Zo weer terug, was leuk de mini meeting (zijn alleen foto vergeten van het koppel hihi) leuk tentje en heerlijke koffievariaties.. Wel even leuk om onbeperkt aan babyklets te kunnen doen
Ahh, hier kregen 2 kindjes prikjes en gillen. Kleine meid raakte er gewoon van van slag. Zo zielig. Trouwens, een klasgenootje van mijn zoon is gevallen met de fiets vanmorgen op het schoolplein en heeft zijn bovenbeen schuin afgebroken. Hij gaat nu onder het mes. Zl heeft het niet zien gebeuren (gelukkig), maar wel daarna alles gezien. Hij is er (ook weer gelukkig) vrij rustig onder. Hij vond het vooral zielig, omdat het jongetje veel pijn had.
Ook niet bij het CB of zoiets? Ik moet zeggen dat ik hier van dit tentje ook niets wist totdat ik iets las maar had meer van verwacht qua borstvoeding , ik dacht dat er een LK zou zitten (dat had ik begrepen) maar goed even gezellig praatje maken en gewoon daar BV kunnen geven (oefenen voor openbaar hihi) is natuurlijk wel fijn.
Ja, hij schijnt een sliding met de fiets gemaakt te hebben. En eigenlijk gelijk toen zijn been de grond raakte ging het al fout.
brrr krijg spontaan pijn in mijn been altijd bij zulke verhalen ZO maar even met de kindjes naar buiten het is lekker weer en morgen word nog beter schijnt...
Nee, helaas niet. Ik heb haar wel gevoed bij het CB, maar niet echt een ontmoetingsplek. Al hebben ze wel koffie. Er zit zoiets in Zwolle, maar dat is toch echt te ver weg.
haha ja beetje wel, kan je niet iets zelf opstarten, in overleg met cafe (is voor hun ook inkomsten natuurlijk hihi) en dan flyers ophangen bij CB / en plekken waar veel babies komen (evt verloskundigen, gyn e.d.)
Jeetje heftig 2deleg Hier zijn de kids in de tuin aan het spelen.... J slaapt in de kinderwagen en ik ga even lekker zonnen
nee we zitten heel de dag in de tuin, aan onze thee / koffie whatever, doen nada, noppes, niets , het huishouden hebben we kabouters voor, de kids doen het maar lekker zelf haha
Hier tot nu toe een bagger dag. Dochterlief is weer heeeeel de tijd bezig en nog geen 10 minuten geslapen. Ja, even op mijn borst maar als ik haar neerleg ppfff. Zelfs een uur naar buiten geweest maar dat hielp dit keer ook niet. En vandaag is zoonlief ook vrij van school maar ik kan zo niets met hem doen. Ben dat gejank en niet slapen echt even heeeeeel erg zat.
Ach 2 de leg wat sneu zeg voor je meisje. En dat moet flink hard gegaan zijn voor dat jongetje arm ventje. Tiger en kahlan wat leuk dat het gezellig was zeg! Hier zit er wel een ontmoetingsplaats in de buurt op 10 min met de auto mss dat ik daar eens naartoe ga. Kindjes liggen lekker op bed. Straks als de oudste wakker is gaat hij met papa naar mn vader die heeft op zee vis gevangen en gaan ze buiten daar lekker bakken op en gaspitje in de koekenpan. Heerlijk mannetje van alles laten ervaren en opa vind het o zo leuk♡
Ik heb haar net in haar wieg gelegd. krijst heel de boel bij elkaar maar ik laat haar nu even hoor.....ben al 6 uur met haar in de weer. Sorry dames, maar ik moet het even ergens kwijt. Ben zo jaloers op sommigen als ik hoor over lekker in de tuin zitten, kindjes die dan slapen of lachjes die je tegemoet komen....hier niets van dat. Ik geniet wel van de kleine goede momenten hoor, maar niet zoals ik gehoopt had.