Lijkt me toch wel apart Lappie!! En toch nog even snel een baby op de valreep in januari. Wie zouden er nog meer volgen vandaaag en morgen??? @Logo, fijn dat je nog wat hebt geslapen. Hier ook een goede nacht gehad. Half 11 vertrokken en alleen om half 1, half 3 en half 5 wakker geweest.
Gefeliciteerd Tigermommy!! Lappie, wauw, 40 weken!! Ook gefeliciteerd!! Sammy wat een droppies!!! Wendy ook al zo'n mooi ventje!!
Ik ben meestal niet van het delen van filmpjes enzo. Maar bij deze 2 hield ik het gewoon niet meer droog. Dus hier komen ze: Viral Video: Budweiser Super Bowl 2014 puppy love commercial | FOX13Now.com en HD Clydesdales 2013 Budweiser Super Bowl Ad
Wow Tiger, inderdaad een snelle bevalling.. mag ook wel na jouw zwangerschap. Geniet er lekker van, het is een mooi mannetje!!!
JJJJJJJJJJJjjeeeeeeeeeeeeeeeeej Gefeliciteerd Tiger!!! Welkom op de wereld C.ooper! Wat goed dat het zo is gegaan! Geniet ervan... Sammy wat een poepies...oooh ik kan niet meer wachten... Gefeliciteerd Lappie. Kan me voorstellen dat het als een mijlpaal voelt...zo van nu kan het ieder moment! Goed geslapen Logo?
Oh en 2de leg jij muts! Zit ik nu hier te huilen om een budweiser paard??? ghihihih hormonen....zo en nu snel iets eten! Straks 11.20 vk voor controle
Tigermommy van harte gefeliciteerd meid dat heb je goed gedaan geniet maar lekker! Lappie van harte met je 40 weken duurt niet lang meer. Paula en ik zien de 40 weken ook al aankomen heb jij al het idee dat je gaat bevallen meis?
Tigermommy gefeliciteerd! ! Sammy wat een prachtige meiden heb je lappie gefeliciteerd met je 40 weken wauw
ooih Tiger!! Gefeliciteerd met jullie zoon Cooper! wat een snelle bevalling! ik hoop dat je lekker naar huis mocht en zit te genieten nu
Bloeddruk was goed.... Schrok wel van gewicht!!! Sunds vorige week bijna 1,5 kilo erbij !!!!! Hoe kan dat???
Heb je erg ongezond gegeten afgelopen week??? Overigens groei je het meeste in de laatste paar weken. Je lichaam slaat alles op als reserve voor de BV. Dus dat zou het ook verklaren. Bij mijn VK wordt helemaal niet gewogen. Alleen als je heel erg afvalt (deed ik dus in het begin, bijna 5 kilo) of heel erg overgewicht hebt.
Tiger, van harte gefeliciteerd!!!! Enne weet ff niet meer wie het was, maar gefeliciteerd met het bereiken van de 40 weken!!!!
Jaja we komen dichtbij he Nee hoor ik ga gewoon weer gezellig overtijd heb totaal geen tekens dat het ineens gaat beginnen. Leg me er maar bij neer beeb word niet extreem groot meer verwacht dus ben gerust genoeg. Dinsdag wel echo en gesprek met de gynaecoloog dat wilde hij graag. En jij al idee of een gevoel?
Janneke fijn dat alles goed was meid! Gean wat balen zeg sucses morgen! Hier net gezellig rondje action gedaan en een broodje gegeten met zl gezellig! Zo door naar de kv en supermarkt. Thuis straks weer even verder met de boel en dan klaar voor vandaag hihi.