Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ieder zn ding lappie ik vind dat dus lompe sta in de weg dingen die zwaar zijn.
    Helaas heb er namelijk 1 maar gebruik hem never haha

2. paula1984

Ga je pannenkoeken bakken valt je assistent in slaap :D

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hahaha, heerlijk toch zo lekker slapen!

Hier hebben we lekker brood gegeten tussen de middag.
    Dl 3 broodjes, Zl eentje.
    Na een hoop strijd de afgelopen weken en een goed gesprek met mijn mams vanmorgen ga ik er totaal geen aandacht meer aan schenken. Hij krijgt een half uur en als hij zegt dat hij vol zit dan zit hij vol. Klaar.
    Geen gedoe meer aan tafel, geen ruzie meer.:x
    En hopelijk met resultaat dat hij weer langzaam meer gaat eten en minder spugen. Over 2 weken naar de kinderarts en die gaan hem maar eindelijk eens binnenste buiten keren.
    Ik ga eisen dat zijn maag eens goed onderzocht wordt.

Nu de kleine meid wakker maken, want anders komt ze ergens rond 2 uur voor eten. (weg routine):D

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Logo, gewoon zoeken wat het beste bij jullie past.
    En een mondje terug is helemaal niet erg.
    Hier spuugt de kleine meid ook na elke voeding iets.
    Zolang het maar geen hele voedingen zijn.
    En ze daarna tevreden zijn.

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dat vind ik dus ook hoor, vandaar dus dat ik twijfel....

6. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij hebben nog een oude houten van de Ikea (is al 10 jaar oud).
    Stond nog bij mijn ouders na al die jaren.

Oma heeft trouwens goed de hema leeggekocht.
    3 mooie soft broekjes in maatje 62 en 4 shirtjes allemaal verschillende in maatje 56.
    Gelijk de wasmachine maar aangezet, kan ze morgen misschien het eerste al wel aan.

Ze vond het ook heerlijk om de kleine even in bad te doen.
    Ze hebben gisteren de chemo stopgezet, ze moet eerst aansterken.
    Dus met de kleine de trap durfde ze niet, maar in bad ging prima.

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Dames, ik wil niet te vroeg juichen, maar volgens mij zijn de regeldagen voorbij! Vanmorgen om half 6 gevoed en daarna om 10 uur en nu.... Nu ligt ie nog heerlijk te slapen! Wat fijn om meer dan 2 uur tussen de voedingen te hebben! Even afkloppen nu, en snel genieten van m'n boterham!

8. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nacht is goed gegaan. Ik hoorde wel af en toe een huilkreetje van zl, maar hij heeft wel goed geslapen. Inmiddels heeft hij op onderarmen en benen rode vlekjes, dus vanmiddag weer naar de huisarts. Ik weet namelijk niet of dit ook krentenbaard is, dus voor de zekerheid even laten bekijken. Hij is ook wat hangeriger dan anders en ziet een beetje pips. Gelukkig eet en drinkt hij overdag wel goed. Avondeten niet, maar dat is al tijden een ramp...

Gisteravond ben ik om 21u gaan slapen. Ik had de wekker gezet om 22.30u voor voeding, maar heb hem uitgedrukt en dacht 'nog even m'n ogen dicht'. Vervolgens werd ik om 1.15u wakker en merkte ik dat ik de voeding had overgeslagen, oeps! Ze kwam uiteindelijk om 2.30u vanzelf...

De tripptrapp stoel bevalt hier uitstekend! We gaan voor dl ook eentje kopen. Nu met de mazzeldagen bij prenatal scheelt dat behoorlijk in de aanschafprijs. We hebben trouwens ook een Ikea stoel om mee te nemen als we op bezoek gaan waar geen kinderstoel is. Die stoel vind ik ook erg prettig.

@logo: wat vervelend dat Joris zo blijft spugen.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Net bij het inloopspreekuur van het cb geweest om te kijken of de flessen verhoogd moesten/konden worden want 2 weken geleden adviseerden ze ons nog niet om te verhogen. Maar sinds maandag ben ik zelf al overgegaan van 5 x 120 naar 5 x 150 want ze had echt trek.

4 weken geleden 3730 gram
    2 weken geleden 4295 gram
    vandaag 6 weken oud 4775

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ikea stoel vindt ik levensgevaarlijk ... Poten steken enorm uit ... Hoe vaak je daarover struikelt.l

Tiamo hebben wij lappie en ik vindt m fijn...
    Soepje klinkt heeeeeerlijk! Recept?

Logo en als je eens kijkt wat hij wilt? Laat hem eens aangeven wanneer hij wilt eten ...

Elja ik zou niet eens een wekker zetten voor een voeding...

Hier heerlijk gewandelt....wat is het toch lekker weer, boodschapjes ook weer gedaan voor vandaag.... Dit weekend lekker bbq-en :D

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat vvervelend Logo, L.yam spuugt ook nog vaak. Ik heb nu dat Tammie spul besteld, hopelijk komt het gauw binnen.

En we zijn weer voor de zoveelste keer afgewezen voor werk :( :(

Paula, zo hoef ik L.yam niet neer te zetten, die wipt dan met stoel en al naar beneden, haha!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha Wendy....:D

13. paula1984

Wendy wat jammer:(

14. paula1984

Ja mijn oudste had ook allang beneden gelegen met deze leeftijd.
    Onze B. Is hartstikke rustig kijkt rond lacht en kletst me ♡ it laat het mar zn mellow ventje blijven.
    1 driftkikkertje is genoeg haha

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Gezond eten, bewegen veel structuur aanhouden verder. En heel eerlijk Cooper slaapt al keigoed dus dat scheelt qua energy maar gezond leven helpt en vooral niet uitslapen of tussendoor gaan slapen daar word ik helemaal lam van.

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wat jammer Wendy.
    Was dat die nanny functie??

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja klopt..

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee tussendoor slapen enz moet ik hier ook niet doen... Maar ja waar hebben we het over...kan ik niet eens :p

19. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik zou willen dat ik tussendoor kon slapen!

20. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balem he Wendy!! Laatst binnen vijf minuten een afwijzing binnen!! Wil werk inde buurt, moet nu naar utrecht vanuit Helmond...

F.loor heeft vanmorgen alles iotgespuugt!! Ze veslikte zich er zelfs in...zo zielig... Nu komt ze ieder uur en maagje blijft rommelen en wil alleen bij mij slapen.... Regeldagen????

Hier stokke stoel van tante gekregrn was van mijn nichtje.... Die is nu 23 jaar! Zo lang doet ie het al!!

Iemand tips voor botstvoedings tops em truitjrs??

Sorry typfouten: telefoon en baby op arm...:)

Deel Deze Pagina