die oudere stokke stoelen zonder verlengstuk kunnen ze nog wel om duwen he (naar achteren vallen) dus even verlengstukjes aanzetten, werkt bij de meeste kids wel.. (die van mij dus niet, Miley wel hihi) Ik had toen bij Miss Etam fijn BV truitje gehaald...
Ik heb, na lang zoeken, 2 hele fijne longsleeves op de website van de prenatal gevonden. Ik woon echt in die dingen. Je kan op best vele plekken truitjes en tops krijgen, maar nadeel is ( mijn mening) dat de meeste zo laag uitgesneden zijn dat ik bijna in mijn bh loop. En die bij de prenatal had dat niet. H&M heeft ook hele mooie trouwens.
Bij h en m moet je op de website trouwens kijken onder voedings bh. Daar staan ook de voedings topjes enzo
Tnx meiden! Heb nog een bon van hm dus ga ik daar eens kijken! Verlengstukjes tiger? Waar krijg je die?
Pfff, wil ook graag babyzwemmen. Maar of het is heel erg ver weg of het is op de verkeerde dag (wil op maandag ivm werk straks) of het is pas vanaf 6 maanden. Dit kan nog weleens lastig gaan worden. En vond het met die andere 2 zo ontzettend leuk.
bij STokke of babyzaak kan je die vast wel krijgen, dat zijn plastic verlengstukjes die je aan de stoelpoot vastmaakt waardoor ze niet naar achteren kunnen kieperen. Anders krijg je dit https://www.youtube.com/watch?v=NB7V7HDYAtQ mijn zoontje kreeg dit zelfs met verlengstukken voor elkaar, dochter echter niet... (vreemd genoeg was toch op een KDV dus zou goed moeten wezen)
Jawel, maar daar moet ik ons voor inschrijven. Had dat al via de website gedaan, maar nog steeds niets gehoord, dus dacht ik ga er maar ff heen, maar dan moeten ze natuurlijk wel open zijn :/
Aha, ik dacht je gaat gelijk het water in hahaha. Ik heb alle zwangerschapskleding uitgezocht en foto's van gemaakt. Morgen maar eens mp aanvullen! Straks nog even de maatje 50 kleertjes. Kunnen die gelijk mee!
Ik wil ff opscheppen!!! Ik lig in bad!!!!!! Heeerlijk even een paar minuten geen gehuil!!! Ps ziet er eng uit Tiger!!! Ff voor die verlengstukken kijkrn!
Oh heerlijk Kahlan, hier is ML net thuis en kleine man is spontaan stil... Hij miste gewoon z'n vader
De poten van de Ikea kinderstoel zijn inderdaad echt vreselijk onhandig. Daar ben ik ook al tig keer tegenaan gelopen en bijna over gestruikeld. Gelukkig is de stoel wel elke keer netjes blijven staan. Zl heeft nu een antibiotica drankje voor krentenbaard... Pfff, dat ging net echt niet naar binnen. Of nou ja, 1 slokje wel, maar daarna de kaken stijf op elkaar. Dat wordt nog wat de komende week. Moet 3x per dag...
Heerlijk Kahlan!!! Mijn eerste sauna bezoek staat alweer (wel pas in oktober). Alle foto's zijn gemaakt en alles is uitgezocht. Morgen maar eens op mp zetten. Het was iets meer dan ik dacht, pffff. Hoezo kledingtic. Nu nog even de laatste was in de droger en deels ophangen. en dan is de was ook weer weggewerkt! En dan slapen!!! (Kleine meid ligt er gelukkig al in en slaapt al)
Die stoelen hadden wij op mn oude werk ook, fijne stoelen, maar idd al zo vaak over die poten gestruikeld!!!
Lekker kahlan en wendy. Vandaag een productieve dag gehad en weer geld uitgegeven Heb een bykay draagdoek gekocht en nog wat dingen bij de prenatal. Verder net een snoozzz wikkel besteld. Ik hoop dat die morgen er is want dan gaat het bed omhoog. We worden gek vd geluiden die joris maakt. Net lag hij beneden op voedingskussen en hij was stil. We legden hem in bed en toen kwamen de rare en enge geluiden. We gaat toch ook voeden op verzoek en we kijken wat hij wil drinken. We zien wel en jullie horen het nog wel.