Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Stoeltje ziet er prima uit!!
    Zou zelf de bekleding thuis gewoon even wassen.

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ja das zo vaak als ze je dan rust gunnen dat alle moeheid eruit komt haha, maar effe eruit is goed hoor, effe je hoofd leegmaken en opladen..

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat zou jij bieden?

4. paula1984

Groot gelijk even time out!

5. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dochter had een goede nacht: 22.45, 4.15, 7.30 uur. Zo gaat het al een tijdje, dus best fijn! Alleen jammer dat ik na de nachtvoeding zo moeilijk weer in slaap kom. Ik lig dan een beetje half te slapen tot de wekker van ml 's ochtends gaat... Ik merk nu dat ik echt moe ben, kan veel minder hebben.

Vanmiddag maar weer eens lekker wandelen met beide kindjes, die zon geeft vast wat energie!

Hoe is het trouwens met jullie uilenslaapshirt? Ik heb 'm maar weer uit de kast gevist en ga 'm vannacht dragen :)

6. paula1984

Haha uilnshirt draag hem regelmatig hoor!

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ik draag normaal geen pyama (alleen topje/sporttopje en onderbroek zeg maar) dus heb pyama maar even aangehad en nu weer lekker zonder , wij slapen ook altijd met raam open dus houden van fris haha anders zweet ik de tent uit LOL

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt het uilenshirt ook te warm hahah

9. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hee dames. Hier ben ik ook eindelijk weer eens :) Ik snap nu de meiden die zeiden dat ze te weinig tijd hadden om te reageren, je moet er echt even een gaatje voor zoeken ;) Ik zal proberen om weer wat actiever te zijn op ZP :) Onze Nick doet het goed en is een tevreden mannetje, wel zo nu en dan last van krampjes maar het houd hem niet uit de slaap gelukkig. Vannacht kwam die om 23;30 / 05;00 en 08;00 best een redelijke nacht gehad, doet echt even goed een paar uur achter elkaar doorslapen. Er zijn er wel andere nachten ;) @ Tiger ; Wat een prachtige foto's! Verder nog niet terug gelezen dames, ik zal zo even een paar pagina's terug lezen! Liefs,,

10. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Even ons ukje showen hoor! ❤️ Deze foto hebben we gebruikt voor het geboortekaartje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,7 KB
      Weergaven:
      8
  11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wauw, mooi Bibi!!!

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Sorry Paula, had nog niet gereageerd.
    Ik zou bieden wat je zei. 40 euro, als de gangbare prijs op mp rond de 50 is.

Hier net terug van de ha.:( Kleine meid bleef hysterisch huilen en hoofd in de nek gooien en ze wou ook niet drinken, maar wel blijven spugen.
    Helemaal nagekeken, gelukkig geen hersenvliesontsteking (toch angst voor ivm de koortslip). Poepen was ook goed (deed ze even voor aan de ha, hele rug onder en natuurlijk niks bij me)
    En als het niet beter werd mocht ik haar vanavond een halve zetpil geven (120 mg). En morgen terug komen.

Ze ligt nu eindelijk in mijn armen slapen.
    Gelukkig gaan de oudste straks naar dansles, dus we eten pizza vanavond, lekker makkelijk.
    Alleen even kijken wat ik ga eten, want ik eet eigenlijk nooit pizza.
    Misschien patatjes met sla ofzo.

13. paula1984

Bibi wat een scheetje!

O dat is niet leuk 2de leg gelukkig kon je gelijk komen.
    Hopelijk kalmeert ze nu een beetje en kun je vanavond en vannacht beetje slapen.

Hier nog steeds elke 2 uur strak en dan meld hij zich weer en dan stikt hij ook van de honger en drinkt mn beide borsten.
    En dat sinds gisteravond 22.00 hopelijk maakt hij vanavond een iets langere ruk.
    Iig denk ik dat hij een regeldagje heeft.

14. logo

logo Niet meer actief

Mooie foto's!

Ik dacht dat sab simplex en ABC Dolphilus nog niet gebruikt mogen worden. Klopt dat?

Wie is er bevallen in het uilenshirt?
    Ik heb hem wel in het zkh aangehad.

2de leg vervelend zeg. Hoe gaat het nu?

Hier naar cb geweest alles was goed. :)
    Joris is aardig zwaar geworden. Hij weegt nu iets meer dan 4,5 kilo. Hij is wel gekrompen, haha! Zijn hoofdje is goed gegroeid.

Ik weet niet wie het vroeg maar ik heb een Sterilisator vd prenatal. Deze vind ik prettig. Ik weet niet of de grote dr brown fles past, wel de kleine.

15. paula1984

Ja bevallen erin haha!

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Jr hebt speciale baby pcm zet pillen van 60 mgr he die zijn handiger want pcm zetpil mag je alleen in de lengte door de helft doen namelijk en das vaak lastig.

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Schattig!!!!!

18. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Klopt, maar die verkoopt de spar hier niet.
    En dan moet ik 15 km verderop zijn. (Ik ben doordeweeks afhankelijk van de bus die hier 1x per uur rijdt)

Je kon de zetpil met een warm/heet aardappelschilmesje afschrapen. Zo zei de ha in ieder geval.
    Vooralsnog is het nog niet nodig. Ze ligt al 2 uur volledig uitgeput in de box (heb haar bij thuiskomst ook even lekker in bad gedaan).
    Ik mocht de zalf voor koortslip gebruiken. 2x per dag ipv om de paar uur.
    De patches werken niet. Om de hele plek te bedekken heb ik er minstens 3 nodig, zo groot is het al.

Mooie foto inderdaad Bibi!!
    En wat is het uilenshirt???

19. paula1984

Dat shirt was in de aanbieding bij kv toen we nog allemaal zwanger waren volgens mij hebben een hele hoop meiden hem toen aangeschaft.
    In de club bij de foto's staat Tiger ermee op de foto.

20. paula1984

Heb een sterilisator van avent maar hij ligt mooi op zolder

Deel Deze Pagina