Wilde hem zelf erop zetten maar krijg steeds foutmelding.... 28-01 - Logo: CTG, groeiecho en gesprek verpleegkundige 31-01 - logo: ctg en controle
Ik vind kleur wel erg mooi maar dat lukt niet altijd op m'n ipad. Het is vervelend dat een persoon het steeds moet doen. Wat vindt iedereen ervan dat we het is het zwart doen en dat we het met elkaar bijhouden of wordt dat een rommel?
Datums zijn sowieso in het zwart dat lukt mij wel logo! Als iedereen zn afspraken gewoon door blijft geven in kleur komt het goed. Ik blijf het wel doen tot Reb aangeeft het weer op te pakken. VOOR DE GEBOORTES: Meiden die het openbaar willen op de lijst willen jullie het aub ook doorgeven?
Bevallingslijst februari 2014 29 januari: Elja81 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ BV 30 januari: Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 31 januari: ButterflyM (23 jaar), 1e kindje, jongen ♥BV 1 februari: Reb (27 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 5 februari: Chantal3 (35 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV? 8 februari 2de leg (32 jaar) 3e kindje meisje ♥ bv 9 februari: Migske (30 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ BV? 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ BV 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ BV Inkie86 (27 jaar), 2e kindje jongen ♥ Mek11 (29 jaar), 2e kindje jongen ♥ FV 15 februari: Kahlan (32 jaar), 1e kindje, meisje ♥ BV 17 februari: Rockmade (28 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV Paprikaas (28 jaar), 1e kindje, jongen ♥ FV 18 februari: Pien (30 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ BV 20 februari: Ddana (38 jaar), 1e kindje, meisje ♥ ? 21 februari: 00Wendy00 (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ FV 22 februari:Lilou83 (30 jaar), 3e kindjeverrassing♥BV 24 februari: Logo (31 jaar), 2e kindje (1e kindje overleden), jongen ♥ BV Gean (28 jaar), 3e kindje verrassing ♥ BV[/ 25 februari Bibi25 (25 jaar), 1e kindje , verrassing ♥ bv 26 februari: Demi1982 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ BV 20x jongen 9x meisje 4x verrassing Geboren 28-11-2013 - Yasmin84 (29 jaar), twee jongens geboren in het ziekenhuis d.m.v. een keizersnede (26 wkn) 11-12-2013 - Daniëlle1980 (32 jaar), een jongen in het ziekenhuis geboren (32 wkn) 04-01-2014 - Troy (29 jaar), een jongen in het ziekenhuis d.m.v. een keizersnede geboren (34+4) 09-01-2014 Nyneave (33 jaar), een jongen in het ziekenhuis d.m.v. een keizersnede geboren (34+3) 14-01-2014 - Charmed (23 jaar), twee meisjes in het ziekenhuis geboren d.m.v. een keizersnede (36+3) Afspraken: 27-01 - Sammy88: Inleiden bevalling 28-01 - 00Wendy00: Afspraak internist 28-01 - Logo: CTG 28-01 - Paula1984: Controle VK 28-01 - 00Wendy00: Internist+ anesthesist 28-01 - Logo: Ctg+ groeiecho+ gesprek verpleegkundige 28-01 - Bibi25: Liggingsecho VK 29-01 - Lappie: Controle VK 29-01 - Inkie: Controle ziekenhuis 29-01 - Tigermommy: Denkbeeldige bevalling 30-01 - 00Wendy00: Controle gyn+ gesprek verpleegkundige 30-01 - Kahlen: Controle VK ziekenhuis 31-01 - Wendy88: Afspraak VK 31-01 - Logo: Ctg + Controle 04-02 - Paula1984: Echo+ gesprek gynaecoloog Staat je naam er nou niet bij en wil je dat wel heel erg graag? Stond je naam er ooit wel bij en nu niet meer? Dan zouden we het toch super gezellig vinden als je weer lekker mee komt kletsen! Wil je jouw afspraken op de lijst? Graag even in een berichtje zetten (GRAAG IN KLEUR) *Namen zijn van de lijst gehaald door Reb (voor meer info, stuur me maar een PB)[/QUOTE]
Nog geen nieuws......? Bv geven en lekkende borsten.. Heeft er echt geen drol mee te maken hoor Hier een indrukwekkende film gezien "Butler". Waargezegd verhaal ...
Hey meiden even een update.. Ze hadden dus om half 8 mn water gebroken zooo mn man kon om het kwartier de matjes verwisselen zooveel vruchtwater!! Toen kwam ze voelen zat ik op 7 cm.. Weeen opwekkers gekregen, lag aan de ctg, een kathether, weeen registratie, jongen zo'n draadje op zn hoofd dus ik moest op dat bed blijven dat vond ik het vervelendst want ik had rugpijn! Het leek 2 uur alsof er niets gebeurde behalve mn rugpijn en niet weten hoe ik moest liggen. Ik zei dat ik moest poepen, die vrouw zei poep maar gewoon op het bed. Ik vroeg of ze niet lekker was en dat ze nu een po moest halen.. Arm mens ging t nog doen ook. Maar ik moest dus niet poepen. Ze hadden de weeen opwekkers ondertussen super hoog gezet en toen hebbik gevraagd om morfine spuit in mn been.. Ben in slaap gevallen werd wakker omdat ik weer dacht dst ik moest poepen.. Mn man zei dan moet ze toch persen? Zei ze nee dat kan nog niet.. En daar kwam de gyn.. Het hoofd komt er uit!! Ga maar lekker poepen meisje dat is zijn hoofd haha! Na 10 min persen zagen ze dat hij met beide handen naast zn hoofd lag en wou ze inknippen.. Dat deed ze de volgende wee niks van gevoeld en toen is Jason geboren om 13:28. Ik mocht even 10 min rust zodat meisje kon indalen.. Zat ondertussen familie te appen en alvast fototje gestuurd en daar brak mijn water weer.. Mocht meteen persen maar voelde geen pers weeen.. Gyn had hand op mn buik en zei persen.. Na een paar keer persen is Joëlle geboren om 13:43. Toen nog 2x geperst daar kwamen beide placenta's in 1 keer.. Toen ben ik gehecht op de kamrr en ook niets van gevoeld.. Vond t reuze meevallen en ben blij dat ik niet voor de keizersnee gekozen heb! Heb al zelf geplast en gedoucht maar moest toch een nachtje blijven en morgen lekker met zijn alle naar huis toe! Ze zijn zoooo leuk joh!! Ben innde wolken.. 3 uur kregen ze de eerste voeding en daarna hebben ze geslapen moest ze om 8 uur wakker maken om te voeden, ze zijn weer gaan slapen en moest ze om 12 uur weer wakker maken hihi Jason is 2800 gram en Joëlle 2855!
Van harte gefeliciteerd Sammy! Wat een schatjes, prachtige foto! Mooie namen ook. Super, dat je terug kijkt op een goede bevalling. Heerlijk morgen naar huis, geniet van jullie schatjes. Met papa ook alles goed?
WHAAAH GEFELICITEERD SAMMY!!! wat een mooie kindjes <3 en wat heerlijk om te lezen dat alles zo goed is gegaan! Geniet er lekker van, en je kraamtijd en morgen fijn naar jullie eigen huis toe om bij te komen.
Nou dames, na een helse avond van helse weeën, uiteindelijk toch om 01.00 naar het ziekenhuis, want meneer zat klem. In het ziekenhuis is uiteindelijk vrij vlot om 01.43uur onze prachtige zoon L.yam J.oshua geboren!♥♥♥ Hij zat flink klem met zn hoofdje en zn schouders. Nu even bijkomen in het ziekenhuis en als straks de kinderarts is geweest, lekker naar huis ♡♡ Oohja hij woog 3890gram.. een flinkerd dus :O ♥♥
Meiden ... kwam weer eens spieken! Wendy en Sammy, van harte gefeliciteerd met jullie wolkjes van kindjes! Heerlijk van genieten! Sammy, wat een mooie gewichten hebben je kindjes!! Wendy, flinke zoon idd ! Ik ga proveren nu écht weer actiever te zijn. Zo spannend de laatste weekjes voor iedereen. Voor de lijst: 5 februari afspraak gyn, groeiecho, ze willen gelijk kijken of er al ontsluiting is, direct behandelplan opstellen is het doel.