Hier wisselt het heel erg. Ligt eraan hoeveel ze moeten doen en waar het is. De ene keer is ie om 17uur thuis en er zijn ook nachten geweest dat ie pas om 04.00uur thuis kwam. (Hoefde dan de volgend dag niet te werken) Dus hier is alles mogelijk Vd week zat ie op schiphol, heeft ie de Air Force One gezien ^^
Omg ik heb toastjes op tafel en de katten zijn me een partij irritant!! Als ik nu naar de wc ga ofzo is alles op.. zucht.. aso's
Zo, vl is even met zijn moeder naar het ziekenhuis. Hij had een afscheidsfeest op het werk en kreeg toen een soort "blik" tegen zn oog aan, net onder zn wenkbrauw. Dus even laten hechten of plakken, hij was natuurlijk lekker dronken. Zelfs de vrouw van het ziekenhuis moest lachen. Ik zei al tegen mn schoonmoeder; ik ben blij dat jij met m gaat, succes Haha. . Mn schoonvader is nu onderweg hier naartoe Ben benieuwd hoe ie er straks uit ziet en hoe zijn hoofd voelt morgen
Altijd leuk die feestjes van het werk Wendy!! Zal hij morgen wel dubbel hoofdpijn hebben. Hier net de nachtvoeding erop zitten. Grote lamp aangedaan met luier verschonen en daarna lamp uit en in het licht van de ganglamp gevoed. Ik lag na 25 minuten alweer in bed. Trouwens ze heeft hier echt een hele sterke voorkeurshouding. Wat ik ook doe ze gaat pas slapen als ze naar rechts kijkt. Nu ook, heb ik haar zo goed als slapend weer neergelegd en dan ligt ze te miepen i haar slaap totdat haar hoofd naar rechts ligt. Ik overweeg om haar bedje andersom op te maken in de hoop dat ze dan omdraait. Voor mijn gevoel wil ze namelijk naar het licht toe slapen. Ganglamp uit is geen optie, dan slapen de andere 2 niet en ikzelf ook niet
Joh wendy dat is schrikken. 2De leg wat zijn jullie snel op bed zeg. Hier zit joris weer bij ml. Zo vermoeiend 30 min! Snoozzz is gisteren binnengekomen. Morgen gaan we het gebruiken. Wie herkent het volgende? De laatste dagen komt er doorzichtig slijm/ speeksel uit zn mondje. Soms best veel want moest hem net verschonen.
Balen kahlan, vermoeiend zonder slaap... Ik herken dat slijm/ speeksel spugen wel logo. S. had dat vorige week ook. Na 2 dagen was het weer over. Wat het nu was, geen idee. S. ligt onrustig in bed, denk dat ze zo wil drinken...
Volgens mij hoort dat bij de reflux, ben het wel eens tegengekomen volgens mij (op internet). Hier was het 20.45u - 2.15u - 6.15u
2de leg, is een zijligkussen dan geen optie? Dan dwing je haar als het ware om naar een bepaalde kant te kijken. Hier drukke dagen achter de rug met van alles en nog wat dus van lezen komt hier dan niet veel. Oeps Wendy, ben benieuwd hoe het met je vriend gaat nu! Hier een heerlijke nacht gehad, ze sliep van 23.15 - 06.00, non stop!! Proud mom Jullie nog leuke plannen vandaag? Hier vandaag ff shoppen met de oudste twee voor schoenen, vanmiddag nog kraambezoek en vanavond broer en sz met hun kleine meid!!
Zit even terug te lezen! Wat een heerlijke foto's! Ml is meestal rond 17.45 thuis, maar hij begint 1 april bij zijn nieuwe werkgever dus dan zal dat wel later worden, langere reistijd. En daarbij zal hij savonds meer van huis zijn, hoewel hij nu ook de meeste avonden al thuis werkt!
Ben nog steeds wakker. In de tussentijd handjes vastgehoudrn, speen in mond gedaan, vasthouden, slijm afgedaan, schoon shirt aangedaan, etc. Ben zo moe! Ik kan wel huilen.
Zo net wakker! Vandaag drukke dag twee verjaardagsfeestjes, boodschappen doen, opruimen schuur dus van alles en nog wat...
Hier een goede nacht. 21.15, 02.00 en 07.15. Ja, logo dat van die lamp doet wonderen en ze drinkt nog steeds snel de borst leeg. En dan krijgt ze er nog wel 2 snachts. Balen dat je niet hebt kunnen slapen. Ik moet wel zeggen dat ik al langer wakker was. Maar laat haar tegenwoordig iets langer miepen, want ze valt dan telkens weer in slaap. Zo schuiven de voedingen langzaam op snachts en smorgens vroeg. Zo een zijlig kussen wordt afgeraden, ook omdat ze best veel spuugt. En de kans dat ze op haar buik rolt is te groot. Ik moet haar voorlopig gewoon op de andere arm houden. En ik maak het bedje andersom op (moest vandaag net bedden verschonen)
Zou het bedje dan idd eens omdraaien 2deleg en in de box ook leuke speeltjes aan de andere kant leggen... Hier kwam meneer gewoon weer om 3 en 6 uur.... Helaas is de oudste flink verkouden... Ze hoest vies en heeft de keel flink opgezwollen en dicht zitten. Ik wil een hoestdrankje kopen maar welke? Voor de slijm? Verzachtende of welke? Vindt dat altijd zo moeilijk... Ze heeft ook echt zo'n piepje arm kind. J heeft ook al zo'n lange tijd last van slijm en neusverkoudheid ... Vooral smorgens hoor je dat in zijn keeltje. Overdag is het weg.
Oudste hier laatst ook last van verkouden enzo. Ik heb toen eentje voor vastzittende hoest gekocht. En dampo onder de voeten smeren en sokken aan. Het drankje hielp goed tegen de slijm. Daarna zij we dampo gaan smeren en binnen 2 nachten was alles over!!
Kleine meid lag net op de schouder te slapen met hoofdje de andere kant op. Ze kan het nog wel dus, Nu is ze naar beneden met vl, kan ik even rustig aankleden. Om half 11 komt de kraamvisite en die neemt vl gelijk mee naar Grunn. Hij heeft een klaverjastoernooi met vrienden. Heb trouwens mp gevuld met vraagprijzen en de verzendkosten. Krijg ik een mailtje wat ik wil hebben voor een bepaalde advertentie. Ik snap dat soort mensen niet, staat toch duidelijk aangegeven wat de vraagprijs is. Als je minder wilt betalen doe dan gewoon een bod!
Ja ik ga ook zoiets halen voor vastzittende hoest idd.... En schei me uit over mp... Verkoop pas sinds kort van alles daar maar jeetje ze willen alles voor niks