Gisteren is hij vrij veel wakker geweest. Steeds om de 4u ipv 5u voeding gegeven. Hij krijgt overdag voedingen van 130 a 140 ml. Laatste en nachtvoeding 150 ml. Ook houden we aan nacht donker weinig kletsen en fluisteren. Overdag proberen we naar buiten te gaan. Meer kan ik niet bedenken.
Maar wordt hij niet moe als je naar buiten gaat? Frisse lucht staat hier gelijk aan slapen. 9 van de 10x slaapt ze al voordat ik het pad af ben.
Van de voedingen heb ik geen verstand, dus zou verder niet weten wat je kan doen inderdaad. Helaas slapen sommige baby's weinig.
Niet altijd 2de leg. Wel slaapt hij in de draagdoek, maar dat wordt lastig s nachts Nu ligt hij wel te slapen.
Thx 2de leg mss wel een sprong ik laat hem ook echt gewoon drinken/zuigen. Wat me gisteren en vandaag wel opvalt is dat hij tijdens het drinken erg veel interesse heeft voor zn omgeving waardoor hij erg afgeleid is en hij slordig gaat drinken veel met zn hoofd slingeren en loslaten en direct weer driftig aanhappen enz.
Goeiemorgen dames Dankjewel voor de lieve reacties 😊 ben ook enorm blij met de foto's. Hier ook geen doorslaper vannacht, 22:00/04:00/07:00 nu lekker in badje gedaan en gevoed. Hij is weer klaar voor vandaag, nu mama nog 😉
Zo even bij intratuin ontbijten en dan verder met opruimen en we nemen meteen plantjes mee voor in de bakken.
Wat een goed idee tiger! Ik wil ook plantjes halen voor de tuin. Ga zo even kijken of bij ons ook de intatuin open is.
Ik heb vanmorgen ultiem multitasken toegepast. Samen met de kleine onder de douche en gelijk gevoed. Hahaha, pappa daarna aankleden heeft ze de hele boel onder gepoept. Pappa helemaal in paniek Gelukkig heeft hij alles goed aangepakt. Hmmm, logo, misschien toch ee n sprong. Hier is de babygym in trek en lachen en kirren.
Goeiemorgen dames, hier weer een goede nacht!! 21.30 laatste fles, om 04.30 even erheen om neusspray te geven en dpeentje en om 07.30 pas weer wakker Toen bij ins in bed flesje en toen hhebben we bij ons in bed nog tot 11 uur geslapen! Heerlijk!
Dat is handig 2de leg! Wel een beetje jammer van de poep. Haha! Ik bedacht nog het volgende om te proberen: de kleine is steeds om 4.00 wakker misschien ook wel als we de voeding van 24.00 vervroegen. Dat gaan we morgen proberen. Vannacht passen m'n schoonouders op dus dan is het niet handig om dingen uit te proberen.
2de leuk he dat voeden onder de douche! Logo goed hoor blijven zoeken jullie vinden vast wat bij Jor.is past sucses!
Hier ook een topnacht! Ze hebben woensdag de eerste prikjes gehad waren een beetje hangerig en koortsig.. Gister oorbelletjes bij Joëlle laten schieten moppie hihi
Sammy, wat een schatje! Hier hadden we de laatste fles om 23.45 uur, iets later dan normaal want we waren nog film aan het kijken. Toen kwam ze om 5.50 uur. Vanochtend zat ze bij manlief op schoot te poepen en voelde hij het opeens warm worden.....was ze doorgelekt en was het zelfs door zijn kleding heen. En vrolijk dat ze daarna was hahahah.