Hier zeggen ze ook constant... Zal wel druk zijn he... Ik heb daar geen last van eigenlijk...de kleine man moet maar gewoon overal mee naartoe hahahaha hij heeft geen keus en dat gaat prima eigenlijk.. Het is eigenlijk net zoals de zwschap... Je hebt ook helemaal geen tijd om ergens bij stil te staan of om iets te vinden
Wij zijn allemaal feb mama's en zijn voor het eerst moeder (zoals ik) of alweer moeder. Dus niet veel anders als jullie
Vraagje: Tot wanneer loopt iedereens zwangerschapsverlof en gaan jullie direct aan het werk of hebben jullie nog vakantie daarna??
Er zijn juist veel mama's die tips krijgen van elkaar als je voor het eerst moeder word stik je van de vragen ik toen wel iig. Dan is het toch juist fijn als iemand antwoord heeft? Ja mss komt het soms wat anders over dan bedoeld dat zal vast niet expres zijn. Ik ben nu voor de tweede keer mama en heb ook wel eens een vraag. Aan de andere kant heb ik ook antwoorden voor mama die de eerste hebben. Ben ik dan ook een beetweter?
Fijn zo'n onrustzaaier op de vroege morgen Goeiemorgen dames! Het andere schema heeft geresulteerd tot een nacht van 21.15 fles en 04.30 fles en nu hopelijk gaat ie het vanaf nu steeds langer vol houden ^^ Als mn moeder thuis is ga ik zo weer eens in de sportschool kijken!! ^^
Ik vond het alleen maar mooi om te lezen hoe wij hier in dit clubje met elkaar omgaan. We schrijven nu toch al een hele tijd met elkaar en delen veel.....en de goedbedoelde, verkeerd overkomende adviezen, gevolgd door een eerlijke gevoelsuiting en daaropvolgend aanvaarde excuses......Joh we zijn hier net familie want zo gaat dat in families ook haha!! Nee hoor meiden, geef lekker je advies en komt dat verkeerd over dan geven we dat gewoon aan. Ik heb nu 2 kids maar krijg ook goede tips van nieuwe mama's want de tijd is inmiddels ook veranderd. En de een is gewoon ook wat directer als de ander (you know who you are girls wahaha).
Helemaal correct Wendy!! En andere Wendy, sportschool nog gelukt?? Is het bij jullie ook zulk mooi weer?? Hier een paar wolkjes, maar vooral veel zon.
Wanneer krijg je de uitslag van je uitstrijkje Wendy? Het is hier ook mooi weer idd.... Het wordt nu steeds mooier gelukkig... Ik heb zo'n zin in de zomer aaaaahhhhh... Vindt Jan-feb echt een perfecte tijd om een baby te mogen krijgen, vinden jullie dat niet ook? Strakjes kunnen we heerlijk wandelen en nu zelfs al.... S'nachts niet te koud om op te staan en straks zo'n lekkere baby in een rompertje alleen aaaahhhhh
Heb ineens vlekken op mn armen en een op mn buik. Lijkt op verbranding maar dat kan niet. Weinig lekkage dus dat zijn de steken wrs niet. Was idd bang voor beginnende ontsteking, maar weet niet hoe dat begint. Ben laatste tijd wel minder gaan kolven. Verder geen koorts.
Haha advies is welkom hoor!!!!!! Maar dat weten jullie (andersstel ik mn vraag hier ook niet). Vanmiddag zal ik even in de club beschrijven over een onderzoek wat ik heb gehad, maar eerst even slapen.
Nou borstontsteking moet je echt mee oppassen en dat zou zomaar kunnen als je je borsten niet goed leegkolft zeg maar Vaak voel je harde plekken en kun je idd koorts krijgen en die steken zou daar eens heel goed bij kunnen passen. Als je het vermoeden hebt ben er op tijd bij logo want een borstontsteking is iets wat je echt niet wil hebben....
Misschien een allergische reactie ergens op? Als het zo blijft of erger wordt toch even langs de ha om na te alten kijken hoor. Kun je gelijk vragen wat de steken kunnen zijn. Het klinkt nog steeds als een beginnende borstontsteking. Maar als je minder bent gaan kolven kan het ook wel stuwing zijn. Voelen ze zacht of hard aan? (bij een borstontsteking voelen ze vaak heel erg warm)
Dat klinkt vreemd Logo. Even in de gaten houden. Lov, 3 april wordt ik gebeld als de kweekjes niet goed zijn. Uitstrijkje is nog niet afgenomen. Deze moet worden gedaan als dat vreemde dikke bruine slijm over 2 weken nog steeds is. Zijn er trouwens al dames ongesteld geworden? Ik nog niet (keizersnede en flesvoeding). Ze adviseerden om dan pas weer te beginnen met de pil. Maar ik mocht ondanks het slijm wel gemeenschap hebben als we dat zouden willen dan...
Hier ook nog niet, weet niet of ik ooit nog wel word aangezien ik al in de overgang was, dus weet niet wat ik kan verwachten haha, maar goed ik ga zoiezo niet aan de pil... dus dan zit ik niet zo te wachten, je kan geloof ik al wel eerder met de pil beginnen (moet je even overleggen met je gyn) gewenst is inderdaad als je ongesteld bent geworden maar als je steeds zit te wachten is ook niets.. dus wie weet kan je wel gewoon beginnen..
Klopt inderdaad, ik mocht wel nu al beginnen maar omdat ik dus dat rare bruine slijm heb adviseerde ze me om te wachten tot ik ongesteld werd. Zo kon ik het beter in de gaten houden wat mijn lichaam nu doet zonder hormonen. Heb jij wel een andere vorm van anticonceptie dan?