Hij is 9. In oktober wordt ie 10 Hij gaat altijd 1x in de week naar de sportschool, dan doet ie junior fitness. Maar nu doen ze dat een aantal weken net school ook op vrijdag. Maar als ie nu niet mee mag, omdat ie geen fiets heeft, gast ie er vanmiddag alsnog heen. Is van 17 - 18. Hij wou eigenlijk bij iemand spelen, maar dan kan ie niet. Dat zal die ook niet leuk vinden denk ik. Ben benieuwd..
Heerlijk lov! Nooit gedacht dat met bv er ook ook goede slaap zou zijn hahaha had me voorbereid op veel erger en vermoeidheid. Nou pien hier giet het ook al heel de ochtend jammer want ik wilde wandelen dus idd nu maar huishouden doen.
Hier echt een heeeeel ander schema vannacht y om 1830 flesje toen viel ie na kleine huilbui bij mij in slaap dus in reiswieg gelegd ik wilde graag naar bed om 2030/2100 dus opgepakt, boven in zn bedje gelegd, meneer sliep gewoon door dus ik ben gaan liggen met de gedachte: die komt zo wel. Niet dus pas om 3 uur en nu pas zit ie weer aan de fles, was wel heel even brullen want hij had honger en ik zat nog op school maar goed was 10 minuutjes volhouden voor hem...
Dus nu word het 9-13-17-21 maar misschien gooit ie dat ook wel om vandaag, ik ga zo met vriendinnen ontbijten bij de intratuin, gezellie!!!
Wat een regen zeg, net zoonlief lopend naar kdv gebracht. Het is vlakbij, maar toch wel goed nat geworden... Onderweg liedje met hem gezongen 'het regent' en hij vond het helemaal leuk Nacht was goed: 22.45 - 3.00 - 7.00. Ze wordt eigenlijk altijd wakker rond 2/3, maar soms slaapt ze dan gelijk weer verder. Vannacht bleef ze huilen, dus toch maar gevoed om 3.00.
Mijn ukkie niet hoor logo maar het is goed genoeg voor nu. Lekker Tiger welke Ridderkerk? Hier ook alles lekker gepoetst ruikt weer heerlijk! Gisteren al de bedden gedaan kon alles mooi nog buiten drogen. Speelgoed van de oudste eens uitgezocht weer eens duplo bij duplo en blokjes bij blokjes. Zo lekker boterham heb er trek van gekregen hihi Hopelijk word het straks nog even droog...
Ik zit even te denken , Cooper slapt nog en kids zitten lekker te kleuren (wat een rust hihi) hij heeft vannacht om 3 uur gehad, toen om 9 uur en aangezien ie nu slaapt ga ik hem niet wakker maken, maar verwacht dat ie zo wel komt (hij is wat aan het draaien in zijn slaap enzo) dan word het dus 14 uur, evt als ie hetzelfde ritme aanhoud (5 uur ertussen) zitten we op 18/19 uur dan zit ik op 4 voedingen maar dus zou ik ze eigenlijk wat groter moeten maken (hij drinkt 150+5 scheppen prima op, tot de laatste druppel ) denk als ik 180+6 scheppen aanbied dat ie ook wel op drinkt en ook wel nodig als ie maar 4 flessen gaat krijgen. Zouden jullie flesjes ophogen dan? SCHEMA dan: 09.00 14.00 18.30/19.00 en dan snachts om ??? Hij weegt nu iets onder de 5 kilo dus hij mag 750 cc hebben (5 flessen van 150 of 4 flessen van 190 (ongeveer)
Als hij het opdrinkt zou ik het gewoon aanbieden. Anders krijgt hij misschien ook wel te weinig binnen. Hier net 60 m2 koppelstones via mp aangeschaft. Of in ieder geval gemaild of we het kunnen ophalen, gratis ook nog. Zijn we gelijk klaar met de 2 terrassen in de tuin!
Goed bezig Wij gaan deze zomer nieuw kunstgras leggen in onze tuin, oude is wat smoetzig (ze hebben verbouwd en al het zwarte zand enzo erop gelegd, verbouwspullen e.d.) en nu nemen ze van dat gras wat ook veel echter lijkt (ligt nu sportvelden kunstgras op) wij zitten in de sportwereld dus goedkoop voor ons, en echt gras vind ik vies (beestjes, modder, mollen, kan je niet bezemen e.d.) en groeit ook heel slecht in onze tuin, zwembadje erop, huisjes e.d. dus ideaal dat kunstgras!
Kunstgras hebben wij wel naar gekeken, maar het oppervlak is wat erg groot (bijna 300m3 gras). En de kippen lopen er ook overheen, dus toch maar gewoon gras. Maar eerst de terrassen ophogen en eentje nieuw aanleggen.
goedemiddag dames ik weet veelte lang niet hier geweest maar this zo genieten en gezellig druk met 2 kids hier komt logan precies om de 3 uur overdag en snachts vannacht alleen anders toen 22.00-03.00-06.00-09.00 en verder om de 3 en ik vind het allemaal best hij kruipt me alleen onder de dekens naar boven ( dee zijn zus ook) dus vannacht voor het eerst in zijn ledikant geslapen( hij sliep daar smiddags en savonds al wel in) aangezien hij daar rustiger in sliep mja dee hij vannacht ook wel maar toch vond ik hem telkens bovenin het bedje dus vanaf vandaag de puckababy aan in de hoop dat ie dan wel onder de dekens blijft liggen maar ik nu eerst proberen alles bij te lezen haha maar wel op eerste gezicht goed te lezen dat de kindjes het goed doen overal!
Ja inderdaad. Wel leuk dat hij helemaal kaal is (op het gras en 1 terras na), dus ik mag helemaal los!! De kippen hebben al 100 m2 met hun ren ingepikt! En we zijn bezig met een speeltuin zijn van ook bijna 100m2. Speelhuisje van 2 bij 2 dat 1,5 meter boven de grond staat en de trampoline van 3 meter (die moet nog wel even ingegraven worden) staan er al. En inmiddels zit er een houten hek om de hele tuin heen.