Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Heerlijke droppie!!
    Wij hebben de muziekknuffel van pollie!!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lappie, heb net je verhaal gelezen. Je hebt een hoop meegemaakt meid. Werd gewoon emotioneel bij je zin dat je dacht dat je nooit mama genoemd zou worden. Geniet ervan want het is je gegund! X

2de leg, ik heb serieus heeeel de lijn van pollie. Ik had zelf al aardig wat gekocht maar op mijn babyshower kreeg ik de rest. Zelfs mijn bellypaint was pollie haha.

3. logo

logo Niet meer actief

Lappie wat fijn zeg.

Hier is het weer drama! Ml heeft 2u lang met hem op gezeten. Nu ik alweer 2u lang. Hij heeft de fles gehad. Voeding kwam weer wat omhoog maar gelukkig niet veel. Wel weer keelschrapen, veel slikken en onrust. Zijn kleren hoeven gelukkig niet vervangen te worden, van mij wel.
    Het wordt weer een lange nacht. :(

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hoi! :)
    En zo kom je met nachtvoeding nog eens terug bij je oude cluppie.

Lov, vervelend van je dochter. Veel beterschap voor d'r.
    Lappie klinkt als een heel fijn cb bezoek. :)

Logo nog wakker? Zo vervelend he, zulke nachten?! Veel sterkte

Hier gaat alles goed. Ons meisje groeit goed en is een heerlijke baby. Helaas wel last van (oa verborgen) reflux. Zo zielig zo'n spartelend meisje.

5. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn lappie! Ik heb je weblog nog niet gelezen, waar kan ik dat vinden (ik kijk er vast overheen ofzo?).

Hè logo, wat een nare nacht weer...

Leuke foto wendy!

Hier een goede nacht. Ik hoorde haar om 4.30u maar toen sliep ze weer vrij snel. Om 5.45u weer wakker en gevoed. Nu ligt ze te hikken in bed.

6. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames,

Hier weer een heel andere nacht achter de rug als gisternacht. Gisternacht sliep meneer van 23:00 tot 06:00, vanacht kwam die om 22:00, 03:00 en 06:00. Zo kan de ene met de andere nacht zo verschillen. Ik vond dat andere wel lekker ;)

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Logo niet fijn meid al die onrust zo komt J. Ook niet aan zn rust en jullie ook niet.
    Het lijkt alsof je in een vicieuze cirkel zit met hem van niet slapen spugen en buikpijn wat ontzettend naar vind ik dat voor je dikke digitale knuffel!

Wat een leuke foto zag ik voorbij komen!

Lappie ii ken natuurlijk ook je verhaal en blog wat fijn dat dit gebeurd voor je en wat doet je manneke het goed fijn hoor!
    Na al die jaren ga je het horen het klinkt voor de meeste zo simpel "mama" nog een paar maanden geduld.

Hier ook een heerlijke nacht 21.45 wakker gemaakt toen kwam hij om 01.30 en 05.15 werd hij een beetje wakker heb hem toch gepakt want ik plofte uit elkaar haha.
    Nu ligt hij alweer sinds 05.45 te maffen.
    Ik hoor de oudste kletsen tot straks meiden.

8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ja, ik vind Pollie ook helemaal super. Vond het alleen jammer dat de mobiel jiet b hetzelfde liedje als de knuffel heeft, dus die heb ik ook niet gekocht.
    Ik ga binnenkort even wat spulletjes halen, zoals een boxspeeltje en een maxi cosi speeltje enzo. Ook allemaal Pollie!!:D

Elja, rechts naast je naam staat of je een weblog hebt geschreven.

Hier een heerlijke nacht. Namelijk niks!!
    2de nacht op rij van doorslapen van 10 tot half vandaag ( gisteren 22.15-06.00)

Vervelend logo dat je niet ern beetje rust krijgt zo.

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh ik vind het zo zielig voor jullie logo.
    Hoop zo dat je toch nog wat hebt kunnen slapen.

Hier was het 22.50u - 3.00u - 7.00u. Prima dus.

Hoi lvm, leuk om je ook hier tegen te komen.

10. logo

logo Niet meer actief

Gelukkig nog een beetje geslapen. Nu er snel uit ivm zkh afspraak.

11. paula1984

Die wil ik dus nog graag een maxi cosi speeltje iemand tips?

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik ga ook nog zo'n wagenspanner halen, ik had verwacht nog wat kraamvisite te krijgen maar geloof dat het bij 1 familielid blijf LOL dus toch maar zelf halen ;)

Nou ga hier snel een fles klaarmaken want meneer heeft honger, was om 2130 de laatste fles dus word ook wel tijd haha

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat super Lappie dat het zo goed gaat!!! 😘

Logo, vervelend meid. Hopelijk knapt ie gauw op.

Hier was L.yam gisteren zo moe (dat krijg je als je de hele dsg niet slaapt :/ ) Dat ie rond 20.00uur in slaap viel en nietcwakker te krijgen was voor zijn laatste fles en hij pas om 05.00uur!!!! Vanmorgen weer wakker werd..

Nou heeft ie wel een fles gemist, gelukkig heeft ie wel wat reserves.. ;)

Nou moet ik hem weer wakker gaan maken om D.ylano naar school te gaan brengen...zielig..

Straks na zn fles maar weer naar bed, hopelijk slaapt ie even..

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ja altijd zo zielig he dat wakker maken voor school, soms legde ik hem dan alvast in de reiswieg zodat ie daar verder kon slapen .

Nu heb ik het aardig gepland en dat loopt meestal goed, ik moet nog steeds camera installeren op zijn kamer die ik met mijn telefoon dan kan bekijken, want ik hoef maar 20 meter te lopen naar school dus dat durf ik met camerafoon wel aan (iedereen hier weet dat onze mini dan thuis zou zijn; buren, mensen op schoolplein e.d.) ik zit ook gewoon in de tuin , dat scheelt niet veel qua afstand LOL

15. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Dat ken ik hoor Tigermommy.
    Ik zit ook weleens bij de buren en dan heb ik de babyfoon mee.
    Wij hebben ook gekeken naar zo een camera voor je telefoon, maar het nadeel is dat het internet hier nogal eens onstabiel is en dan valt je beeld weg.
    Zit je niet op te wachten als je net even naar school loopt.

Ik ga voor de maxi cosi speeltje van pollie, want die vind ik leuk.
    En ook hier niks gekocht, want verwacht dit soort dingen te rijgen, maar de visite neemt telkens wat anders mee:D

Wij gaan vanmiddag naar het muiderslot, voor museumkidsdag.

En kleine meid zit gezellige geluidjes te produceren in de box tussen het glimlachen door!!

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Ja dat is ook zo. Ik moet echt met de auto, anders is het een half uur lopen.. dus ik moet m echt wakker maken en aankleden om mee te gaan. Gelukkig krijg ik na een hoop gerek en gestrek wel een lach van hem, dan voel ik me al iets minder schuldig :D

Vanmiddag met D.ylano een vriendinnetje en mn moeder naar de dierentuin! Dat wordt de 2e keer voor L.yam, de eerste keer zat ie in mijn buik :p :D Hihi

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
  18. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hoi. :)
    Ik schreef hier al eerder mee, maar kon het tempo van zo veel geklets niet bijhouden. ;)

19. paula1984

20. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)

Deel Deze Pagina