Logo tegen je aan leggen als een kikkertje en zachtjes wrijven over zn rug? En gewoon even heerlijk stil zitten niet wiegen of schudden?
Paula, wat een bikkel! Lov, beterschap voor je meisje. Hier zijn de fles tijden nog steeds hetzelfde met hier en daar een half uur of een uur verschil, meestal 23.00 - 4.00 - 9.00 - 13.30 - 18.00. Vaak moeten we haar voor die van 23.00 uur wakker maken maar ik wil haar niet laten slapen want dan vind ik er teveel tijd tussen zitten en dan komt ze misschien 2x in de nacht. Ik hoop natuurlijk dat die van 4.00 uur er ooit vanaf gaat maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren. Hoe gaat dat meestal, schuift die dan steeds een beetje op of kunnen ze ineens doorslapen en hem overslaan? Ik kan het me niet meer van mijn zoon herinneren. Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor een informatiebijeenkomst zwangerschapsdiabetes. Geen idee wat het inhoudt.
Wendy beetje gek je bent toch niet meer zwanger? Zou eens bellen en vragen wat het nut hiervan is? Paula wat een bikkel idd!,
Heb ook nog even gestemd Die ga je zeker winnen! Heb ook zo'n doek maar gewoon een blauw antractiete...zo fijn!
Volgens mij iets over diabetes in de toekomst. Ik moet nu volgens mij ook jaarlijks op controle. Maar om daar inderdaad nu een hele bijeenkomst voor te houden. Ach ja, heb ik even een uitje voor mezelf hihi.
Hee mama's! Alweer een tijdje niet geweest! Druk met genieten en ben er ook eigenlijk alleen maar met de kleine op uit, heerlijk! Ons mannetje is alweer 4weken, jeetje wat gaat dat snel! Hij is zeer tevreden alleen zo nu en dan last van krampjes, vooral s avonds. Ik gebruik nu een week infacol maar nog niet het idee of het helpt. Bij jullie? Spugen gaat nu heel goed sinds we johannesbroodpitmeel gebruiken. Nachten, de ene nacht beter als de andere.. Hij krijgt nu 120cc maar heb t idee dat die wel meer op kan. Wat gaven jullie met 4weken?
Logo, misschien even een lekker warm badje maken?? Schijnen ze van te ontspannen. En dan echt trgen de groene max aan (38 graden). Wij hebben net geluncht en nu weer de kinderen naar school brengen.
Bibi fijn dat het zo goed gaat! Wat betreft voeding wat weegt de kleine? Je kunt 150 ml voeding per kilo rekenen ongeveer. Mijn oudste was bijvoorbeeld een hongerlap en er altijd iets boven maar zo heb je een richtlijn.
Ja Lov, ik kon de laatste 3 weken niet meer rijden met die dikke buik en je mag pas 6 weken na een keizersnede weer autorijden (verzekeringstechnisch volgens mij). Maar dat verleer ik niet hoor hihi.
Ben net pas terug van mijn zoon naar school brengen. Ze hebben een jongetje in de klas wat weer eens in zijn broek had gepoept dus bleef ik even in de klas zodat de juf zijn luier kon doen....
Oh jeetje dat is nog wel oud om in je broek te poepen en een luier te gebruiken..niet? Dat ligt aan je verzekering Wendy ... Hier reed ik alweer auto 5 weken na de bevalling...kon gewoon niet anders
ik heb ook op je gestemd Tigermommy! Het is een superfijne draagdoek. Ik heb hem ook, alleen dan de grijze met roze bloem als ze onrustig is is ze zo gekalmeerd in die doek! logo, hopelijk heb je wat aan de tips die gegeven zijn! Ik ben vanmorgen op stap geweest met de auto, bedklossen terug gebracht naar de thuiszorgwinkel em boodschapjes gehaald. In onze auto pas geen isofix dus iedere keer prutsen met de riem, krijg er gelukkig handigheid in! De afgelopen dagen was mijn meisje zo onrustig, veel huilen weinig slaap, en alleen bij mij was t goed. Vandaag slaapt ze bijna de hele dag al waarschijnlijk inhaalslag. geniet van t lekker warme weer