olie basis natuurlijk)

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Oh en kuikens vind ik een leuk idee.
    Misschien een nestje waarbij er nog net eentje uit het ei klimt? Of dat ze zo in een rijtje achter mams aanlopen!!

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ui heb ik al geprobeerd, werkt ook niet. En luuf mag pas vanaf 6 maanden.

2de leg, foto! :D

14. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hier een halve nachtrust achter de rug. Meneer kwam om half 4 en wilde daarna niet meer slapen. Heb er hoofdpijn van. Wilden eigenlijk vandaag even lekker weg, maar heb nu m'n twijfels!

Vitamines geef ik op een lepeltje, pakt hij goed.

Ui is het beste medicijn bij verkoudheid, maar ML kan niet tegen die stank dus wordt hier eigenlijk nooit gebruikt.

15. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    We liggen nu nog heerlijk samen lui op bed.
    Maar als we straks aangekleed zijn maak ik wel even een foto!

Mijn mams deed zoiets van luuf op dampo op een spuugdoekje smeren en dan onder het bedje of bij het hoofdje in de buurt (niet direct eronder) neerleggen.
    En je hebt tegenwoordig van die speciale badolies.
    Ik kan die van van balneum adviseren. Is wel prijzig, maar wel echt goed.
    Moet je wel even zoeken, want die vind je niet overal.
    Of even bij de tuinen vragen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nacht is hier ook goed gegaan.... 4:00 en 6:30 nou super!

Verkouden baby's... Hier ook een verkouden baby, ik heb daro zoutoplossing gekocht. Maar nog niet gebruikt hier.

Tiger ja hier heb ik echt de speen nodig hij heeft te veel zuigbehoefte ...

Straks krijgen we kraambezoek. Geloof dat we maar buiten gaan zitten :D

17. paula1984

@verkoudheid idd doekje met luuf neerleggen zonder dat hij/zij erbij kan (werkt ook voor volwassenen trouwens)
    En idd neuspeertje en zoutoplossing.
    Wij gaan ook in de avond onder de douche voor het slapen gaan dan is alles lekker open gestoomd.

@ vitamines ik gebruik een vlak lepeltje voor en ik ondersteun het hoofdje recht als hij ligt en hou het even vast zodat hij het rustig weg kan slikken.

18. logo

logo Niet meer actief

2de leg veel plezier.

Wow sammy dat is fijn. Ik ben echt jaloers!

Hier een difrax combo speen van -2 tot 2 mnd. Deze had lactatiedeskundige geadviseerd.

Wendy wij gebruiken zoutoplossing. Joris doet het ook beter overdag dan s nachts.
    We hebben zo'n baby uitzuigding van otrivin in huis, maar er zit geen snot in zijn neus.
    Vanavond ook maar eens uien uitproberen! :)
    En stomen onder de douche. Goed idee!

Vandaag komen ml zijn ouders en oma. Zo leuk dat 2 oma's het nog mee kunnen maken. :)

19. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hierbij kleine meid in het jurkje bedoelt voor de bruiloft (die 2,5 week geleden dus was:p)

20. paula1984

2de leg wauw wat ontzettend schattig!!♡

Deel Deze Pagina