Rustig aan doen is altijd zo makkelijk gezegd... Ja misschien makkelijker als je nog geen kinderen hebt maar anders moet je toch de deur uit enz... Nu mag ik niet klagen hier mijn man helpt veel. Paula ja ach we gaan gewoon door toch Reb zeker meis kan van de bevalling zijn rustig aan doen je baby hoeft niet elke dag in bad.
Waarom zou dat toch zijn dat we ons gelijk zo schuldig voelen wanneer we een dagje eens niets doen?....gek eigenlijk... niemand die er wat van zegt.
@2de leg Heel herkenbaar hoor, ik was ook al vroeg uit de running met mijn bekkenpijn. Nu merk ik dat het nog niet weg is, dus nog rustig aan. Begrijp wel dat het lastig is dat je minder mobiel bent, zeker wanneer je een auto gewend bent. Ik had op een gegeven moment wel last met het rijden binnen de bebouwde kom en file rijden (met de koppeling en mijn bekken), dus liet ook de auto wat vaker staan. Hopelijk kan je toch een beetje rust vinden, laat mensen lekker naar jou komen? Ook herkenbaar van het 'in tranen je vriend bellen', ik voelde me op een gegeven moment ook zo eenzaam. Zo bizar.
Jullie hebben gelijk hoor. Ik hoef me ook niet schuldig te voelen. Maar mis de actie gewoon. Lekker wandelen met de kids of fietsen of gewoon van en naar school brengen. Zelfs dat lukt me net aan 1x per dag. En ik merk dat mijn dochter (8,5 jaar) het daar best moeilijk mee heeft. die roept egelmatig, zullen we even na het bos, oh nee de auto is er niet meer en mamma kan niet ver lopen. daar voel ik me vooral schuldig over. Heb het gevoel dat ik mijn andere 2 momenteel te kort doe. Maar mijn vriend zei ook al, nog eventjes volhouden en dan kun je met wandelwagen weer km's gaan lopen!! En dan maken ze vast en zeker ruzie wie mag duwen, hahaha.
Gelukkig heeft ze een paar hele lieve vriendinnetjes met hele lieve mamma's die het helemaal snappen. Maar het steekt wel. Ze is een echt mamma's kindje en net als mamma gaat ze graag fietsen of skaten enzo. Mijn zoon is daarin een stuk nuchterder. Die geeft voor mij antwoord en zegt dan niks, maar trekt een hoofd dat genoeg zegt.
Cadeautje gekregen, milestone kaarten. Superleuk! Oooh als jullie gek worden van mijn foto's.... Whaha
Gaat snel zo'n week... Kon me een paar dagen geleden echt niet voorstellen dat ik weer wat tijd zou hebben om hier weer actief te zijn whahaha. @2de leg kan me er wel iets bij voorstellen. Ik denk wel dat je dochter een leeftijd heeft dat ze een beetje begrijpt waarom je minder actief bent met haar. En wat je vriend zegt, zat tijd om de 'verloren tijd' in te halen. Komt goed moppie, vergeet niet te genieten van de kleine daarbinnen ♥
DIe kaarten had ik ook van mijn zus gekregen, zijn echt leuk he!? Jouw foto's laten zien waar we het voor doen, verlicht hier de pijn wat!!!
Pppffff ik ben toch moe, zo kids naar bed, ik in bad dan nog wat tv kijken in bed maar verwacht niet teveel actie nog van mij vanavond...
Dat is mooi Kahlan Straks hebben jullie allemaal een mini, wauw ♡♥ Word echt overspoeld met liefde en ook helemaal opnieuw verliefd op ml en ons gezinnetje. Wauwie
Lekker Tiger! Ondanks alles nog even genieten en afscheid nemen van je buik(je) Samen met je man ontspannen er komt nog drukte genoeg met c.ooper straks. Knuffel Reb wat een ontzettend leuke kaarten zeg en wat gaat het idd hard alweer een week verder. Voor me gevoel zat ik gisteren nog met je te chatten op fb.
Wacht ff, jij wordt morgen ingeleid toch? Ik zal je wat positieve energie sturen vanuit de wachtkamer van de poli!
@ Tigermommy, heel veel succes morgen en inderdaad geniet nog even van je laatste avondje getrappel @Kahlan, Ik was het niet van plan te gaan gebruiken, maar ik heb eentje van Avent, een handkolf. Die is al 10 jaar oud inmiddels, maar de rubbertjes zijn vervangen en dan werkt hij nog steeds prima. Als je na je verlof weer aan het werk gaat is het misschien handig om hem wel alvast in huis te hebben. Volgens mij kun je ze tegenwoordig ook huren, misschien handig als je een paar verschillende wilt uitproberen.