Hier om 1:00-4:45-en nu! Mooie nacht dus! Ben me aan het verheugen op de dag dat ze nog maar 1 nacht voeding wil....ben toch wel moe!
Hier duimen ze allemaal...nou ja de oudste inmiddels niet meer die heb ik het afgeleerd vanaf 3 jaar...in de zin van...je gaat naar school dus je mag niet meer duimen, en met hulp van de tandarts die maakte gewoon een opmerking dat het nu niet meer mocht. De middelste duimt ook al bijna niet meer overdag, ik heb er zelf geen problemen mee dat ze duimen. En als ze zoveel zuigbehoefte hebben gaan ze het meestal toch doen. Heb ook geen zin om heel vaak uit bed te komen voor de speen. Heb ook nog een leven J heeft het weer goed gedaan..leuk ritme bevalt me wel. 21 uur voeding em dan naar bed, hebben mijn man en ik ook nog eens tijd voor elkaar. Tenminste als ik dan nog niet naar bed ga 2deleg misschien wordt je weer ongi. Weet je dat ik nu pas eens eindelijk van het vloeien af ben bij mij duurt het altijd zo lang na een bevalling dus je weet wel wat ik gisteravond heb gedaan met manlief sorry te veel info he
Ja kahlan dat doen we allemaal Lekker zelf op tijd naar bed gaan en overdag wat slapen? Je kan het tenminste met een kind
2de leg volgens mij zit ik in een ander ritme. Ik was echt wakker vanmorgen en regelmatig s nachts. Maar heb wel redelijk geslapen hoor, mag zeker niet klagen! Ml ligt volgens mij in coma. Haha! Helaas is slapen met een kind niet altijd mogelijk lov. Hier meestal niet behalve als m'n ouders er zijn. De kleine slaapt overdag erg weinig en zeker niet in z'n wieg zonder dat je ernaast zit om steeds de speen in z'n mond te doen of handje vast te houden ivm wapperen.
Wendy spannend wat leuk! 2de leg phoe pittig nachtje dus wat fijn dat vl thuis is dan he. Speen duim we zien wel hij heeft iig wel echt goede duim duimpjes leuk geerft van zn papa haha. Logo wat heerlijk voor je meid! Hier ook een goede nacht om 21.00 wakker gemaakt toen kwam hij zelf om 00.30en 03.00 toen om 05.30 en hij wilde nog verder knorren dus ben zelf ook nog gaan liggen tot net 08.00 heerlijk en om 08.45 lag hij alweer gevoed en wel te slapen in zn bed♡ Vloeien tot afgelopen week een paar keer gedacht dat het weg was maar dan net als jij na een stevige wandeling weer wat rood bloed. Nu is het al en dag of 4 echt weg dus hopelijk klaar nu bah bah. Bij de oudste was ik na 2 weken al echt schoon dus het mag nu wel na bijna 5 weken. Lov veel info haha maar mooi dat dat ook weer allemaal gaat. Geen last van je kzs litteken? Daar heeft de sz van mn zusje nog last van dochter is ondertussen al 20 mnd.
Vloeien was van korte duur. Ik lees trouwens overal dat vrouwen die bv geven pas na maanden (lees: 8 tot 15 maanden) ongesteld worden. Wat is jullie ervaring daarin? Ik werd bij de oudste 2 gewoon 4 weken nadat het vloeien gestopt was ongesteld namelijk. En dat is balen Logo, want dan slaap je dus niet als de kleine slaapt. En die momenten heb je juist nodig. Kleine meid laat hier net een giga wind, kijkt me teveden aan en valt zo in slaap. hahahaha
Nou dat valt wel tegen! Floor huilt vanaf s middags tot na de voeding van 21:00 dus vroeg naar bed zit er niet in arme meid begint vandaag al met krampjes... Pfff ben alweer een uur bezig. Gelukkig bijna op het hoogtepunt van 6 weken.....
En als je dan gewoon lekker samen in je bed gaat liggen? Zou ik gewoon doen hoor.... Paula hahaha ja toch en nee nergens last van gelukkig 2deleg hier beide keren heel de bv periode misschien 1x ongi geweest...
Nou ik heb aangegeven dat de kleine man gewoon naar oppas gaat. Als ik ander werk had gehad had dat ook gemoeten Hier ook goede nacht 23.30 - 05.45 en nu
Als ze gilt van de krampjes, dan helpt niets en wordt ze pas stil als de pijn weg is en de arts heeft al vastgesteld dat ze er gewoon extreem veel last van heeft maar er niets aan te doen is. Beter als bv geven kan ik niet voor haar doen... Hopen dat het snel minder wordt en sfwisselen met ml als hij thuis is om wat rust te krijgen... Dat lukt steeds beter! ( en alsof ze je gehoord heeft, komt ze niet meer voor voeding tussendoor!)
Kijk doe wat jij goed vind en voelt hoor. Bij onze oudste gaf dit voor beide zoveel rust en sliep hij per direct beter hij had blijkbaar ook last van ons.
Kahlan maar krijgt ze niet meer krampjes doordat jij bv geeft? Te veel kan ook voor krampjes zorgen denk ik. En zo'n bellywarmer voor haar is dat niks? Is een kruik die je tegen haar buikje aanlegt. Ja Paula heerlijk hoor eerst 9 maanden niks en dan een heel jaar bijna niks, slik dan wel de minipil erbij he
Heb nu net twee dagen niet extra gevoed en toch heeft ze nu nog meer last. Wie zal het zeggen waar ze de krampjes van krijgt. Denk niet dat we daar achter komen.... Ff doorzetten en als het goed is neemt het vanzelf af (hoop ik)..,
Kan het liggen aan wat jullie eten? Bijv chocolade, kruiden of sinaasappel? Op zich mag je alles eten maar de kleine zou soms kramp kunnen krijgen.
Kan zeker wat jij zegt logo hier tot nu enkel een sterke reactie op witte kool gehaden op vevenkelthee