Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh 2de leg, jij bent alweer fit!!!

Ik kwam een lunchroom tegen die vrij leeg was en wr was plekje in een hoek. Ml heeft mijn sjaal vadtgehouden en ik haar aangelegd. Toen heeft ml haar geboerd en ik mijzelf weer aangekleed (wel beetje gehannes!)... Heb niet gevraagd of ik mocht voeden, volgens mij kunnen ze dat niet weigeren...???
    Tuurlijk plaste ze alles onder toen ik haar ging verschinen!! Maar gelukkig niet haar kleding!! Kijk wel ff of je kunt verschonen waar je gaat zitten.. Was ik vergeten, maar dat kon gelukkig!

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Helemaal toppie van je Kahlan.
    Wat dat verschonen betreft. Ik rij ook rustig de wandelwagen in de wc's en verschoon haar dan in de wandelwagen hoor.
    Je wordt heel erg creatief.
    Overigens mogen ze je niet weigeren inderdaad, maar soms wordt je heel vervelend aangekeken.

Wat mijn conditie betreft, die is niet zo goed hoor.
    5 km lijkt veel, maar op en neer naar school is al 1,2 km.
    Dat probeer ik minstens 1x peer dag te doen, vandaag 2x en nog een rondje door het bos gedaan richting sm.
    Dan zit je al snel op de 5 km.

3. logo

logo Niet meer actief

Bedankt!

Wow wat goed van jullie dat jullie in het openbaar bv hebben gegeven. :)

Vandaag bij de HA geweest. Verkoudheid gaat beter en schimmel is weg. :)
    Nog even slapen besproken en HA zei gewoon een tijdje laten huilen. Pffff, ik ga het proberen.

Vanmiddag Nasr buiten geweest om te wandelen naar de winkels. Echt super lekker alleen was ik snel moe. Bizar zeg!

Nu even kolven. Er moet toch eten komen. :)

4. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he Logo, daarom vind ik die 5 km van 2de leg ook zo super!
    Ik ben na tien wandelen ook op!

Kwam erachter dat mijn litteken (van de knip) ontstoken is! Komt jakkie pus uit.... Dus weer badedas badjes en tempen... Dat voel ik overigrns ook wanneer ik lang sta...

Hopelijk heb je ff kunnen bijtanken met je ouders, logo!? Wat betreft katen huilen, brn ik ook erg slecht in. Mischien kun je het iemand anders laten doen rn echt ff de deur uit, dat werd mij aangeraden.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heerlijk dat wandelen hier deze week 1x 3,7 km en een keer 5.5 km aan een stuk met de jongens. Merk wel dat mn conditie prut is nu haha komt wel weer.

Onze bink heeft ook al heel de middag krampjes super zielig hopelijk vannacht rustig.

@ huilen ik doe het zo min mogelijk vind het verschrikkelijk zeker als ik weet dat hij pijn heeft.
    En tweede reden ze gaan met heftig huilen lucht doorslikken gevolg lucht in de buik en dan krijg je nog meer krampjes.

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik wandel hier met gemak 5 kilometer, klein uurtje wandelen en een uur metvde kids erbij. Vandaag voir het eerst weer op de crosstrainer 30 minuten lekker tempo en wat gewicht eraan viel me nog wel mee maar drnk wel dat ik het voel morgen, dus morgen maar simpel wat wandelen.

7. paula1984

Met gemak nog niet maar gaat wel beter dan de eerste keer.
    Heb vooral zere voeten die zijn het niet gewent meer de rest van me lijf gaat top.
    En ik heb natuurlijk een duowagen alles bij elkaar moet ik aardig wat voortduwen maar dat is wel goed voor de verbranding hihi.

8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik moet wel opletten da tik niet te ver loop, want dan gaat mijn voet weer pijn doen.
    En ik ben blij wanneer ik mijn gewone schoenen weer aankan.
    Ik loop nu al weken op sportschoenen. Want mijn hakken gaan nog niet.

Kleine meid vandaag even snel in de gootsteen in bad gedaan. Dl had zolang onder de douche gestaan dat het warme water op was.
    Maar ze ligt nu wel al in bed. Tussen het slapen door af en toe nog wat miepen.
    Maar deze mamma gaat ook op bed.

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Waai ook weer even aan :)!

Vanmiddag is M. voor het eerst na de kraamweek gewogen door het CB die langskwam. Ze is in 10 dagen 300 gram aangekomen, zit nu 25 gram boven dr geboortegewicht, 3400 gram.
    Hier ook genoten van het lekkere weer, althans, lopend naar het dorp geweest met alle kids. Had alleen nieuwe laarzen aan, dus zere voeten toen ik thuis kwam haha. Ben 1 uur en 15 minuten weggeweest :)!

Verder geen bijzonders hier ...

10. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eeeeeeeeeeeh ben al vanaf 20:45 bezig om beebje in bed te krijgen.... Ik wirdt gek!!! Na een uur heeft ml het overgenomen en nu komt hij meg ze wil nog drinken en moet ik ook nog een luier fasn doen!!! Zoooon slechte zin!!! Ben zo jaloers dat hij nooit op hoeft en ik wil zoooo slapen... Bab wat een rotavond! Ik heb een avond humeur!!! :(

Aaaaah heerljk ff klagen!!!

11. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog steeds niet aa het slapen.... Pfffffffgffggg

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Balen Kahlan, ik hoop dat je inmiddels toch wel slaapt.
    Maar als ze een schone luier heeft en gedronken heeft kan ml het niet overnemen?
    Zo doen wij dat ook als ze echt niet wil en ik ben moe.
    Hij mag dan met haar gaan lopen wiegen en ik kan dan lekker slapen.

Hier net gevoed en nu ligt ze te miepen in bed.
    Ik ben zo bang voor die hersenvliesontsteking ibm mijn koortslip dat ik haar extra goed in de gaten hou.
    Zelfs getemperatuurt vanavond (37,2 niks bijzonders dus).

13. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ml heeft ook uren geprobeerd..., hele tijc melk terug geven drnk dat ze niet lekker is.... Gelukkig van 2:00 tot net geslapen, maar ben echt kapot... :(

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik draag hier ook alleen sportschoenen en slippers hihi

Ja duowagrn is best heavy!!

Ik was aardig getraind vooraf en ben tot 23 weken doorgegaan met hardlopen en daarna nog wandelen tot ik 25-26 weken was ofzo dus dat scheelt wel wat, io zal eens filmpje zetten op facebook ik ben steeds aardig sportief en flexibel gebleven alleen die domme harde buiken steeds!!

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Trouwens geen spierpijn van de crosstrainer dus ben happy deed vaakaar half uurtje alleen wat zwaarder en sneller maar dat kan ik wel opbouwen. Hardlopen ben ik voor aan het voorbereiden (rug en buik sterker maken) en mn banden zijn nog wat week (hormonen) dus mee oppassen.

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Goedemorgen, de wekker is weer gegaan.
    Mooie tijden half 10, 2uur e n half 5.
    Alleen na de laatste 2 voedingen bleef ze wel een uur lang miepen.
    Ik ben dus hartstikke moe.

Oudste voelt zich nog steeds niet lekker. Hij was elke voeding ook wakker.
    Dus die ligt ook nog op bed. Zit te twijfelen om hem gewoon een dagje thuis te houden.

Maar eerst maar eens aankleden.

17. paula1984

Ik know maar hey scheelt he gewicht meeslepen is goed voor de lijn hihi.
    Ik liep echt 5/6 km per dag tot 30 weken daarna zijn wij die midweek weg geweest en daarna ws echt dat ritme weg toen bleef het echt bij 1/2 km per dag tot het eind.

Dat gevoel van weekheid heb ik het meeste in mn knieën voel dan van die zwabberde benen als ik wandel dat is echt irritant maar ik loop toch door moet gewoon weer getraind worden.
    O ja ik kan niet wachten tot het warmer word dan kan ik weer in mn birckenstocks wonen daar kan ik op naar keulen die dingen heerlijk!

Hier een goede nacht hij kwam nog een keer om 22.00 toen 01.30 en 04.15 en 06.15 dus geen klagen hier.

18. paula1984

2de leg wat balen dat ze bleef miepen mss krampjes?

Tiger heb jij een eigen crosstrainer?

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat vervelend Kahlan!!

Hier was het 21.15 - 02.30 - 07.00. Nu ligt meneer nog even lekker bij mij in bed. Hij ligt allemaal te pruttelen, kletsen en lachen, hihi! Gelukkig nog geen krampjes :) :)

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Geen krampjes, ze boert en laat winden als een volleerde bouwvakker.
    Maar iedereen is was ziek, zwak en misselijk hier.
    Hele weekend al. En ik denk dat ze met die eerste sprong bezig is.
    Hele dag bij mamma hangen en huilerig enzo. Zo gauw ik haar oppak is het over.
    Klopt met de tijdspanne, volgens oei, ik groei.

Deel Deze Pagina