Misschien een domme vraag maar wat houd dat in? 😌 Oooh ik heb het al even opgezocht. Zou best kunnen als ik het zo lees ja. Ik had hier nog nooit van gehoord 😉
Hier probeer ik L.yam wel 1 of 2x overdag op bed te laten slapen. Hij slaapt sinds hij 2 weken is op zijn eigen kamer. Ongi... pfff.. ik ben het alweer 2x geweest. Werd precies 4 weken na de bevalling voor het eerst ongesteld, toen meteen aan de pil gegaan. Zit nu alweer halverwege de 2e strip. Zo we hebben net film gekeken, nu lekker naar bed.. zzzzz.. welterusten! !
Nadat ml 2,5 bezig is geweest om haar in bed re krijgen... Ligt ze nu weer bij me te drinken... Ik ben zoooo boos. Bij mij ligt ze zo in bed, maar nee hij moet het per se doen.. Ik hrb weer geen oog dicht gedaan en knallende koppijn... Meneer ligt te snurken...
Zooo deze meneer begint volgens mij door te slapen. Om 19.50u laatste fles gehad.... en nu weer... Als hij 's nachts wakker wordt dan stop ik eerst zijn speentje erin. Gaat hij verder slapen prima, blijft hij mopperen krijgt hij zijn fles. Hopelijk is hij vandaag overdag vrolijker dan gisteren.
Heb je het oei, ik groei boek?? Daar staan ze allemaal in en een aantal handige tips. Ik heb hem deze zwangerschap aangeschaft. Als hij zo nodig de kleine op bed wil leggen Kahlan, dan komt hij er snachts ook maar uit. Maar kun je niet voordoen wat jij doet? Uiteindelijk moet de kleine door beide naar bed gebracht kunnen worden. Lekker he Wendy dat doorslapen. Hier ook weer een goede nacht. Laatste voeding was rond 21.00 uur en nu om 5 uur wakker. Alleen wil ze niet meer slapen.
Hey dames Goedemorgen @bibi hier ook een oei ik groei! boek toevallig kregen we dit van een vrouw bij ons uit het hondenpark bij de oudste al. Die was niet makkelijk als baby om het maar zo te zeggen. De herkenning in moeilijke periodes met uk vinden wij erg fijn en geruststellend. Ook konden we wat beter begrip opbrengen. @ongesteld wat zijn er al veel meiden zeg. Hier zet het sinds vannacht echt door met buikpijn. B. is wel weer rustiger met drinken gelukkig merkte ik dat er wat aan de hand was in mn lijf aan de productie dip en zijn onrust tijdens de voeding. Gisteren weer het oude ritme 21.30 zelf gepakt was moe en wilde naar bed hihi. Toen kwam hij 02.15 en 05.15 helemaal toppie. En ligt alweer prinsheerlijk te slapen sinds 05.45♡
Zo schiet net wakker ppfff gisteren om 20 uur laatste fles en ga nu zo maar mini wakker maken ik hoor hem al wat draaien en zuchten dus hij komt zo vanzelf wel we waren vroeg naar bed gegaan want was doodop van de dag nou ja 10 uur want Onze man was wat onrustig van de dag hihi
Jeeeeeeeee! Joris heeft vannacht om 24.00 en daarna om 6.00 een fles gehad! Om 24.00 was hij zo moe dat hij z'n fles van ons niet leeg mocht drinken want hij verslikte zich steeds. Bibi misschien is babymassage gericht op krampjes een idee? Wij hebben dit gisteravond gevolgd en we hopen dat het helpt.
Logo wat fijn! Kolf je nog steeds of krijgt hij nu fv? Jullie voelen je vast uitgeslapen hihi heerlijk voor je.
Lekker meiden baby's die doorslapen ... Hier helaas nog niet maar komt wel. Gister was J al veel aan het huilen ben vandaag eens benieuwd. Hij was al een tijdje wat neusverkouden en door de prikjes heeft hij weer meer last gekregen. Zo vervelend voor hem hij heeft er echt last van. Gister maar weer eens mijn gelnagels erop gezet....kan nu wel weer Met de middelste gaat het gelukkig nog steeds goed.... Zo ga eens wat eten...
Nog steeds kolven en de laatste fles kv (sinds 2 dagen). Ml is uitgeslapen maar ik niet ivm de rare geluiden die Joris nog steeds maakt. Maar ik ben zo blij!
Hmm.. hier is L.yam wat onrustig geweest vannacht. Aantal keer wakker. Gelukkig wel de fles nog tot 05.30 kunnen rekken vanaf 21.00uur. Hopelijk slaapt ie vannacht iets beter.
Goeiemorgen dames Hier gister 20;30 de laatste fles gehad en meneer heeft geslapen tot 5 uur. Daarna de fles gegeven en lkkr even verder geslapen samen. Heerlijk dames die doorslapende baby's 😊
Wat fijn meid! Toevallig had ik een vraag gesteld aan de lactatiekundige en zag ook jou topic vandaar de vraag Is wel toevallig he die 2 dagen doorslapen na 2 x kv te hebben gegeven
Hier mag ik ook niet klagen. Overdag was het weer drama maar ze hebben haar met bedtijd van zoonlief weer naar boven gebracht en ze lag om 21.15 te slapen en eigenlijk tot 7.30 uur. Wel met 2 flessen tussendoor hoor, maar aan het einde van de fles lag ze dan alweer te slapen en konden we haar zo terugleggen.We hadden haar om 23.30 wakker gemaakt voor een fles en vanochtend kwam ze om 5.00 uur en heb ik gerekt tot 5.30.
Hoi dames, even een kort berichtje. Mijn sm belde vanmorgen in tranen door de pijn. Na 5 maanden aanmodderen met de ha was ik er helemaal klaar mee. Dus ik heb haar in de auto gezet en naar de eerste hulp gereden. Hier ligt ze inmiddels al 2 uurtjes en aan de morfine inmiddels tegen de pijn. We wachten nu op de arts. p.s., wat ik even snel las: fijn dat er steeds meer doorslapers zijn!
Zo maandag intake bij de peuterspeelzaal leuk! Mag hij gelijk even een half uur spelen daar. Straks fysio voor Benjam.in ben benieuwd hoe ze het vind gaan.
Wat ontzettend goed van je en voor haar! En als ze haar aan de morfine hebben gelegd nemen ze het nu iig heel serieus.