Ik maak altijd voeding klaar in maatbekertje en nooit problemen met oplossen even erin met vorkje roeren
Ik ga slapen. Weltrusten dames en hopelijk allemaal een lekkere lange nacht!! Hier regent het, dus ik kan heerlijk weg dommelen (hou van het geluid van de regen op het dak)
Oooh lekker is dat 2deleg, hier is het helaas weer droog Lov, wat fijn dat jullie weer thuis zijn, begon me al een beetje zorgen te maken, het was zo stil! Zoo pffff, met pijn en moeite meneer zn laatste fles gegeven, hij lag al op bed, dus moest m wakker maken.. Dat gaat dus niet zo makkelijk, slaapkopje Helaas 60cc over.. maar hopelijk slaapt ie er wel lekker op.. Welterusten allemaal!
Goed nieuws Lov! Nu ff lekker bijkomen met zijn allen! Madame heeft hier ook maar 75cc gedroken... Ze ligt nu knock out... Maak dus maar alvast op voor een lange nacht....snel ogen dicht! Goede nacht voor iedereen!!!
Goed nieuws Lov. Nu bijkomen van alles. Binkie hier net de fles gegeven maar meneer heeft t niet int zin om re gaan slapen geloof ik. Hij is de hele avond al wakker. Geprobeerd om in zn eigen kamer te leggen maar hij schreeuwde moord en brand. Hopelijk gaat ie zo slapen, mama wil ook graag slapen 😊 Slaap lkkr allemaal en hopen op veel doorslapertjes 😉 ik verwacht niet dat Onze spetter dat vannacht gaat doen 😉
Ik vraag me af of het door het weer komt (het gaat hier de hele nacht al tekeer met regen), maar om 03.45 uur was ze ineens klaar wakker en wou ze eten. Pfff, hoe snel je aan dat doorslapen went merk ik wel nu. Ze ligt nu gelukkig weer te slapen, dus ik ga ook proberen.
jemig meid, dikke knuffel dan maar voor je!! Ik zit hier klaar wakker en iedereen slaapt haha (ik ben echt erg, ik KAN slapen en doe het niet) nouja ik ben wat oude baby foto's aan het kijken van onze dochter (5 jaar alweer wat voel ik me oud LOL) in een versierde woonkamer...
Heerlijk toch! Aks ik fit was, zou ik nu ook opstaan...normaal ging hier om 5:45 altijd de wekker....nu duik lekker nog ff mijn bed in!
Zo meneer net flesje gehad (laatste om 22.00uur) en nu nog even t bedje in. Ooh 2de leg, ik had toch regen gisteren. Ik legde mn hoofd op het kussen en het begon te regenen, heerlijk! Wel heel de nacht hard gewaaid, paar keer wakker geweest. Meneertje ook om 3 uur, maar met neusspray en speentje weer gaan slapen Straks naar de Primark met mn moeder en schoonmoeder Maar eerst nog even een dutje😉 Fijne dag iedereen. Tigermommy, is ze vandaag echt jarig? Van harte gefeliciteerd! !! Fijne dag!🎉🎉
Ik zou ook nog wel even willen slapen. Maar kleine meid is wakker en over een half uur gaat anders toch de wekker. Vandaag met sm naar de orthopeed en zl naar de ka. Hopelijk kunnen beide geholpen worden en rolt er in ieder geval iets uit.
Veel goede nachten! Hier ook prima hij kwam zelf ineens extra om 19.30 dus vond het onzin om hem om 21.30 alweer wakker te maken. Om 22.30 lag hij nog zo heerlijk dat ik dacht weet je wat ik zie het wel maak je helemaal niet wakker. Hij kwam zelf pas om 00.00 even 15 min goed gedronken en slapen. Toen pas weer om 04.15. Net gewoon weer zn dagritme gepakt om 06.00 en wakker terug het blijft stil dus goed haha.
Tiger gefeliciteerd met je grote meid!! Maak er een leuke dag van. Wendy wat slaapt je ventje toch super toppie!
Goeiemorgen dames, Hier was ons spetter de hele avond jengelig, 22:30 de fles gegeven en geslapen als een roosje tot 07:00 uur! Voor de rest de hele nacht ook geen kik gegeven. Ik was wel om 03:00 uur even wakker, toch een instinct denk ik 😉 Ik zal ons klaar maken, we moeten zo even een bezoekje brengen aan de huisarts ivm de spruw.