Welkom terug Lappie! Hoe gaat het? Mag ik vragen wat jullie gedaan hebben mbt het spugen/ reflux? Hier ook weinig lekborsten hoor. Een enkele keer wil het s nachts voorkomen of net voor het kolven. Paula wat vervelend van je auto. Hier weer een mindere nacht gehad, maar wel beter dan de nacht hiervoor gelukkig. Joris was vannacht aan het spugen en ik moest hem echt verschonen. Ben van 4 tot 6 u bezig geweest. Net even naar buiten geweest met de kinderwagen en zo komt de kinderfysiotherapeut voor Joris.
Zo rechtop mogelijk voeden, premeture-speentje op de fles (anders heeft ie hem binnen 5 minuten op), de totale dagvoeding verdelen over meerdere, kleinere flesjes (8 p.d.). Hem na de voeding minstens 20 minuten rechtop houden (liefst 30 minuten). Goed laten boeren. Wiegje schuin gezet (hierdoor baker ik niet meer in, want hij zakte half z'n zak in). Hem veel in de draagzak bij me hebben (ook weer rechtop). Hem niet laten huilen in ieder geval, zodat hij zo ontspannen mogelijk is. Ik gebruik geen Johannesbroodpitmeel, aangezien hij van zijn Forte voeding al moeilijk poept soms. Zo veel mogelijk rust en regelmaat (volgens baby in droomritme van Stephanie Lampe). Ook lees ik nu haar andere boek (baby reflux of darmkrampjes). Maar het blijft constant zoeken. Hij slaapt echt heel weinig overdag en heeft veel en vaak honger. Hoe is dat bij jou? Veel last van de reflux? Hier zijn het redelijk lichte klachten hoor. Hij spuugt trouwens niet veel, maar hij slikt zijn voeding weer door wat naar boven komt (verborgen reflux).
Tiger waar is je kindje dan als je gaat rennen? Hier een nieuwe draagdoek gekocht... Een tricot slen...
Ze ligt even te slapen in de box, eindelijk Maar inderdaad onverzadigbaar, elke 2 uur minstens voor een voeding. Gelukkig de bovenverdieping helemaal schoon (alleen nog een sopje door de badkamer). En de belastingaangifte net gedaan (oma met kleine meid en opa even geholpen ivm de aankoop van de nieuwe woning) Vl zei al als ik iets moet doen in het weekend moet je het zeggen hoor. Heel lief, maar wil zelf doordeweeks ook wel wat dingetjes doen. Hij heeft wel het pad in de voortuin verhoogd vandaag.
Dank je voor het opschrijven. Het meeste doe ik al. Hier ook weinig slapen overdag behalve de afgelopen dagen. S nachts slaapt hij ook regelmatig slecht. Eindelijk gaf de fysio net ook aan dat Joris reflux heeft. Eindelijk iemand die het met me eens is.
Hier vandaag naar kinderarts geweest in zkh ivm reflux. Wij doen hetzelfde als Lappie en de dosering zantac mag omhoog ( dat dacht ik al)... Verder alles goed en ze weegt akweer 4485!!! Kleine chubbie Vandaag ook pacco aangeschaft! Ze slaapt er heerlijk in! Mirgen ik naar de gyn! Sorrie voor niet teruglezen.. Ff paar drukke dagen.. F.loor heeft een nieuwe volumeknop gevonden....
Ik ben nog niet wezen rennen maar straks gaat ie gewoon mee (ga ik achter de wagen rennen) in het weekend is mijn man er en ach wie weet kan ik soms even een oppas ergens regelen maar dat zal zeldzaam zijn hihi
Je kan in een echte inbakerzak niet "zakken" want die zit zo strak dat ze geeneens erin kunnen verschuiven dus lijkt me niet kloppen dan. Dus dan bakerde je ook niet echt in (en dan helpt het ook niet tegen krampjes, reflux e.d.) JBPM is juist laxerend dus zou je juist beter van moeten gaan poepen zeker als ze Forte krijgen. Als je stopt kan je echter flinke problemen krijgen met hardere poep inderdaad. Hier zijn we over gegaan op HA voeding en sindsdien amper spugen / krampjes, poept goed, bultjes weg e.d. 8 flessen per dag, en dan nog mee rondlopen (draagzak) e.d. daar word je kindje toch helemaal oververmoeid van (overprikkeld e.d.) tenminste ik zou hier echt een jankbaby hebben als ik dat zou doen, terwijl ik ongeveer de makkelijkste baby van NL heb (afkloppen ) hier zit ik soms op 4,5 fles ongeveer en Cooper drinkt nu zelfs flessen van 200 cc alleen voor de nacht geef ik hem een kleinere fles. Inbakeren doe ik alleen als ik zie dat ie onrustig is, als ie rustig is doe ik alleen normale slaapzak aan en ja bedje staat schuin natuurlijk, verschonen doe ik ook op schuin kussen en in de box ook op schuin kussen..
Op vandaag na dan hebben we hier ook absoluut niet te klagen. En wrs is ze drukker omdat ik ook meer in de weer ben en haar meer in de box heb liggen dan ze gewend is. Maar uiteindelijk nog best veel kunnen doen. Bovenverdieping is weer helemaal schoon (stoffen en zuigen). En beneden even nieuwe kussentjes onder de poten van het bankstel en de love seat gedaan en helemaal uitgezogen (kussens eraf gehaald) Nu nog even het laatste stukje stofzuigen. Morgen maar dweilen. En de belastingaangifte gedaan, als die goedgekeurd wordt kunnen we bijna ineens die vreselijke rekening betalen!! Zal het niet snel zeggen, maar ik kijk al uit naar die blauwe envelop.
Dacht al dat je je kindje thuis liet ...en dat had ik van jou niet verwacht dus ik schrok al maar verkeerd gelezen dus sorry... Zag laatst een koppel joggen achter de wandelwagen...zag er niet uit eerlijk vond ik het zelfs gevaarlijk
Ik zou wel speciale hardloopwagen gaan halen als ik dat echt ga doen, met handtem, grote wielen e.d. maar voorlopig begin ik met huisvrouwen dribbel LOL Alleen thuislaten haha arrghhh dan zou ik wel heel snel lopen denk ik DOODENG haha
Hahahah pfff nee zou ik nooit durven maar je hoort het vaak ge oeg dat ouders hun kindje alleen thuislaten......helaas... Ja joh die ouders hadden gewoon de baby bij zich in een wagenbak en dan erachteraan rennen.., nee ik kreeg de kriebels toen ik het zag. Wat alsje struikelt? Je kindje ligt immers niet vast ... Straks in een gewone zitting natuurlijk wel
Nee dat bestaat toch niet??? Ik heb er weleens nachtmerries over dat ik ergens ben en dat ik erachter kom dat ik de baby ben vergeten !!!!
Oh ja... Of dat ze de oudste kindjes van school halen en de baby thuislaten... Of gaan wandelen met de hond enz enz.....lees het vaker op het forum hier. En nee kun je je niks bij voorstellen he
Pfff, ik probeer al een uur te gaan slapen, maar ze blijft huilen. Als ik haar oppak is het gelijk over, maar neerleggen ho maar.