Hier helaas krampjes dus geen goede nacht.... Trouwens de kleine kan past al bijna niet meer in de wagenbak!
Hier een pittige avond gevolgd door een heerlijke nacht. Gisteren wou ze niet op bed. 21.00 , 22.30 en 00.00 en toen vl eruit. Want honger kon het niet meer zijn. Daarna ben ik in slaap geslapen en kwam ze pas weer om 05.45 uur. Nu lekker in bad gedaan en aangekleed door vl. Wat c oor wagen heb je dan Lov?? Hier een quinny voor de stad en een jaren 70 voor thuis. Die laatste is echt gigantisch qua bak.
Ik ga zo met dochterlief en baby op kleertjes jacht. In maatje 5 hebben we namelijk maar 2 truitjes, 2 broekjes, 1 setje en 2 jurkjes. Oftewel voor 5 dagen kleding. Dat is toch wel te weinig nu ik weer terug wil naar 1 dag in de week wassen. En als ze dan een keertje spuugt (zoals gisteren gingen er 3 setjes kleding doorheen). Dus wat een straf, ik mag babykleding kopen,
hier was Miley twee maanden (Cooper is wat groter nog dus verwacht er ook weer snel uit te zijn hihi) daarom heb ik een heerlijke wandelwagen die helemaal plat kan met voetenzak e.d. kunnen ze toch nog lekker liggen.. Mijn moeder had me al gewaarschuwd, ik had toen gemeten en dit was een van de grotere bakken (toen)
2deleg 1 keer in de week wassen 😳 hoeveel wassen draai je dan😜 Ik heb ook wel een quinny zapp xtra maar die is nog niet geschikt voor zo'n kleintje...
Hier ook een lange knul die krap begint te liggen in de wagenbak is een abc zoom duo trouwens. Gelukkig kan de wandelinzet in 3 standen helemaal tot liggen dus dat zal tzt wel opgelost zijn. De nacht was lekker 21.15 laatste voeding toen 02.30 04.15 en 07.00 toen 09.00 en nu ligt wat te zoeken in de box dus ga hem geven.
Jee, dat die bakken al te klein beginnen te worden! Ik heb best een lang kind, maar in de maxicosi mura past ze nog ruimschoots. Dochterlief is zo schattig met haar kuiltjes in de wangen... Ik ben zo blij met haar! Volgende week krijgt ze eerste prikjes, gaat vast goed.
Wat zonde dat de bak al te klein wordt. Wij hebben een bugaboo. Geweldige wagen! Volgens mij wordt de sprong van het oei ik groei boek hier genomen. Gisteren was onze kleine vrij veel aan het huilen en vandaag een slaap dag.
Hier ook ern bugaboo en ben er ook suuuuper blij mee! En volgens mij hier ook sorongetje!! Ze is echt aan het veranderen, beetje brabbelen, maar ook hangerig en veel slapen en huilen met tranen.... Zo zielig... Ml heeft vanacht de fles gegeven om 1:30 en ik van twaalf tot 6 geslapen!! Ik voel me weer mens!!!
Hahaha, 6 tot 8. Alleen de witte was draai ik doordeweeks wel. Want alle doeken, hydrofiel, spuug en aankleedkussen zijn wit of creme hier. Dan heb ik wekelijks 2 tot 3 zwarte/spijkerbroek wassen en een stuk of 2 tot 3 gekleurde. Donderdag is heir altijd wasdag, dan staat dat ding vanaf snachts al te draaien. Eerste was doe ik er dan woensdagavond in als alles op bed ligt. Pfff, wat zijn die babykleertjes duur zeg. Simpel pakje, broek en vest 20 euro!! Koop een broek, shirt, trui en zomerjas voor dl, maat 128/135, en dan ben ik 100 euro kwijt. Maar dat wordt tenminste afgedragen. Dus een simpel pakje en 2 longsleeves gekocht in maat 56. Trouwens ook belachelijk dat je amper nog iets met lange mouwen kan krijgen. Alles is al zomercollectie!!
Fijn dat ze thuis zijn maar zwaar is het wel! Krijgen nog 7 voedingen. Uit de fles drinken gaat steeds beter. Aanleggen probeer ik alsnog als ze goed wakker zijn. Hier ook een Mutsy met de oudste. Die heeft tot 5 maanden in de bak gelegen. Alleen was hij wel aan de kleine kant. Babykleertjes vertel mij wat hihi Ben al blij als ik zo nu en dan wat krijg. En we hadden al aardig wat van de oudste wat enorm scheelt. Tot nu toe niet erg veel nieuw hoeven te kopen.
Hahaha, Ach vandaag zit ook alweer de 2de was erin moet ik zeggen hoor. Maar donderdags was de hele dag wassen inderdaad. Als ik werk kan dat niet, maar tot die tijd wil ik het wel weer oppakken.
Zo hier ook geshopt, kadootjes voor dochter verjaardag en wat kleding voor de oudste twee. Mini heeft even genoeg ik pak daar geen super dure dingem voor eigenlijk, shirtjes 5-10 euro max en broekjes ook zoiets, ik heb lievet wat keuze dan dure setjes maar twee ofzo
Pffff, ik ben echt een slechte moeder (zo voel ik me even in ieder geval). Dl zou om half 6 naar huis komen, want ze moest nog eten en daarna me de zwemclub van zl naar disco zwemmen. Zl en vl zijn net vertrokken met de auto en 1 minuut later (lees: half 7) komt dl binnen. Nu is ze helemaal overstuur, omdat ze niet mee mag disco zwemmen. Ik weet dat ik streng moet zijn. Ze is vl onderweg tegen gekomen en die heeft gezegd dat ze niet meer mee mocht. En hij heeft ook gelijk. Maar mijn moeder hart breekt en liefst wil ik in mijn armen nemen om alle verdriet weg te knuffelen.