Goedemorgen, klok een uur vooruit, en een goede nacht. 22.00, 04.00 (nieuwe tijd) en 07.45 uur (nieuwe tijd) Vandaag verjaardag van zwager in Utrecht. Wordt lekker warm, dus lekker in de tuin zitten!! Zometeen al opstaan, want we worden om 11 uur verwacht en het is toch ruim een uur rijden. Pfff, toch wel vroeg op zondag. Fijne dag dames en hopelijk heeft iedereen een beetje kunnen slapen.
Ik heb even gereageerd in club meis... Hier hele andere tijden maar was even nodig voor mezelf, ik was moe dus om 19 uur boven op bed gelegd, ikke mee, normaal krijgt ie dan om 22 nog flesje maar heb ik weggelaten want ik sliep toen kwam ie om 3 uur (nieuwe tijd)en heb hem nu net wakker gemaakt, hij was al beetje aan het zoeken in zn slaap nl. En dan klopt het weer met het schema hihi
Dus ik heb bijna 12 uur geslapen, echt effe nodig! Vandaag gaan we naar mn vader, op de koffie, daarna iets van lunchen ofzo... Mijn moeder is vandaag 2 maar geleden overleden en persoonlijk heb ik geen behoefte aan om deze dag dan te herdenken (vier liever de dag dat ze geboren werd dan de dag dat ze doodging, zo ben ik meer) maar goed wil er wel zijn voor mn pa, maar blegh die (pa en zusje) gaan vast heel erg veel drama om maken dus zie er tegen op want zo ben ik niet, ik onthoud ze liever op positieve manier, mijn manier, gewoon lekker over oma kletsen en de leuke dingen herdenken met een lach (soms met een kleine traan natuurlijk) maar niet heel de dag "rouwen" ppfff ik ga het proberen op mn eigen manier te doen en als ze dat niet gepast vinden ga ik naar huis dan maar even bonje ofzo.
Sterkte vandaag Tigermommy! En heel herkenbaar inderdaad. Is toch ook veel leuker om de leuke dingen te herinneren. En bedankt voor je reactie (vooral op de foto). Ben ook trots op ze! En hoop dat er nu iets gaat gebeuren.
Hier ook een goede nacht. 19.00u - 2.00u (oude tijd) - 7.15u. Ik teken er voor! Ik ga straks even in de club lezen.
Succes vandaag Tiger! Hier ook even anders. Hij had om 18.00 zijn fles en normaal gaat ie dan daarna badderen etc en dan is ie meestal wakker tot een uur of 21.00 en dan wwer fles en naar bed, maar nu was ie zo moe rond 20.00uur dat we m ff op bed hadden gelegd en met het idee van, "hij komt toch wel".. Nou niet dus, hij was dus blijkbaar echt moe, want hij kwam pas om (nieuwe tijd) 04.30 :O :O Oeps! En daarna weer door tot 08.30 Nu ligt ie nog even met papa in bed, ik vast douchen, want we kkrijgen zo visite. En vanmiddag met mn ouders, broer en schoonzus bbq'en.. mmmmm.. Zin in!!
Tiger, sterkte vandaag! Lastig dat jullie er allemaal net even anders in staan. Ik kan me wel vinden in jouw denkwijze (al heb ik er gelukkig geen ervaring mee!!). Wendy, veel plezier vandaag.
Sterkte Tiger en idd zo herinneren wij mijn mama ook treuren mag bezty even maar heel de dag nee hoor. Hier super nacht oude tijd 21.30 wakker gemaakt zoals altijd. Toen 03.30 nieuwe tijd en 06.30 nieuwe tijd daarna nog 2 uur geslapen hij dan hihi. Onder de douche met papa en nu lekker drinken bij mama wat een leventje! 2de leg veel plezier vandaag idd goed weer ervoor! Ga even lezen in de club.
Sterkte Tiger. Hier van 23.30 - 06.00 (oude tijd) geslapen dus ook geen klagen. Fijne verjaardag 2de leg! Gezellige dag Wendy. Geniet ervan. Hier zijn ml en oudste naar de kerk. Ik net M. gebadderd, zo met de kleintjes ml tegemoet lopen! Heerlijk ff naar buiten. Verder geen plannen hier vandaag geloof ik. Gisteren lekker geshopt met de jongens. Leuk geslaagd. Zaterdag nog een dagje shoppen in Utrecht in het vooruitzicht . Shop liever voor de kids dan voor mezelf, vind toch niks
Mooie tijden dames! Hier 19:30 en tien 0:30 en weer om 5:30... Maar ja we hebben een uur verliren natuurlijk met de zomertijd! Veel sterkte vsndaag Tiger! Veel mooier inderdaad om te herinneren hoe bevoorrecht je was om haar te mogen kennen! 2de leg, ik hoop dat er iets gaat gebeuren nu! Kan me voorstellen dat je je veel zirgen maakt! Maar wat is het toch een mooi kereltje! Lig ff in bad... Heel dapper rond mij litteken geschoren lol hij lijkt nu dicht zonder ontsteking... Dat werd tijd! Kleine zo in bad en dan komen opa en oma! Oh ja Tiger, weet wat echt mooi kunstgras kist per m2? Ben er ook aan het denken omdat we een vrij kleine tuin hebben, en ik erge hooikoorst...jij ging daar toch ook voir kijken?
Gean ook jij heerlijk even met de kleintjes hier ook ml is ook met de oudste naar de kerk kan hij naar de creche daar meestal vind hij dat super! Tegemoet lopen is een goed idee dat ga ik ook doen! Shoppen herkenbaar ik ga pas weer als ik tevreden ben over mn gewicht ( lees dat duurd nog wel even hihi)
Ik maak vandaag een foto kahlan. Helaas is meneer van 24u tot 5u wakker geweest ivm buikkramp en wij dus ook. Na de 5u voeding is het bedje getest en volgens mij is het goed. Er kwamen een stuk minder rare geluiden uit hem. Sterkte tiger! Alles wat ik vergeten ben sorry. Ben niet zo scherp vandaag.
Het blijft natuurlijk proberen, Logo maar wij hebben erg goed resultaat met het sab simplex nu ik de dosering heb aangepast! Voor de krampjes bedoel ik. De vraag is natuurlijk, komt het daarvan of misschien ztlfs vsn de zantac of is ze er overheen aan het groeien...
Volgens de bijsluiter wel. In principe dezelfde stof aks infacol het is alleen iets sterker. Het wordt ook niet opgenomen door het lichaam.
Tiger sterkte vandaag meissie.... Bijvoeding... Hier altijd rond de 5-6 maanden.... Wanneer ik precies begin zie ik wel. Kijk dan altijd naar mijn kindje... eerder beginnen vinden wij hier niet nodig. Hier is mijn mannetje nog meer verkouden dan dat hij al was arm kind. Hj heeft echt last van slijm... Vannacht veel gehuild. De oudste was gister flink ziek...gaat nu weer een stuk beter, mijn man is vandaag erg ziek en de middelste slaapt veel en dat is meestal een voorbode voor ziek worden. Dus het gaat weer lekker hier. Heb net even een neuspompje gekocht...