Dit moeten jullie weten: ik ben gedoucht en zit nu met bakje muesli!!! Hoor wel wat geluiden dus hij zal wel wakker gaan worden maar dit is zo fijn. @ huilen en slapen: alleen laten huilen als je zeker bent dat er niets is. Dus geen vieze billen, geen last van kramp, geen last van kleding, etc. Wow tiger jij ook al zo ver wandelen! Euhhhh ben toch blij dat ik niet de enige ben Kahlan. Gean wat fijn dat alles goed was. Kahlan zooooo herkenbaar wat je schrijft. Je weet soms gewoon even niet wat je moet doen, zo frustrerend. 2de leg beterschap! O ja vannacht is het slapen ook goed gegaan. 00.00 en toen 3.15 en toen 7.00 en tussendoor heeft hij geslapen. Yeah! En nu ik heb bijgelezen en bericht heb getypt ook en mijn ontbijt zit er bijna in. Nog even wat anders: jullie sporten maar dat mag toch pas na 6 wk? Euhhhh Facebook? Hebben we ook een Facebook pagina? Haha misschien een beetje laat maar wil iemand bij pben? Of mag ik er niet bij
Wat heerlijk en goed Logo!! Wat dat sporten betreft, ik wandel een beetje door het dorp heen en dat is het hoor. Ik heb wel al een trainingsschema klaar liggen voor vanaf 4 weken. Ik begin dan heel langzaam met rek en strek oefeningen. Schema is voor 10 weken en wordt steeds zwaarder. Maar voor nu vind ik wandelen alleen wel meer dan genoeg. Als ik een beetje oplet met eten kom ik ook niet aan. En qua gewicht heb ik niks te klagen. En van die fb pagina weet ik ook niks, maar heb het wel eens eerder gelezen volgens mij.
Kleine man nu pas uit wiegje gehaald en hij is nu weer in slaap gevallen bij mij. Volgens mij haalt hij nu de afgelopen dagen in. Ik hoop dat het goed weer wordt dan ga ik ook wandelen. Wel fijn 2de leg! Straks ga ik ook weer trainen. Een beetje klimmen, op de crosstrainer, buikspieren en misschien ook op het krachtstation. Maar wel rustig aan.
Oja jij hebt ook lang gelopen idd Ja knieen merk ik ook het meeste idd!!! ja ik heb een eigen crosstrainer, echt heerlijk, baby even op bed of de box en gaan met die banaan haha
Lekker is dat inderdaad. Wij hebben de onze 2 jaar geleden verkocht, nu spijt van. Wel nog een hometrainer, maar die staat nog in de garage sinds de verhuizing. Misschien toch maar eens op onze slaapkamer neerzetten.
ik had eerst een goedkopere die heb ik letterlijk kapot getraind en later idd een duurdere gekocht (nog niet extreem want je hebt ze nog veel duurder) maar dat merk je wel.. alleen is het wel een sta in de weg maar ik weet als ik hem buiten zicht neerzet dat ik minder ga doen haha
Hahahaha Paula, nu zijn ze uitverkocht???? Wij hebben de crosstrainer ooit voor een koopje via marktplaats gekocht. Had er binnen 3 maanden de sportschool eruit!! Dus is maar net waar je het geld aan uit wilt geven. (ik vind persoonlijk de sportschool altijd zonde van het geld, ook omdat ik nooit de kinderen mee kon nemen, dus dan ga je al snel niet meer) Kleine meid is echt aan het miepen. Neerleggen in de box, 15 minuten slapen en dan weer brullen. Weer bij mamma, in slaap vallen en dan weer terug in de box. Blijf wel in beweging zo, hahahaha
ja in sportscholen vind ik lastig soms ga ik dan tever, heb tijdje Milon Cirkel gedaan maar dan konden mijn spieren het niet goed aan (ik heb ME/fybro) dus moet goed mijn eigen lijf volgen en hun schema's volgen dat niet.. Kinderopvang is wel handig op zich met sportschool maar doe ik liever niet, zoiezo onder 1 jaar niet vind ik gewoon niets voor mij. Maarja maakt sporten wel wat uitdagender..
Nee net niet gratis 1+1 aktie die hebben ze voor het laatst gehad toen ik zwanger was van de oudste is echt de moeite waard. En ze hebben nog wel wat nu hoor haha maar het was gekkenhuis dat wel was blij dat ik er heel vroeg bij was gelijk haha.
Jammer heb geen luiers meer nodig! Heb nog een aantal pakken pampers maat 2. Ben maar overgestapt omdat het strak bij de benen zat.
Giede mirgen! Bij het cb geweest, ze weegt 3970!! Dus dat gaat goed! Net een boterham op... Ze bleef maar huilen... Bleek een spuitluier, heb geholpen met thermometer....nog huilen.... Maar weer aangelegd...ze heeft haar dag niet...