Sterkte Elja, komt vast en zeker wel goed. Hopelijk hebben ze allebei weinig last ervan. Hier weer een hele dag zonder cafeïne. Hoofdpijn komt en gaat met vlagen. Hopelijk is het morgen over. Kleine meid heeft zich vandaag braaf aan haar schema gehouden van 3 uur tussen de voedingen. Vandaag wel veel spugen en echt met een boog. Hopelijk voelt zij zich morgen ook beter. Morgenochtend komt oma langs. Die heeft de uitverkoop bij de hema ontdekt en de baby afdeling leeggekocht. Dat moet gepast worden en wel binnen 2 dagen. Dus ze komt tussendoor even langs. Mag ze gelijk de kleine meid in bad doen, vind ze ook leuk.
Valt mee zeker met grote borsten is het beter te doen zeggen ze. Gelukkig krijg je meteen ter plekke je uitslag het is een "pijnlijk" moment dat wel moet altijd even aan mn lieve mama* denken zij heeft ooit ook zo gestaan en kreeg slecht nieuws te horen...
Elja, sterkte vannacht. Hopelijk blijft het rustig bij je. Hier heeft het mannetje niet meer kunnen slapen vanaf 17.00u. Ik kan hem op zich wel rustig naar bed brengen, blijf er dan altijd nog even bij, liedje zingen bla bla... maar als ik wegloop duurt het hooguit 3 minuten en dan is hij weer wakker. Vanavond weer naar bed gebracht.... oké... een poepluier... verschoond en terug naar bed..... Oh jee gespuugd.... omkleden en weer terug naar bed..... Hopelijk gaat hij nu slapen.... Speentje eruit gevallen.... is weer wakker....
Hihi vanmiddag een beetje make up opgedaan en een foto van mezelf genomen en die eens op facebook gezet ipv alleen foto´s van de kids. Allemaal leuke reacties. Een collega dacht dat het mijn zus was wahaha....
Lappie zo herkenbaar hoe gaat het nu? Leuk Wendy! Welterusten allemaal! Ik hoop dat het voor iedereen een goede nacht wordt.
Ondertussen al weer drie keer speen eruit..... Logo, hoe bevalt je trip trapp? Op het oog dan, snap dat ie nog niet in gebruik is. Tot wanneer zijn die mazzeldagen? ......hmmmmmm.... en weeeer de speen eruit.... grrrrr Trusten alvast voor iedereen.
Hier al twee a drie dagen onrustig savonds voir het slapen dus ik weer opzoeken en jahoor: sprongetje en klopt ook precies qua tijd en wat er omschreven stond qua symptomen e.d. vind het altijd fijn om een reden te hebben
Ah tiger vermoedde het hier ook al... Vandaag ook vee, huilen en spugen ... We hebben lekker samen gedouched...de borst gegeven en hij ligt nu lekker te slapen... Paula vreselijk als je zo je moeder verliest
Ja apart is dat je lov vroeger herkende ik het altijd pas achteraf maar nu meteen haha Hier ook meer spugen, onrustig, huileriger, meer willen knuffelen, op zich niet erg als je snapt waar het vandaan komt .... geeft weer rust als mama haha Hij is momenteel heel erg met handjes bezig (naar dingen slaan, graairn) en lachen en veel geluiden produceren... echt proberen allerlei verschillende geluiden te maken.
Ja snap ik, gelukkig houden ze je goed in de gaten en worden jouw kindjes deze dingen bespaard (vroeg verliezen van hun mama) dat is toch wrl weer goed iets dat er steeds meer dingen kunnen.
Dat is wel echt heel naar Paula Tiger, ik had inderdaad ook zitten zoeken naar die sprong. Klopte bij L.yam ook precies bij de sprong bij 8 weken. Gelukkig vandaag en gisteren al wat beter Hij spuugt nog steeds veel, toch maar eens die Tammi jbpm proberen Al moet ie wel altijd hard lachen als ie heeft gespuugd, hihi. Gek kind Ik hoop voor iedereen een goede nachtrust! Lappie, succes met je gevecht met het speentje Weltrusten allemaal^^ Zzzzzzz
Tips bij deze sprong is dus meer van zn omgeving gaan laten zien, wereld vergroten dus en dingen in handje gaan geven (oefenen) en lekker kletsen met je beebje. Ik zeg tijd voor de babygym LOL
Ja Logo denk dat je gelijk hebt, en dat het eeb bloeduistorting is...ff in de faten houden... Wat stom damt ie nu pas komt.... Ml zit met kleine naast de wieg... Hij heeft weer ijdele hoop dat ze nog gaat slapen voor de volgende voeding van 1:00 hahaha arm schaap...dat gaat echt niet gebeuren ( al snap ik ook niet waarom ze deze ronde nooit slaapt...) aan de andere kant slaapt ze vandaag al vanaf 16:00 niet meer.... Leuke traktatie Tiger!! Was je nog gaan koffie leuten? Denk hier trouwrns ook sprongetje... Het eerste!