Haaruitval nee gelukkig is het nog mooi van de zwangerschap hopelijk blijft het een beetje plakken hihi. Ikzelf heb mar maar een beetje pukkeltjes zal morgen eens een foto van zl maken zijn helemaal rood sommige hebben zelfs een wit kopje echt acne.
Haha zie nu mn banner vandaag op de 11e alleen maar het getal 1 erin oftewel het gekkengetal haha lol!!
Haha paula wat bijzonder! Jmmr geen 11-1-2011 haha... Ikzelf heb ook geen last van puistjes spuitluier hier eenmaal gehad met gelukkig oude luier.. hahaha wel al vaak onderggepiest doekje erop werkt hier niet... Ritme heefr hij nog niet soms 4 wakker en huilen en dan slaapt ie of na de.volgende voeding meteen weer of is dan ook weer 2 uur wakker...ga op advies van cb hem toch op een gegeveb moment op bed leggen als ie moe lijkt en maar laten huilen... wel sneu... maar anders blijft ie idd 4 uur schreeuwen en overstekken
Zou wel passen in het middenpad. Ik denk dat ik beide gewoon aanschaf via mp. En dan zie ik wel welke het handigste is. Vl kan misschien per april in Zwolle aan de slag. Hij gaat dan proberen om mij ook binnen te krijgen voor een project. Als het allemaal meezit kan ik gewoon weer thuis werken.
Hier is het weer pet. Ze is alweer vanaf 16.00 aan het huilen, heeft daartussen misschien 2x 10 min geslapen. Ik vreesde het al omdat ze van 11.00 tot 15.00 wel goed heeft geslapen. Ik zit er ff doorheen...man, dat eeuwige gekrijs. Hoe kunnen we het toch treffen met een 2e huilbaby. Manlief zegt dat hij steeds minder zin heeft om naar huis te gaan zo. En hij is bij elkaar nog wel 10 uur van huis.
Balen Wendy. Ik kan me er niks bij voorstellen. Vind die regeldagen al vreselijk. Zit nu nog steeds met kleine meid beneden op de bank. Ze is nog klaar wakker, pfffff
Zo, net de voeding gehad. Ze ligt nog wat na te miepen i n haar bed, maar valt al bijna in slaap. Gelukkig maakt ze er snachts geen drama van, zoals gisteren overdag en s avonds. Zl is trouwens wel echt goed ziek. Die slaapt wel, maar is helemaal nat van h er t zweet. Hopelijk voelt die zich morgenochtend ook wat lekkerder. Nou, ik ga weer slapen!
Huer 21:00 1:00 en 4:25 dus erg netjes... Alleen gisteravond lang bezig geweest en nu ligt ze ook alweer een uur te krijsen can de krampjes.... Arm kindje... Niks lijkt te werken...
Wat vervelend Wendy Hier was het 18.30 - 00.15 - 04.30 Hij heeft nu het lachen uitgevonden hoor. Ik zei goeiemorgen lieffie tegen 'm en kreeg meteen een grote lach ♡
Aaa wendy wat schattig! ! Hier ook weer een prima nacht gelukkig 18.00, 00.00 03.00 en nogmaals om 04.00 ik denk dat de voeding van 03.00 net te kort was en daarna door naar 06.00.
Ik zie dat er meer een slechte nacht hebben gehad. Vervelend he?! Joris heeft redelijk geslapen, maar was zo verkouden dat ik weinig heb geslapen. Hij maakte zulke vreemde geluiden. Het is weer zo'n dag dat hij veel huilt volgens mij. Hij ligt nu even op m'n buik te slapen. Gelukkig heb ik dit keer kunnen douchen en heb bijna m'n ontbijt op. Moest me net verkleden want hij heeft me onder gespuugd. Ik stonk echt zuur! Gisteren ben ik in slaap gevallen. Ik was een bericht aan het type voor hier maar die is nooit geplaatst. Haha!