Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

2deleg heerlijk he :D

2. logo

logo Niet meer actief

Zo ben weer thuis. Vanmorgen bij de kinderarts geweest. De bloedwaarde van de geelzucht was weer verbeterd maar de dokter was niet tevreden dus over 2 wk weer terug.
    Hij is weer gewogen en gemeten. Hij weegt iets meer dan 4700 gr en hij is 55 cm!

Nu even bijkomen en wat drinken.

Trouwens vervelend van de ontstoken hechtingen! Kahlan toch?

En de littekens van de kzs zien er goed uit toch! Ik heb er geen verstand van maar het was niet rood gelukkig.

Vannacht was Joris lang wakker! Pfff dus ben een beetje moe.

3. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de ha! We hebben een recept voir zantac gekregen en een verwijzing naar de kinderarts!! Ongelofelijk dat ze daar zo snel mee is! Ik hoop zooo dat dit haar verlichting gat brengen!!

Vanmiddag ook arts op het cb... Oeps ik wist niet dat ook bij een arts was... Nou ja nu gebeurd er iig iets!

4. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx logo, de ha vond het er goed uit zien en dat ik me moest realiseren dat ik nog steeds herstellende was en ik dus ook rustig aan moet doen... De zwelling was ook een stuk minder vsndaag!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou kahlan goed dit! Hoop dat de zantac snel helpt... Dat is toch voor het maagzuur of niet?

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zantac krijg je toch met reflux?

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ja je hoeft niet meteen in de startblokken terug te staan he, herstellen hoort erbij!

Fijn dat je verwijzing hebt voor naar de kinderarts, hier moeten we in april weer terug om zijn hartruisje te laten checken maar verwacht niets ergs, lijkt mij als er echt wat is dat je niet goed groeit e.d. en ondanks dat ie wel steeds krampjes heeft en relfux heeft hij groeit goed, ziet nooit blauw en is very much alive hihi dus maak me geen zorgen (meer)

Alleen heb ik idee dat krampjes wat erger worden (ipv minder) eerste keer osteopaat leek het wat minder te zijn geworden maar na de tweede keer geen verbetering helaas. en door de krampjes loopt de melk vaak terug omhoog dus houd elkaar in stand zeg maar.

8. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hee dames,

Wat lief Tiger!
    Fijn dat je door word verwezen naar de kinderarts Kahlan!

Hier net met het cb gebeldt, ons uk spuugt best wel vaak en ook echt met een boog. Advies gekregen om johannesbroodpitmeel te halen, een verdikking voor in de voeding. Iemand anders hier bekend mee?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik bibi ;) geef je Fv? Want er bestaat ook Fv waar dat al inzit meen ik

Tiger is het nu niet ook het hoogtepunt kwa krampjes... Hierna gaan ze wat afnemen kwa termijn ... Hier ook vaak veel krampjes helaas

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ja was dat met 8 weken ook alweer (weet effe niet meer zeker) kan best hopen dat het nu minder word dan hihi

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ook... Hij heeft van ze alledrie het meest last ervan :(gelukkig weten ze het straks niet meer.

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou gesprek ging wel goed, nu even afwachten :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is al fijn Wendy ;)

14. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tiger met 6 weken hoogtepunt, dus daar zit je nu in! Leuk mirgen met twee gillende baby's Helmond onveilig maken!!!

Net goede ervaring bij het cb!??? Pacco te leen gekregen en ze was blij dat we met zantac begonnen. Ze vond het huilen ook te erg... Ik ben zo verbaasd... Denk de hele tijd dat wij ons aanstwllen en dan blijkt dat het zo helemaal niet hoort te zijn..

Ook gaan we 1 flesje omneo geven, om mij wat rust te geven en floor ook! Mischien blijft dat beter in haar maagje en slaapt ze dan beter!

Zantac idd tegen maagzuur, wendy (geloof ik?)

15. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Spannend Wendy!!

Hopelijk gaat het nu snel beter Kahlan. Je eigen gevoel was toch goed hierin!! Niks aanstellerij, jij voelt dat het niet in orde is.

Hier ligt kleine meid al sinds 1 uur op bed. Voor het eerst sinds de kraamverzorgster weg is ook echt in haar eigen bed.
    Om 2 uur kwam ze ineens voor een voeding, maar sindsdien slaapt ze. Ben wel op de verdieping gebleven. Lego uitzoeken voor zl, hij blij, kleine meid wat lawaai op de achtergrond.
    Nu is zl met een vriendje boven met de lego aan het spelen. Ze slaapt overal doorheen, heerlijk!!
    Ga nu proberen om haar elke middag in bed te leggen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kahlan als het om je kinderen gaat kun je je niet eens aanstellen wat mij betreft.

2deleg lekker!

17. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ja Lov ik geef FV. En heb dus net een pak johannesbroodpitmeel gehaald. Ik weet niet of er voeding is waar het in zit. In de mijne in ieder geval niet. Hopelijk helpt dit. Heeft t bij jou kleine wel geholpen?

18. logo

logo Niet meer actief

Bibi hier ervaring met Johannes broodpitmeel. Helaas was Joris direct verstopt en toen we stopten ging hij weer poepen.
    Doe eerst heel weinig erin hoor, niet direct 1 a 2 scheppen.

Hier ook krampjes :(
    Net heb ik Joris op z'n buik neergelegd en hij direct in slaap. De rest vd dag huilde hij veel en sliep hij niet.

Fijn Kahlan ik hoop dat jullie daar wat aan hebben.

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja die is er Bibi! Deze :)

Van alleen JBP kreeg L.yam nog meer krampen. En nu deze gemixt met omneo en gaat stukken beter :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel vraagje: nimtrilon ar, welke maat speen???

Deel Deze Pagina