Ik reageer even op de tab op iedereen tegelijk, want mn reactie van net is is weg Heb al veel tips gehad, koude washand hielp net niet. Misschien straks wel. Heb nu een leen kolf, madela symphony. Mn productie is nog niet wat het zijn moet, dat komt omdat ze de eerste dagen niet genoeg dronk aan de borst. Nu kolf ik dus, maar vaak niet genoeg voor een voeding... Dus geven we flesvoeding erbij. Voor ml is een beetje paranoïde, hij heeft er zoveel moeite mee dat ze na bijna een week nog onder de 3 kg zit. Maar even voor de duidelijkheid, wanneer ik wél een vol flesje kolf, wil ze die ook zelden leegdrinken. Buiten dat, dr temperatuur wil ook nog niet echt omhoog, blijft vaak 36.5. Dus ze moet gewoon echt omhoog qua gewicht. Krijg veel tips en adviezen van kraamzorg en vk, alleen kan er voor mn gevoel zo weinig mee. Op het moment zie ik bv ook niet echt zitten, komt wel omdat ik vaak twee uur bezig ben met alles (kolven en voeden), daardoor ook weinig tijd om even bij te tanken. Daardoor heb ik ook wat minder vertrouwen in bv, gewoon omdat het me op het moment een beetje opbreekt ofzo. Lastig dus, maar ik kijk het nu per dag even aan. We hebben overigens 6 dagen een hele lieve kraam gehad, nu krijgen we tm vrijdag een ander. Wellicht heeft zij nog wat adviezen.
dat lijkt me inderdaad erg vervelend Reb. Maar je probeert het tenminste en geeft het niet zomaar op. Ik kan alleen maar zeggen respect!!!
Reb eerlijk... Ik zou aan de bel trekken wat betreft het slechte drinken van je kindje... Jij doet het gewoon goed.... Snap ook niet zo goed waarom ze je zo laten sukkelen? Je kindje moet toch echt bijkomen, en dat ligt niet aan je bv of Fv. 2deleg mooi!
Aan de bel trekken..... De vk is vandaag nog geweest en ze zei dat we gewoon zo door moeten gaan..? Omdat ze na gisteren wel 40 gram is aangekomen en ze wel goede luiers heeft
Ja ik vindt zoals jij het beschrijft niet echt goed klinken? Maar als je vk dat zegt moet je daarop vertrouwen.... Succes!! Bijkomen doet ze iig goed dan nu
Reb vertrouwen in je eigen gevoel en laat jezelf niets aanpraten jij weet echt wel of het goed gaat of niet. Ze komt nu aan en ze heeft goede natte luiers dat zijn beide positieve dingen!
Thanks ladies, even kijken hoe het morgen gaat dan maar.... Paula, echt heeeel vervelend, kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Zo'n beestje hoort toch bij het gezin he. Nog een knuffel!
ML belde op: hij staat in de file, drie rijstroken zijn dicht. Hij had het verzoek de baby nog even binnen te houden. Laten we dat dan maar doen he?! Haha
ohw jemig paula wat naar :S veel sterkte voor beide x reb idd goed op de temp. letten mijn kleine meid ook giga moeite om haar temp goed te houden, hopelijk is het snel wat beter en lukt het om bv door te blijven geven ( ik was ook genoodzaakt te stoppen met bv ... erg veel verdriet van gehad maar door de fv echt kunnen gaan genieten)