Mooie kamertjes! Hoewel het wel wat rommelt, verwacht ik toch niks serieus. Het kindje gaat ook behoorlijk tekeer en verwacht eerder dat die rustiger zou worden als hij/zij de weg naar buiten gaat zoeken. Welterusten dames!
En dan is het 4 uur en zit ik klaarwakker beneden. Wat ik ook doe kan mijn draai niet vinden. Heupen doen vreselijk pijn en de steken in mijn buik (die niet doorzetten) helpen ook niet mee.
Vervelend 2eLeg! Ik hoop, dat je toch nog iets hebt geslapen daarna. Hier een goede nacht gehad. Ook al had ik gehoopt, dat het door zou zetten. Tijd voor ons 39 wekendansje!!!
Ahh paula sterkte wat zielig zeg!! Rebje wat rot dat je je zo voelt! Mijn meisje dribkt ook niet zo goed maar ik probeer toch vol te houden hoor. Ik moet zeggen dat ik het best zwaar vind.. Tiger jeeeejj wat spannend zeg!! Succes dondrrdag hoop dat alles lekker vlug gaat!! Bibi & 2deleg super leuke kamertjes zeg!! Ben benieuwd of er nog veel januari kindjes komen hihi
Gean super dat je nu ook in de club kunt lezen. He bah 2e leg niet leuk. Chantal wat ben jij vroeg wakker?! Altijd? Ik heb het zo gehad met slapen, het lijkt wel of ik minder kan slapen. Ik lig maar val gewoon niet in slaap! Dat is toch raar? Ik lig nu wel oke, ben een beetje moe, weinig geslapen, het is vroeg... maar ik ben wakker. Slaaptips zijn welkom! Stap maar weer eens onder de douche...
Hier geen oog meer dicht gedaan. De kinderen komen er ook zo uit, dus nu nog gaan slapen heeft geen zin meer. Als ze straks richting school zijn probeer ik nog van half 9 tot 11 een paar uurtjes slaap mee te pakken. Maar dit is wel slopend. Ik slaap al weken slecht en de laatste 2 weken is 3 uurtjes achter elkaar toch wel het max. Gelukkig is mijn vriend in het weekend thuis en dan kan ik altijd blijven liggen smorgens, probeer ik toch een paar uurtjes extra mee te pakken. Wie hier heeft ervaring met middagdutjes?? (Normaal als ik smiddags ga slapen, slaap ik snachts helemaal niet meer)
Daar ben ik ook bang voor 2de leg. Soms ga ik s middags wel eens liggen maar dan slaap ik ook niet. Ik ga eruit want krijg nu echt pijn in mn been.
@logo vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik heb geen tips helaas. Mijn wekker gaat altijd om 05:45 uur. Dan kan ik nog wel een uur snoozen. Nu met mijn verlof zelfs wel anderhalf uur! @Reb vervelend voor jullie zeg! Hopelijk gaat het snel beter. Hier geen verdere ontwikkelingen. Vannacht geen rommelende buik gehad. Nu wel hoofdpijn, heel veel trek (misschien vandaar de hoofdpijn) en lichte kramp in mijn buik. Het 39 wekendansje met mijn man "gevierd" haha, misschien zet dit het verder wel in gang. Ik heb straks een afspraak met een collega gastouder, maar denk erover het af te zeggen. Kan ik rustig aan een beetje hangen. Vanmiddag zijn de kinderen vrij, dus ga ik dan ook niet op bed liggen. Middagslaapje, klinkt best truttig eigenlijk (is het verder niet). Maar ja, dat heb ik nu een paar keer gedaan. Dan lig ik eerst weliswaar met een boekje op bed, maar val toch een uurtje in slaap. Daardoor ben ik 's avonds nog wat actiever. Slapen is 's nachts vooralsnog geen probleem.
Goedemorgen meiden Wat rot dat sommige moeilijk slapen zeg. Hier veel last van gehad tot 1,5 week geleden slaap nu elke nacht weer als een blok soms een keer wakker om te plassen. Mss komt het voor jullie ook weer. Middagdut heb ik nooit gedaan kan ook niet al zou ik willen hihi. Op zondagochtend als ml thuis is ga ik na de koffie vaak nog wel een paar uurtjes slapen even bijtanken. Vandaag geen babyniews nog?
Wat vervelend meiden van jullie nachten. Ik slaap niet iedere middag, klinkt idd truttig ook haha, maar gisteren was ik zo moe, ondanks een goede nacht en toen heb anderhalf uur geslapen op de bank. Ondanks dat vannacht weer goed geslapen. Sliep bij de jongens trouwens nooit hoor, maar merk dat de derde toch wel meer energie kost. Maar heb ook idd van die nachten dat het slapen gewoon niet lukt, heel frustrerend. We gaan er nu maar uit, de oudste weer klaar maken voor school en wegbrengen en dan veel plannen in huis om te doen haha.
Slapen.... Hoort er toch gewoon bij zo op het einde helaas. Hier ook problemen.... Kom niet in slaap, en dan moet ik er 4 x uit per nacht, maar ik drink ook veel voordat ik ga slapen... Ach ja.... Nog even en dan hebben we nachtvoedingen dus bereiden we ons maar voor Hier zometeen even naar het cb met de jongste... Geen zin. Eigenlijk daarna ook nog even naar het kruidvat....ook geen zin hahaha.
Hahaha Lov, hier ook nergens zin in. Zit net ff, weer terug van school. De energie ontbreekt me maar moet toch zo rustig aan eens wat gaan doen.
ik slaap opzicht sinds maandag goed *klopt af* ondanks een paar plasjes snachts waarbij ik wat moeilijker weer de slaap kan vatten. daarentegen het lopen gaat me steeds meer tegen zitten. Ik hoef maar 5 min bij wijze van spreken te lopen en het is gelijk een harde buik en is het net alsof de kleine Down under drukt.. Erge steken daar :-S