Maar hoe wil je er ooit achter komen of ze doorslaapt dan? Want als je haar wakker blijft maken gaat ze natuurlijk wennen hieraan... Ben je dan niet bang dat je straks moet blijven voeden s'nachts?
Bij deze Lov. Foto is in de laatste maand van mijn zwangerschap gemaakt dus litteken is daar zelfs ietsje groter dan wat hij was. Bekijk bijlage 383695 Bekijk bijlage 383696
Ja hé, ik was ook een soort van trots op mijn litteken hoe gek dat ook klinkt haha. Zit trouwens dochterlief te observeren in de box. Wat veranderen ze toch snel. Ze kon al vrij snel met haar handje tegen een speeltje aanboksen als ik dat naast haar lag. En nu begint ze soms wat geluidjes te maken en is de beestjes van haar boxmobiel helemaal rond aan het volgen. Ik wacht alleen nog op een echte bewuste lach...
Nee kon wel bellen met vragen ofzo maar die heb ik niet en als ik die heb ga ik wel naar een echte dokter Ja hij doet het goed qua ritme, ik zat in mijn boekje te kijken maar sinds 3 maart heeft ie al die uren (ongeveer van 21/22 tot 05/06 uur) dus zeker geen klagen haha
Hier 23:09-2:00-5:00... Nog steeds netjes, maar voor mij te weinig slaap. Ze slaapt nl niet na de vowding van 23:00 dus tot de nachtvoeding amper slaap... Vanmorgen dus terug naar bed om 8:00... Nu langzaam voel ik me weer beetje fit worden... Littekens zien er goed uit dames! Dat komt helemaal goed! Hier knip nog steeds ontstoken...
Benieuwd wat de lactatiedeskundige zegt 2de leg!!! Ik zou een moord doen voor 1 nachtvoeding minder...ik kanecht niet tegen weinig slaap
Idd kahlan ook wat eerder naar bed misschien? Tiger maar jouw'n vk ga je niet al te graag heen meen ik he Hier een mannetje die al bijna heel de dag wakker is... Nu valt hij in slaap naast me op het voedingskussen dus hij gaat zo lekker in zijn bedje hoor...
Mijn manneke is ook veel meer wakker overdag!!! En Wendy ik heb geen verstand van littekens na keizersnedes, maar die ziet er erg mooi uit! Je ziet haast niets! Wauw!
Ppfff wakker kindje en vroeg naar bed.....mijn meisje heeft bijvoorbeeld vandaag tot nu toe 2x een kwartier en 1x 10 min geslapen, huilt op sommige dagen 6 uur, heb ondertussen nog een naar schoolgaand kind en een huishouden van 3 etages. En als ik dan om 23.30 naar bed wil vindt mijn man mij ongezellig. Heb net mijn dagelijkse blikje energiedrink genuttigd waar ik hiervoor nog van walgde haha.
Idd wendy!!! Wij proberen iedere dag met de voeding van 20:00 naar bed te gaan.... Maar floor slaapt vanaf de 12:00 of 15:00 voeding (ligt aan de dag) eigenlijk nauwelijks en vanaf 20:00 beginnen de ergste krampjes... En zijn we bezig met haar tot de volgende voeding... Dus vanmorgen maar uitgeslapen... Ml was thuis!
Maar kahlan jij hebt één kindje en kan makkelijker een moment kiezen om ook even te gaan slapen...met alle respect Voor jou Wendy is het toch moeilijker Hier ben ik blij dat er eentje naar school gaat en da J niet heel de dag huilt.... Krampjes heeft hij ook veel last van helaas.... En je kan dan niks doen arme vent....
nou dan en ik altijd ongezellig, normaal kan ik al prima om half 9 naar bed gaan (chronisch vermoeid) wat nodig is is nodig zegt mijn man altijd, en liever uitgeslapen mama dan eentje die sushistokjes nodig heeft voor haar ogen haha (das toch ook niet gezellig)
Goh, ik hoef 4 avonden in de week alleen met mezelf rekening te houden (best lekker). En die andere avonden ga ik ook vroeg op bed, vind vl helemaal niet erg. Moest wel lachen, visite bij mijn mams gisteren vroeg hoe hij sliep met zo een kleintje. Waarop hij met een brede grijns zegt "nou heerlijk hoor, nergens last van". Waarop mijn mams vanuit de keuken roept:"Hij zit 4 nachten in een hotel, hahahaha".