Hier ook even langs het CB voor het gekke plekje op zijn hoofd. Waarschijnlijk een soort wratachtige huidaandoening. Ook gelijk even gemeten en gewogen. Hij is in 2 weken tijd van 5590gr naar 6170gr gegaan en hij is nu 60cm😆
Ja ik was al twee keer bij osteopaat geweest en mag hem nu eigenlijk voornamelijk op linkerzijde neerleggen en als volgende maand hetzelfde of erger is dan verder kijken . Ik moet zoiezo langs de kinderarts dus vraag daar nog even na hoe en wat.
Fysio als dat niet helpt of het word te erg dan helmpje ofzo? Weet ook niet precies. Ik geef flessen van 180+6:200cc
Even een vraag aan een ervaren mama. Joris slaapt na de inenting heel veel. Dat is normaal toch? Wanneer treedt meestal verhoging of koorts op, dezelfde of dag erna?
Ja hoor logo heel normaal. Hij kan vanavond al koorts krijgen maar dat hoeft niet hoor. B. Heeft helemaal geen koorts gehad.
Tegen mij zei ze dat hij koorts kon krijgen ongeveer 3 uur na de vaccinatie. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Hij heeft nu iets verhoging en nu ook buikkrampjes. Zo zielig. Hij ligt op zijn buik op mijn borst en valt nu in slaap.
Wel proberen weg te leggen dan straks. Dan kan hij zn warmte beter kwijt. Trekken met zn beentjes kan ook beetje zeer zijn van de prikjes.
Mijne voelde ook iets warm aan gistermiddag en was wat slaperiger. Vandaag daarentegen... pfff... amper willen slapen (1 x30 min 1x 30 min en 1x 90 min). Zodra ik hem wegleg is het brullen. Hij kan alleen nog maar huilen vanavond, pffffff.
Hier ook een drama dag. Misschien wel de ergste tot nu tot. Van 8.00 tot 20.00 bij elkaar misschien 2 uur geslapen. Steeds 15 of 10 min. En weer veel huilen. Nu ligt ze half te slapen in de wikkeldoek in mijn arm maar nog steeds onrustig. Kan toch niet goed zijn voor zo'n kleintje. Gelukkig was mijn moeder er weer vandaag.
Bijgelezen!!! Vanuit bad!! Heb haar ff asn ml gegeven ben doopoo! @lappie wat een verhaal heb zitten huilen! Geniet van ieder moment met je twee prachtige kindjes! Knuf! @paula, idd zat ook meteen asn een slabber te denken! Ik heb meteen van die met elastiek gehaald en dat werkt hier goed... Hekaas gebeurd nog vaak hetzelfde als bij logo... Dan blijf je on zo'n cirkel. Een half uur rechtop is hier niet genoeg. @ Lov, ik hoop dat het beter gaat met je meisje!!! @mannen: hij helpt hier op de dagen dat hij niet werkt (dus weekend). En door de week legt hij haar in bed savonds. Wij zijn daar altijd 1a2 uur mee bezig. Ik mag altijd vragen snachts als het niet lukt. Ik heb trouwens echt geen aparte pyjamas... Ik let ee wel op dat wat ze snachts asnheeft lekker zit... Is dat raar??? Ze heeft meestal een katoenen broekje, en shirtje aan...
Logo, hier kreeg L.yam aan het eind van de dag wat verhoging en volgende dag was het weg. Heel veel geslapen en verder nergens last van gehad. Hij kan idd ook last hebben van zijn beentjes.
Ik heb ook geen pyjama's hoor kahlan alles is hier een pyjama als je het mij vraagt. Lekker katoen en zit zacht en warm. Hij heeft nog niets anders aangehad zoals spijkerbroek ofzo dat komt nog wel hihi.
De ene dag denk je: he dit gaat goed zo en de volgende is het weer kl*te.... Het lijkt wel steeds beter ter gaan. De krampjes zijn weg... Zo lijkt het tenminste. Maar de reflux lijkt weerwat erger... Heb jij er al wat voor gekregen?
Vanmiddag heerlijk in de zon bezig geweest. 5 kruiwagens gevuld en 50m verderop weer leeggegoten. Goede work out!! Kleine meid lag in de wagen te slapen. Helaas wil ze nu dus niet slapen. Alleen in mijn armen. En als ik haar in bed leg dan gaat het effies goed en dan begint ze te huilen. Nu probeert ze op haar hand te zuigen. Telkens als ze gaat huilen moet ik eruit, want ze maakt de oudste 2 wakker. En ze huilt weer!!
Nou, hier niet verbeterd. Half uurtje geslapen en vanaf 21.00 uur tot net weer bezig geweest. Ze krijgt nu haar fles en hooooopen dat ze daarna eens gaat slapen. Ook hommeles met manlief daardoor. Hij zit erdoorheen. Vindt dat hij geen leven meer heeft want als hij thuiskomt is zij altijd maar aan het huilen. Wil savonds niet meer thuiskomen, had er nooit aan moeten beginnen, scheldwoorden...pppfff ik probeer me echt in te houden om het niet erger te maken maar dat is voor mij heel moeilijk. Hopelijk zit hij snel wat beter in zijn vel.
Niet fijn Wendy! Nee Kahlan we hebben nog niets en eigenlijk willen we ook niets ervoor behalve als Joris er veel last van krijgt. Vervelend he van die extreem wisselende dagen. Ik ga nu even opscheppen hoor: Wat doet Joris als hij ingeënt is en verhoging heeft? Hij wordt blij en gaat lachen. Hij heeft vandaag gewoon een aantal keer gericht gelachen!!! Zo leuk!