Hello lady´s, Wat een fantastische foto´s. Blijf lekker spammen, ben ik dol op hihi. Vanochtend heeft mijn man mij en dochterlief afgezet bij het winkelcentrum voor hij naar zijn werk ging. Lekker met zijn tweetjes daar gestruind en samen bij de hema koffie en een kaasbroodje genomen. Ze vindt het heerlijk om op pad te gaan. Toen het stuk terug gewandeld om op tijd te zijn om zoonlief uit school te halen. Wordt helemaal blij van dit weer. Ze is nu alweer een tijd aan het brullen maar daar had ik al rekening mee gehouden want dat is standaard als ze wel een paar uur heeft geslapen. Hoe doen jullie trouwens de nageltjes? Knippen, vijlen?
Bij jou ook al Lov, hier nu ook echt een krasje met bloed in haar gezicht dus ze moeten nu echt gedaan worden maar ik weet niet eens meer hoe ik dat bij mijn zoon deed erg hé. Ik ga ondertussen ook wel even googlen.
Leuke foto's dames!! Ben benieuwd wat de kleine meid hier straks van de babygym gaat vinden. Nageltjes knip ik met een speciaal schaartje voor baby's. Die dingen zijn niet stuk te krijgen. Heb hem al 10 jaar en knip iedereens nagels (inclusief de mijne) ermee.
Ik lees trouwens echt overal dat je snachts alleen een klein lampje aan moet doen. Dan slapen ze sneller weer in. Hoe doen jullie dat eigenlijk?? Ik heb namelijk alleen maar een grote lamp in de babykamer. De ganglamp staat wel altijd aan en wij hebben van die ramen boven de deur. Als ze niet meer wil slapen doe ik die uit en loop ik in het licht van de ganglamp (deur is dicht)
In het begin is mij verteld dat je ze nog niet mag knippen, maar weet niet tot wanneer dat is. Ik vijl ze in ieder geval nog steeds Lekker Wendy, even eruit!!
Ik heb een klein lampje standaard aan, dus hoef 's nachts niets te veranderen En zo slaapt ie prima. Lamp staat op de plank boven zn commode, dus heb oom genoeg licht om hem te verschonen
Ik scheur vaak de nageltjes nog nooit misgegaan, met babyschaartje wel (oeps!) Grote schaar ook nooit geen problemen.
Vanaf 6 weken mogen nagels geknipt en gevijld worden. Ik heb het op het cb nagevraagd. S nachts badkamerlicht aan en sterrenhemel in kamertje. Ik kan echt niet verschonen bij weinig licht. Verder dekentje om hem heen en kruik in bed. Voeden bij nachtlampje.
@nageltjes vanaf dag 1 "breek" en "scheur" ik ze zijn waren bij zijn geboorte vast gegroeid aan het vlees eronder dus moest heel voorzichtig allemaal. @licht ik heb naast mn bed een nachtlamp die op 3 standen kan branden zet hem aan op het minimale en dat is meer dan genoeg en ala hij weer ligt gaat het weer uit.
Dat heb ik met de oudste gehad met zn klippertje oeps heel stukje uit zn pinkje bloedden niet normaal daarna enkel nog een schaartje gebruikt.
Leuke foto's! Ik scheur of bijt de nageltjes tot nu toe. Over een tijdje ga ik over op het schaartje. Ik doe voor de avond- en nachtvoeding eerst het grote licht aan om te verschonen. Daarna slaapzak weer aan en mee naar onze slaapkamer om bij nachtlampje te voeden. Daarna in het donker terug op haar kamer. Werkt prima. Wat een lekker weer vandaag! Zowel vanochtend als vanmiddag met dl gewandeld en zl heeft lekker buiten gespeeld bij kdv. @logo: leuke nijntjes zeg!
Pffff, hier net een hele hele dikke spuitluier. Ze liep helemaal rood aan. Moest zo vaak en zo hard persen dat de voeding er ook helemaal uit kwam. Mamma onder, bank onder en zijzelf onder de melk. Vanavond maar even lekker met mamma onder de douche. Als pappa weer thuis is van zwemles met zl. Contract van vl is verlengd tot 1 juni in Zeeland. Maar daarna mag hij wrs naar Zwolle. Yeah, elke avond weer thuis!!
Fijn 2e leg, sta je er niet meer alleen voor elke avond! Hoe is dat bij de anderen eigenlijk? Is jullie man/vriend op tijd thuis 's avonds? Hier varieert het van 18.15u tot 20.00u of soms nog iets later.
Ja het varieert hier ook, heb ook al meerdere nachten achter de rug dat ie geeneens thuis kwam. Ik ben niet anders gewend dat is een prijs die we betalen, voor mijn man is het nog veel zwaarder.
Ik durf het bijna niet te zeggen... Ml werkt tot 16.30 en als hij echt direct op de fiets zou stappen is hij 16.35 thuis♡
Blegh 2 de leg zielig zeg. Hier nog niet dat soort luiers meegemaakt wel veel volume en geknetter maar geen poep tot aan zn nek gehad nog.