Stapelverliefd, terecht hoor Wendy. Wat een droppie!!! Als ik al die foto's zie wordt ik nog ongeduldiger!!!
@leg dat is ook moeilijk met kindjes, ik heb dat hier ook. Maar ja het is even niet anders. @wendy je hebt ook veel meegemaakt lieverd ik hoop dat het goed blijft gaan met je oma @kahlan is niet perse nodig van te voren. Hier heb ik m wel al ivm de meiden toendertijd. Ook kan ik eventueel een elektrische huren bij de thuiszorg, weet niet of jullie dat ook kunnen? @fotos baby's... Cute! Lekker he zo'n kleintje @tiger zet m op morgen meid! Ik hoop dat het allemaal een beetje snel gaat verlopen.... Je hebt gewoon bijna je mannetje in je armen wauw!
Hier ook druk dagje gehad, inbouwkast op onze slaapkamer helemaal uitgemest en schoongemaakt. Kwam een volle zak afgedankt spul uit. Nachtkastjes gedaan, plinten maar eens haha en boven overal de ragebol langs gehaald. Daarna de koelkast goed gepoetst en direct daarna heerlijke wraps gemaakt dus werd door manlief verplicht om in bad te gaan Tiger, zal spannend zijn voor je nu. Nog even van je buik proberen te genieten! 2de leg, naar je lichaam luisteren is alles wat je kan doen. Quality time komt echt wel weer! Paula, heerlijk he, laatste dingen inslaan. Zes mutsjes?! Heb er maar twee haha, hoop ze maar een dag of twee te hoeven gebruiken, vind t nooit zo leuk staan haha. Lappie, ik ga ook proberen BV te geven, liep bij de eerste niet, tweede niet geprobeerd en nu toch wel de wens. Verder zag ik weer heerlijke foto's van kleine moppies voorbijkomen. Blijf vooral lekker spammen haha. Ik ga verder genieten van mn badder-uurtje
O en een borstkolf (hand) heb ik, een elektrische is evt snel genoeg gehuurd via de thuiszorgwinkel van mn so.
Haha hier zijn de mutsjes echt nog wel nodig voorlopig, maar vind het super schattig staan Had er ook maar drie in een klein maatje, maar veel bijgekregen de afgelopen dagen (gelukkig).
Hahaha, ik heb ook een stuk of 5 mutsjes. Een aantal met bijpassende slofjes. En 1 haarbandje speciaal voor bij een jurkje met bijpassende vest en slofjes. We hebben 19 februari gelijk een bruiloft van mijn vriends beste vriend. En ik moest wel de kleine meenemen kreeg ik al gelijk als opdracht (verloofde is zelf ook zwanger en een goede vriendin van mij). Heel vervelend excuus om een veel te schattig (en eigenlijk te duur) jurkje te kopen, hahahaha. Ik ga de oudsten hier op bed gooien en dan zelf ook richting mijn bed. Nog even een filmpje kijken en dan slapen (hopelijk beter dan afgelopen nacht)
Wendy wat is het toch een droppie♥ @kolf hier een handkolf van avent voorlopig prima. Had vanmiddag in de zorgwinkel zn lieve dame heel behulpzaam zij vertelde gelijk van alles over huren en hulp zo lief. Ja zegt ze wil me natuurlijk nergens mee bemoeien hoor maar je bijvoorbeeld genoeg kraamverband enzo. Echt zn oma type ik hou dr van. Mutsjes ja ik ben er dol op en met die koude dagen is het wel nodig vind ik ook met straks wandelen gebruik ik ze weer/nog. Had bij mn zoon alleen effen witte van de hema nu heb ik echt leuke vind ik dan haha.
Daar ben ik weer! Ik probeer op iedereen te reageren. Klinkt goed Lappie! Bibi wat fijn dat de kleine ingedaald is. Reb wat fijn dat de beslissing is genomen. Leuk Reb! Foto's geen probleem, alleen maar leuk. Kahlan ik dacht dat je eerst moest wachten om te kijken hoe de bv verloopt en daarna pas kolf kopen. Dat zei de lactatiedeskundige tegen mij. Wendy sterkte! 2de leg als je zo last blijft houden zal ik even naar HA gaan. Je moet straks ook nog bevallen! Ik hoop dat je morgen wel een fijnere dag gaat hebben. Paula wat heb jij veel gedaan zeg! En Gean ook! Hier trouwens ook regelmatig pijn van onderen. Ik dacht dat dat indalen was... Wendy geweldige foto! Tiger spannend zeg! Ik ben benieuwd. je kan het. Update ikea matras: Ik heb samen met mijn ouders en m'n man een nieuwe uitgezocht. Een heel ander matras dan ik had. Ik hoop dat deze oke is. Hij wordt straks afgeleverd!
Ik duim voor je dat dit matras dan idd goed is ! En mutsjes, oudste is 9 augustus geboren, en een flinke kerel, was dus echt niet nodig. Tweede isnvan half oktober en een nog flinkere kerel dus hij hield zichzelf ook goed warm. Heb er nu niet eens zo bij nagedacht haha. Maar ach, mn sz en zus zijn allebei recent bevallen dus heb ze er snel bij mocht het nodig zijn. Vooral omdat het nu toch wel winter is en deze baby wat kleiner is waarschijnlijk.
Logo, ik hoop dat dit matras beter bevalt! Tiger sterkte morgen! Mooie foto's weer!! Hier is het nu weer rustig, het rommelt af en toe, maar zet nog niet door. Balen hoor, maar dat herkennen er meerdere hier. En dan zit ik ook nog niet op de 40 weken!
Heel herkenbaar Chantal. Hier wordt momenteel de horlepiep gedanst in mijn buik. Dus die komt ook echt nog niet. Ook wel weer leuk om te zien na zo een dipdag. Weet ik weer even waar ik het voor doe.
Tigermommy, neem nog even lekker je rust en veel succes morgen. Wat een heerlijke dropjes zie ik voorbij komen.
Nog een vraagje dames. Ik heb deze zwangerschap maar 1 verslaving. en dat is prik, liefst spa marie henriette of cola of rivella. Helaas kan ik dat alleen in mate drinken, want de ene dag krijg ik er vreselijk het maagzuur van en de volgende dag heb ik nergens last van. Maar ik verlang er de hele dag door naar. Herkent iemand dit???
Matras is net gebracht. Ik laat hem een nachtje luchten en morgen gaan we hem proberen. Ik ga nu naar bed. Heb last van mn maag Welterusten!