Hier helaas een minder fijne avond... Manlief is met de middelste dochter naar de nightcare ze is behoorlijk benauwd en de pompjes helpen niet...vorige keer toen het zo erg was werd ze opgenomen. Zit ik hier op de bank met J die zelf ook huilend wakker wordt omdat hij de neus dicht heeft zitten en half stikt in de spuug en slijm. Bah
Man belde net ze zijn nu aan het vernevelen. Kijken of dat helpt...vorige keren hielp dat best goed dus laten we het hopen!
Aaaah sterkte Lov! Dat is echt niet leuk... Zeker voor je kindje, hopelijk mag ze weer naar huis! Ml kan echt niet tegen slaapgebrek. Handig he met een baby!
sterkte Lov! hopelijk mocht ze na het vernevelen mee naar huis! Hier de nachtvoeding, hopelijk kunnen alle kindjes, papa's en mama's lekker slapen!
Oh Lov, wat erg. En weer zeg je? Arme meid, hopelijk knapt ze snel op. Kan J niet ook een longontsteking hebben dan?? Ik ben wakker, maar kleine meid niet, hahaha. Net even wezen kijken, maar gaat erop lijken dat ze vannacht de nachtvoeding gewoon overslaat. Zou je denken dat ik wel doorslaap, nou niet dus. Mijn grootste angst is wiegendood, dus ik wordt wel wakker en ga dan altijd even kijken (ondanks de camera babyfoon). Kahlan, slaapt ml inmiddels? Nou, ik ga weer even slapen.
Wat vervelend lov. Kahlan alles weer oke? Haha hier hebben we een bijzondere situatie. Opa en oma passen op en nu slaapt onze kleine man ineens door. Half 12 een fles en nu om half 6. Bizar!
Beterschap voor je dochter lov. Dl is vannacht om 3.30u kort wakker geweest, maar viel gewoon weer goed in slaap zonder voeding. Nu is ze een beetje aan het kreunen in haar slaap, daar werd ik wakker van. Zo lang heeft ze 's nachts nog nooit doorgehaald!
Hier schrikken we net wakker. Oudste 2 nu snel aankleden en eten en klaarmaken voor school. Stomme klok die verzet is. Ik heb altijd een week nodig om in een ritme te komen. Kleine meid heeft het vannacht super gedaan. 20.30, 22.15 en toen pas om 06.00 uur. Vanmiddag weer visite. Hopelijk voor die tijd even de berg aarde van voor het huis achterin de tuin kruien. Goede workout en is het maar weer gedaan! Lov, hoe gaat het inmiddels met je dochter? Moet ze lang blijven in het zkh? Of mag ze gewoon naar huis??
Volgens mij krijgen onze baby's een nieuw ritme of het is een grote 1 april grap van de kleintjes. Eenmalig doorslapen en de volgende nachten wakker, haha!