Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    goedemorgen mama's!!!!!!!

2. logo

logo Niet meer actief

Zo ik ben jaloers. Ik lees veel goede nachten. Hier was de kleine man om 3.00 wakker. Hij mocht pas om 4.00 eten. Na het eten ook niet slapen. Om 6.00 ml wakker gemaakt om mij af te wisselen.
    Hij heeft net nog heel kort geslapen en nu is hij een beetje chagerijnig volgens mij, maar hij heeft ook krampjes en boert.
    Nu ik dit typ valt hij in slaap.

Hoe gaan jullie om met in wieg slapen?
    Overdag krijg ik hem er nog steeds niet goed in.

En hij is weer wakker....

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi tiger :D
    Dat shirtje heb ik ook voor mijn mannetje!

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    OHHHH, Wat een heerlijke foto's Tigermommy!!
    Dat is pas lekker wakker worden met zo een vrolijk gezichtje!

Hoezo hij mag pas om 4 uur eten Logo?
    Huilt hij dan van 3 tot 4??

Kleine meid slaapt hier overdag ook niet op bed.
    Als ze snachts maar goed wil slapen in haar bed vind ik het genoeg.
    Ze slaapt hier in de box of in mijn armen.
    Er zijn mensen die vindend at ik haar zo verwen, maar ik vind het prima zo.
    Overigens als ik haar weleens op bed leg, als ik boven smiddags bezig ben, dan slaapt ze dus wel gewoon in haar bed.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Logo waarom niet gewoon om 3 uur iets geven dan?

Hier maak ik me niet zo druk om die dingen zoals overdag in bedjes of wiegjes slapen.., ;) vooral het jezelf niet zo moeilijk maken want ze zouden dit nu moeten en een baby hoort on bed overdag enz enz..

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik probeer alleen maar te zeggen dat we soms, en dan heb ik het niet over jou he:D, te veel aan regels denken.

Ik had dat tenminste bij de eerste ook hoor... En nu bij de derde boeit het me allemaal niks meer... Gewoon doen wat je wilt... En vindt jij dat een baby wel overdag in een wieg of ledikant moet slapen doen;)

Hier slaapt hij eigenlijk altijd in de box of kinderwagen

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach dat verwennen ook 2deleg...zeker zullen ze aan dingen wennen.... Maar ach is dat zo erg? Wie bepaalt wat er goed is voor je baby....juist :D wij zelf toch....:D

Maar misschien komt het dat wij zo denken omdat het niet ons eerste kindje is? Bij je eerste ben je bang iets "verkeerd" te doen....

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hier wordt ook veel in de kinderwagen of op de arm geslapen. Maak ik me niet te druk om hoor! Probeer wel regelmaat te creëren, maar dat kan zo ook toch?

Ik zou trouwens gewoon om 3 uur voeden als ie dan komt hoor, nu voed ik sowieso op verzoek, maar als je dat niet doet zou ik toch zeker snachts geen uur wachten. Voor jezelf erg vermoeiend en voor baby ook niet leuk.

Hier een goede nacht gehad, 23.00 - 4.45 - 7.00
    Heerlijk!

8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Inderdaad Lov, ik ben wel een heel stuk soepeler dan bij de 1ste.
    Krijg ook wel commentaar van mensen, maar trek me er weinig van aan.

Ik heb trouwens gisteren, voor het allereerst, zonder doek (die had ik niet bij me) op het schoolplein gevoed.
    School was al begonnen en stond nog even in de zon te praten met een andere mamma. Toen ze weer zo hysterisch begon te huilen.
    We zijn gaan zitten, ik heb het nog even gevraagd en gezegd ik kan niks afdekken, want ik heb niks bij me. Andere mamma vond het de meest natuurlijke zaak van de wereld (haar woorden).
    Dus hoppaa!!!

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej geskapen!! Gusteravond kwam ze van19:00 tot 23:00 ieder uur, of nog vaker! Toen 3-7 en toen heeft ml haar mee naar beneden genomen! Ze slaapt nu nog!!! Ff kunnen bijtanken!!

@logo: bedoel je in bed slapen of dat je haar niet neer kunt leggen? Ik zeg het nl ook altijd zo maar bedoel eigenlijk dat ze dan niet slaapt eb ik dus geen kant op kan! Wakkker zonder te huilen is ze nl nooit :( dus ik hang heel wrg aan de momenten dat ze slaapt... Erg vermoeiend, maar dat hoort er denk ik bij de eerste keer... Je weet niet goed hoe je je aan kunt passen en ook nog iets van een leven hebben...
    (En dan bedoel ik gewoon je huishouden kunnen doen!).

10. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps goed zo 2de leg!!!
    Zag dat Doitzen kroes op twtter van zichzelf een foto had gepost al borstvoedend! Mooie reclame zo!!!

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat lekker lov goed ritme!

Hier komt hij sinds 2 dagen zelf om 22.00 na de voeding van 18.00 uur dan half 2 en 4 uur hopelijk valt er 1 van die 2 weg binnenkort (hey je kan altijd hopen haha) dan maken we nog betere nachten al heb ik niet veel te klagen hier.

2de leg wat fijn zeg zn reactie!

12. logo

logo Niet meer actief

Als hij te vroeg eet krijgt hij te veel, want hij wil steeds om de 3 uur eten. Hij krijgt nu 6x 120 ml voeding per fles.

O wat fijn dat ik niet de enige ben die Joris niet altijd in z'n bed stopt.
    Mijn pa zit nu bij z'n wieg zodat hij nu in z'n wieg gaat slapen, maar het is geen doen als je alleen thuis bent om dat te doen.

13. paula1984

Logo gewoon wat geven zou ik doen hoor zo in de nacht als ze eerder komt.

@ slapen 90% is slapen in bed.
    Ik ben daar persoonlijk behoorlijk stellig in omdat ik mn oudste tot hij anderhalf was middagdutje op mijn schoot moest laten doen.
    Nu zijn we zover dat ik hem in slaap wieg en weg kan leggen op bed.

14. paula1984

Drinkt hij zn flessen helemaal leeg logo?

15. logo

logo Niet meer actief

Wat fijn om te lezen dat jullie er allemaal zo mee omgaan! Ik voelde me al slecht. :(
    Ik probeer het wel overdag maar soms is het niet vol te houden.
    Ik ben wel voor om s nachts in de wieg maar overdag bijv op de doomoo en op je lichaam.

Ja dat bedoel ik Kahlan. Als ik hem neerleg dan kan ik nergens heen behalve naast hem zitten en handjes vasthouden en steeds de speen in z'n mond doen.

Huishouden?! Wat is dat? Gelukkig heb ik iedere door de weekse dag m'n ouders of schoonouders die helpen. Anders worden we denk ik weggedragen door het ongedierte.

16. logo

logo Niet meer actief

Ja en het liefst nog steeds binnen 5 a 10 minuten. Het lukt soms wel om het langer te rekken naar 15 min.
    Hij is gulzig!!!

17. paula1984

Klinkt precies als mijn oudste zijn record langste fles staat ni steeds op max 10 minuten.
    Wat ik dus deed was of een extra voedingsmonent maken dus 7x120 gaan geven of de huidige 6 voedingen zo houden maar dan 150/5 geven.

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Aah wat lief Tiger!!

Hier was meneer een beetje aan get miepen vannacht. Normaal gaat ie na de fles van 18/19.30 (ligt eraan) even in bad of onder de douche, maar nu was ie in slaap gevallen
    Dus vannacht even van slag om 01.00uur.

Hij krijgt nu 5 flessen van 150+5 en dat gaat prima zo :)

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zooo dan...mevrouw heeft me net een poepluier liggen breien haha. Moest er gewoon even een foto van maken en naar manlief doorsturen hihi. Zou dat al kunnen na 1 fles met de nieuwe h.a. voeding.

20. paula1984

Geen idee mss toeval maar hey ze is vast heerlijk opgelucht:D
    Hopelijk heeft ze baat bij de nieuwe voeding.

Deel Deze Pagina