Vindt die helemaal niks de kruidvat luiers... Hier heb ik nu nog maat 2 pampers... Heb ook al maat 3 liggen en laatst aangedaan en ze zitten superfijn. Alleen hebben die de honingraat niet meer aan de binnenkant... Die is toch wel fijn voor die bvpoep
Nee, geen koffie voor mij. Geen cola, geen energiedrankjes en ga maar door. Maar geeft niks, andere mensen worden er wakker van, ik val ervan in slaap. Dus dan wil ik ook niet. De koffie vind ik wel jammer, maar af en toe een lekkere cappuccino mag wel hoor.
Ja lekker een kopje koffie smorgens is toch wel een must hier Maar jij kan dan cafeïne vrije drinken toch?
De mijne zit nog in Pampers nr 1. Wel maak ik het pak op en ga dan over op nr 2. Hij heeft in het begin zelfs nog in nr 0 gezeten. Ik vind het douchen 's morgens altijd zo vervelend. 9 van de 10 keer wordt hij wakker en gaat dan huilen. Eer ik weer bij hem ben is hij al overstuur. Kan ie uiteraard niet meer slapen, alleen nadat ik hem weer getroost heb nog even in mijn armen. Hoe doen jullie dat?
Pampers heeft van de newborn ook maat 3... Met die honingstructuur erin.. Hier nog maat 1, als die op zijn gaat hij naar maat 2
Ik heb niet echt een wippertje... heb zo'n schommelstoeltje die ik dus ook als wippertje gebruik, maar die is te groot om even in de badkamer te zetten. Nog meer ideeën?
Hier heeft meneer ook alleen echte pampers, andere krijgt ie uitslag van. Hij zit nu in maat 2 maar heb al maat 3 staan. Bij de AH was een extra groot pak in de aanbieding en met airmiles nog maar 8.99 mn moeder heeft iets van 20.000 airmiles ofzo, dus kwam goed uit De nacht; 21.30 en 04.30 en nu ^^
Ik ga vandaag even streng kijken naar het voedingsschema. Ze komt nu ongeveer elk 1,5 uur. Dat is toch echt niet de bedoeling.
Goedemorgen dames, Hier is het schema nog steeds hetzelfde, kan een half uurtje schelen maar ongeveer 23.30 - 4.00 - 9.00 - 13.30 - 18.00 uur. Zo zit ik precies goed want zoonlief gaat naar school van 8.30 tot 11.45 uur en 13.00 tot 15.00 uur en wij eten om 19.00 uur dus zit ik er steeds net voor of na. Het is best plannen hoor als je er eentje hebt die naar school gaat hahaha. Maar ik merk dan ook wel dat de kleine meid ondertussen ook echt gewend is aan het schema dus dat is fijn. Er is echt een ritme te herkennen. Ze is overdag wel veel wakker en kan veel huilen vooral na het avondeten tot aan ongeveer 21.00 uur maar daarna valt ze in slaap tot aan de laatste fles en na haar laatste fles en de fles van 4.00 uur gaat ze ook vrijwel gelijk weer slapen (even afkloppen!). Ze nis og steeds niet aan het lachen maar haar gezicht en oogjes wel haha. En ze maakt steeds meer geluidjes zo grappig. Gisteren wel weer heel veel gehuild. Hopelijk vandaag weer een betere dag. Ik heb volgende week een bijeenkomst in het ziekenhuis voor zwangerschapsdiabetes en moet dan de week ervoor weer 2 van die dagcurves maken met 7x op een dag prikken. Ben gisteren gestart alleen ben ik de prik voor het slapen gaan vergeten want ik was dus al in slaap gevallen. Ze zeiden dat ik na de bevalling wel weer alles kon eten maar mijn waardes zijn nu eigenlijk hoger dat tijdens mijn zwangerschap en heel anders eet ik niet want ik probeer nog wat kilo'tjes af te vallen dus hou het netjes. Ik zal bij het inleveren van mijn waardes daar wel even naar vragen. Sowee heel verhaal ondertussen hihi.
Wendy hier ook nog geen grote lachebekjes hoor maar wel veel contact met hem zo leuk Hmmm misschien dat het ook wat met ontzwangeren te maken heeft van je suiker?