Klinkt als zo'n regeldag sprong weet jij het beamer... Hier ook geen isofix in de auto...wel gelukkig nu een 5 deurs. Voorheen een 3deurs...
Zo, even een paar pagina's teruggelezen... Weet nu al niet meer waar ik op wou reageren. (Had mezelf een zp-verbod opgelegd het weekend). Heerlijk weekend achter de rug en het lijkt er hier op dat de kleine man gewend raakt aan z'n nachtritme, vannacht was het zelfs 6 uur ipv 5 (zomertijd?) Vrijdag mogen we eindelijk naar R'dam, ik hou jullie in de club wel op de hoogte. Zo, nog even lekker genieten in de tuin en dan maar eens langzaam met t eten gaan beginnen..
Ik had eerst een isofix in de auto en bij dit kindje niet, ga ook niet aanschaffen voor die paar maanden ben tegenwoordig zo snel in het erin zetten, dus niet nodig.
Gelukkig is hij na 2,5 uur weer rustig geworden. Pfffff Net even gelopen met hem in de draagdoek en toen is hij in diepe slaap gevallen. Geweldig uilenjurkje! De uil is weer terug van weggeweest. Haha! Hoe is het met jullie big shirt. Leuke schoenen trouwens.
Hoi meiden, tijd geleden maar kom haast niet aan zp toe! Het is zo drukk en ben ook goed ziek geweest! Moppies doen het zooo goed!! Ze zijn super lief en Joëlle rolt al om!! Ze is ook super sterk in haar nek, nieuwsgierig en wil alles zien. Volgens mij heb k echt geluk dat ik zoveel slaap heb als ik hier kijk. Hier zijn de voedingen 8.00 - 12.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00! Ze zijn zo zoet.
??? Wat heeeeeeelijk Sammy! Het is je van harte gegund!!! Geniet er lekker van! Klrine is hier al de hele dag aan het miepen en huilen en gillen??? Ik probeer nu ff een uurtje in te halen maar ik hoor haar tot hier!!! Heb nog nuet het vertrouwen dat ml het ook wel goed doet.... maar dat is natuurlijk wel zo, dus ik probeer het van me af te zetten! Tiger ik had ook al op je gestemd! Hopelijk win je! Pfffff het is nu echt gillen....
Sammy, wat goed om te horen. Wat een droomtijden zeg qua voedingen! Gaan ze dan ook gelijk op? Komen ze dus een beetje op dezelfde tijden? En gaf jij nou bv of niet? Drinken ze tegelijk, of een voor een? Tijden zijn hier ongeveer: 6.30u - 9.00u - 11.30u - 14.00u - 17.00u - 19.30u - 0.00u - 3.00u. Tijden kunnen hier en daar nog wat verschillen, maar wel acht voedingen op een dag. En dan drinkt hij tussen de 100cc-120cc. Kan me nog niet voorstellen om minder flessen te geven. Doe ik ze voller dan komt het er weer uit. Dit houdt hij binnen en stopt ook zelf met drinken, dus hij is dan voldaan. Maar ja dan wil je natuurlijk wel vaker eten. Maar hij doet het hier hartstikke goed op. Ik lees wel dat zijn leeftijdgenootjes veel meer krijgen, maar dan weer minder vaak. Vind dat best een groot verschil eigenlijk. Zo is elke baby toch weer verschillend.
Hier ook geen isofix, nooit gemist eigenlijk. Wij hebben bij prenatal tijdens mazzeldagen een autostoel groep 1 gekocht voor onze 2e auto. Op een gegeven moment moeten ze toch allebei in een groep 1 stoel en nu hoeven we degene die we hadden niet telkens over te zetten. Vandaag heerlijk gewandeld. Baby in de draagzak en zl in de wagen. Bij het speeltuintje heeft hij heel veel gewandeld, zó leuk!
Ik zit nog op 6 voedingen per dag. 5 overdag en 1 's nachts. Soms redt ze het tot half 6, maar vannacht was het half 3. Komt denk ik omdat ze gisteren tijdens avondvoeding in slaap viel en ik haar niet meer wakker kreeg. Toen had ze dus niet zoveel gedronken...
In de club heb ik een foto van het ledikant van Joris geplaatst. Onder het matras heeft ml een constructie gemaakt. Verder ligt er een snoozzz wikkelding op het matras. Weet de naar niet meer
Ik heb wel een isofix, ideaal! Zeker met mijn driedeurs. Ml heeft er ook een gaat lekker snel. Snap wel dat het met een vijfdeurs niet echt nodig is, maar wij hebben ze beide van marktplaats scheelt een hoop