Precies kijk het nog even aan schat je doet het hartstikke goed jij ook een dikke knuffel xx En ja hij hoorde er echt bij onze eerste kat samen een zielig hoopje verwaarloosde kat van 7 maand was hij toen we hem ophaalde en een stoere gekke flapoor van 6 kilo werd hij we missen hem enorm
Ach wat naar Paula!! Hihi Chantal, lief van m. Laat die baby dan idd nog maar ff binnen 2de leg, mooi kamertje!! Reb, wat vervelend allemaal! Wel top dat je zo doorzet! Wat spannend Tiger. Hoe is het nu? Lov, wat een verhaal. Gelukkig ks nu dan! Lappie, haha bizar dat bijna iedereen juist voor de datum bevalt. Spannend voor jou wanneer het begint.
Mooi 2e leg. Reb ik denk dat je ook op je gevoel moet afgaan en als je twijfelt gewoon hulp inroepen.
Nee maar iedereen wij hier de kraamzorg de vk de lactatie kundige iedreen heeft nu een mening daar zou ik ook stapel van worden. Ik bedoelde voor rebs eigen rust luister naar jezelf en vertouw op je eigen gevoel.
Het rommelt hier een beetje. Misschien gewoon voorwerk, dat heb ik nog niet echt gehad, maar na een futloze dag toch wat beginnende kramp. Maar ja, je kan ook iets gewoon graag willen he?! We wachten af.
Spannend Chantal!! Hier ook sinds half 6 al, maar lijkt niet door te zetten. Heb een uur geleden mijn vriend een appje gestuurd dat hij just in case zijn koffer alvast gepakt moet hebben. Hij vind het super spannend.
@ Paula heel veel sterkte, dat is echt zwaar k*T!!! Dit is niet hetzelfde als wanneer de kat ziek was geweest! Sterkte voor jullie beiden! Dikke knuf!!!
Oké want ik probeerde alleen maar te helpen. Ik vindt zeker ook dat ze op haar gevoel moet vertrouwen maar ook jij weet dat het bij een eerste kindje toch allemaal nog moeilijk is
Oe spannend meiden of er iets gaat gebeuren ... !!! Ik ben helaas voorlopig nog niet aan de beurt geloof ik haha.
Hahahaha lov23, geen zorgen hoor. Het zet hier totaal niet door, dus ik ga ervanuit dat ik straks gewoon lekker ga slapen.
Ik weet juist hoe onzeker je kan zijn en hoe goed iedereen je ook wil helpen soms maakt dat je juist zo aan het twijfelen. Ik blijf over hoor maak gewoon mn 40+ weken vol. Hier ook allemaal steken downunder maar geloof er niets van dat dit ventje uit zichzelf gaat komen voorlopig