Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

logo Niet meer actief

Goedemorgen!

Vannacht hebben m'n ouders opgepast zodat wij konden slapen. Helaas heb ik niet zo goed geslapen, maar ml wel.
    Joris heeft wel geslapen :) hij heeft om 24.00 een fles kv op en toen een fles bv om 6.00!!!!!!
    Wij gaan dat ook doen vannacht.

Tiger nog gefeliciteerd!

Balen dat een aantal een slechte nacht hebben gehad. :(

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gatver de Gatver! ! Er word je vertelt dat je menstruatie weg kan blijven als je bv geeft. Nou bij niet! !
    Eergisteren voor het eerst echt gezellig gemaakt met ml dus dacht dat gisteren het daar van kwam maar het word meer :(.
    Verklaard denk ik wel mn hoofdpijn van het weekend en productie mega dip.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen Paula!

Heerlijk logo lieve ouders heb jij...

Hier gaat het wel goed met mama hoor. Ben erg moe dat wel en met J gaat het wel. Hij is nog steeds verkouden wat de nachtjes erg kort maakt. Hij heeft vorige week zijn prikjes gehad en dat heeft het weer iets verergerd.
    Gewicht was 6585 en 61 cm mijn bink :D

Vannacht dus slecht geslapen, ik wil mijn meisje in de gaten houden dus ga een aantal keer checken en J heeft veel gehuild.
    Hij was gewoon wakker om 3 uur... Zit ie wat te lachen en te spelen in zijn bed de bengel... En hij heeft last van de verkoudheid.

Maar ach dat komt allemaal wel weer goed.

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    wooow en ik vond L.yam al groot met zn 6170gram :p

Succes 2de leg!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hij is echt niet normaal hahahah :D

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nu snap ik dat ie uit de wagenbak groeit al. :D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja :D

8. logo

logo Niet meer actief

Ja he, ben er ook blij mee. :)

Vervelend dat je zo slecht heb geslapen. Wel een goede groei zeg bij de kleine.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is toch super zo'n ouders...;) en zo hoort het ook gewoon, dat ze je af en toe helpen.

Ja het is niet normaal hoe die groeit... Maar ik vindt het heerlijk:D altijd een fijn gevoel:D

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja Wendy ze is jarig vandaag, om 11.58 uur officieel, nu even taart ophalen straks om half 12 trakteren op school.

Voelt toch altijd bijzonder als je kindjes jarig zijn dat laat je denken aan hun geboorte enZo

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter tiger! En idd het blijft toch zo'n emo dagje een beetje he :D

12. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Gefeliciteerd tiger! Een fijne dag gewenst!

Dames even een vraagje. Ik geef om de 3 uur de fles. Hij zou nu weer de fles moeten maar hij ligt zo lkkr te slapen. Wat doen jullie dab, wakker makeb of laten slapen en kijken wanneer die komt? Want op een gegeven moment moeten er meer uren tussen de voedingen zitten toch?

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Tiger, gefeliciteerd met je dochter!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lov, fijn dat je gezinnetje weer compleet is meid!

Tigermommy, van harte met je kleine grote meid!

Hier hadden we gister wat nieuws geprobeerd. De kleine meid met bedtijd van zoon naar bed (haar wieg bij ons op de kamer) gebracht aangezien ze de afgelopen avonden zo wakker bleef. Ik had zoonlief naar bed gebracht en die lag om 20.30 uur te slapen (hij gaat altijd om 20.00 uur want wij eten pas om 19.00 uur) en dochterlief lag om 21.00 uur te slapen en heeft ze tot 23.00 uur geslapen want toen hebben wij haar wakker gemaakt voor een fles. Toen weer gelijk slapen, om 4.30 uur zelf gekomen (maar gerekt tot 5.00 uur) een fles en toen weer slapen tot 8.00 uur. Heerlijk die rust s 'avonds...hebben papa en mama dan ook even gebruik van gemaakt hihi.

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

jemig wat eten jullie laat zeg, dat is dat volhoud, die van mij liggen dan te slapen in hun bord en krijgen amper wat erin, hier om 17-18 uur, dan kunnen ze nog even laten zakken en dan snel naar bed om 18.30/19.00 uur

Maareh wel lekker die rust savonds inderdaad!!! even tijd voor jezelf!

16. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochter Tiger!
    Fijn dat je dochter weer thuis is lov!

Ons meisje krijgt nu al een paar dagen haar eerste voeding rond 7u. Zo fijn dat ik er 's nachts niet meer uit hoef om te voeden. Ze wordt nog wel af en toe wakker, zou fijn zijn als ze dat ook langzaam afbouwt ;)

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik weet het, het liefst eten we eerder maar mijn man werkt tot 18.30 uur en is om 19.00 thuis vandaar. Daarnaast heeft mijn zoontje altijd heel weinig slaap nodig gehad. Als hij om 18.30 uur naar bed zou gaan is ie om 4 uur klaar wakker. Gister was het bijvoorbeeld 19.30 en vroeg hij of we nog een potje gingen voetballen in de tuin haha. Hij was 2 jaar en sliep toen al niet eens meer overdag. Iedereen is ook altijd verbaast over zijn energie. Ik wou dat ik er een beetje van kon krijgen :p.

18. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met M.iley!!! Maak er een bijzondere dag van Tiger!

Fijn Lov dat ze weer thuis is!

Hier weer terug naar om de drie uur snachts.... :( ach ja er komt een dag dat ik nog erns kan slapen... Toch???? Ghihihi
    Wel lekker productief geweest....

Vraagje: kan ik de omneo gewoon gebruiken, er staat op: op advies van arts/consultatiebureau

En ksn ik bijvoorbeeld 2 schepjes omneo en drie AR zomaar mengen?

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Ja ik heb toen voor de zekerheid gebeld, maar mocht dat gewoon doen. Ik mixte toen ook omneo met A.R. dat kan gewoon.

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier al de hele dag een ontevreden baby.... :(
    Erg huilerig, hangerig. Niets is goed eigenlijk.... pfffffff vermoeiend.

Deel Deze Pagina