jep ben erg nieuwsgierig haha ja genieten is moeilijk als je je zo rot voelt maar ik ga lekker nog kroelen met mijn buikje en getrappel voelen... hihi
Snap het nog steeds niet van dat tepelhoedje hahaha, juist speen tepelverwarring wil je voorkomen dus geen tepelhoedje gebruiken. Die gebruik je als je enorme kloven hebt en het niet anders kan Ik had ook enorme kloven door het stomme zk wat me slecht begeleidde...maar ik wilde dat ding niet gebruiken... Ben nogal eigenwijs en bijt dan wel door de pijn heen. Oh ja dan zijn ze soms idd wat snel met bijvoeden he, jammer want je bv is juist de beste voeding voor je baby. Maar je moet ook als mama goed voor jezelf zorgen en goed eten en drinken en rusten. Dat maakt ook best veel uit Ja het is gewoon zo jammer als je kraamzorg niet alles wilt doen en al snel zegt ga maar bijvoeden.
Tiger mijn bloeddruk was ook hoger gister ... Dacht ook even...zou het hahahaha maar nee Panther omdat ik een sterrekijker had kreeg ik al vrij vroeg persweeen waar je dan niet aan mag toegeven. Dat is verschrikkelijk zwaar en zeer vermoeiend. Doordat je kindje verkeerd ligt geeft dit een enorme druk. Je hebt dus weeen en persweeen gevoel waar je niks mee mag en dat is zwaar om mee om te gaan. Iedereen zegt niet meepersen en rustig blijven maar dat is onmogelijk. Toen ik eindelijk mocht persen kreeg ik haar er gewoonweg niet uitgeperst. Ze schoot steeds weer terug. Dit heb ik zo'n 2 uur geprobeerd en toen werd de vacuüm gehaald. Die moet 2 maal geplaatst worden en er werd getrokken aan dat ding, geduwd op mijn buik en ingeknipt van hier tot Tokio..... En toen is ze eindelijk geboren. Was bijna een kzsnede geworden want haar hartslag ging opeens omlaag. Bevalling twee verliep hetzelfde... Dikke vette ellende. Maar doordat ik deze keer eens niet op mij zij wilde liggen, wat ze dan adviseren. Ik zat op handen en knieën... Kon ik er beter mee omgaan. Maar het was weer zwaar hoor. Uiteindelijk heb ik haar wel zelf eruit gepest ... Dus je snapt wel dat de kzsnede die ik nu krijg beter kan relativeren door die bevallingen. Ook ben ik iemand die de placenta niet wilt loslaten... Daardoor veel bloed verloren en aan een infuus gelegen. Dus die kzsnede nu vindt ik wel beter Sorry meiden voor mijn verhaal....
Jullie hebben veel geschreven zeg. Reb vervelend dat bv zo tegen valt. Ik hoop dat het makkelijker gast worden. Zou je nog iets aan een lactatiedeskundige hebben? Lov goed bezig!!! Gean slaap lekker. Bibi wat fijn dat je nog even kon slapen. Nachten die niet goed zijn breken op he?! Inkie beterschap! Wat heb je? Wow tiger wat fijn! Wel spannend hoor, maar ze gaan eindelijk wat doen!!! Panther ik zou het vragen aan vk of arts. Je krijgt dan de info die je nodig hebt en ze kunnen gelijk je vragen beantwoorden.
Goh meiden, weet je wat ik me ineens zit te bedenken? Ik ga waarschijnlijk gewoon de eerste zijn die haar uitgerekende datum gaat halen! Tot nu toe gaat iedereen eerder.
Hahaha Lappie, zul je net zien vanavond...... Zou wel wat zijn als niemand van de hele groep zijn datum haalt.
Nou hier scheelt het ook niet veel Moet zeggen dat ik het nog nooit zo extreem heb meegemaakt ooit op het forum met zo'n clubje
Zou ik heeeeel blij mee zijn als het vanavond zou gebeuren!!! (maar dat gaat het niet hoor. Verwacht echt wel op of over de datum te gaan)
Hier is net de postbode langs geweest!!! Kwam nog wat uber schattige slofjes bezorgen die ik via MP had aangeschaft. Zo lief!!! En zit in spanning op een cadeautje te wachten van een vriendin uit Oostenrijk. Die belde gisteren om te zeggen dat ze ook iets heeft gekocht voor de kleine meid. Iets waar ik heel veel plezier aan ga beleven (en wat ik nog niet had, zei ze). Maar ze wou niet vertellen wat.....
Okee nou niet fijn was dat voor je gatsie! Weet je ik wacht het af kan er toch niets aan doen meer hij ligt zo en thats it het is niet anders. Is dit de reden dat je een keizersnede krijgt dit keer?
Ja ga ik ook doen vrijdag ik moet dan terug omdat mijn bloeddruk aan het spoken is.als we het halen natuurlijk hihi
Ja maar veel baby's liggen zo en draaien gewoon bij de geboorte. Bij mij is het wel duidelijk dat het schijnbaar zo het fijnste ligt in mijn bm Niet alleen... Dit is een stuitligging
Ff vlug lees zo alles bij. Zojuist om half 2 is onze lieve rode kater goofy aangereden. De overbuuf kwam me halen hij lag bij haar te gillen op de stoep. .. Gauw dekentje gepakt en opgeraapt hij werd gelijk kalm arm ding. Achterpoten en rug slap dus waarschijnlijk gebroken en interne bloedingen. Schoonvader gebeld (had e auto niet helaas) hij ons opgehaald kat lag echt te sterven arm ding. Helaas onderweg naar de dierenarts is hij naar e katjeshemel gegaan... Ben zo verdrietig en ml die gaat vanavond helemaal over de rode van verdriet en boosheid. Ga hem zo in zn mandje stoppen met zn dekentje kunnen de andere katten hem nog even zien. .. Net gauw langs de vk ook nog want had controle alles oke voor nu ingedaald en vast in mn bekken dat is dan wel weer positief. Ga nu verder een potje janken...