Bij zoonlief begon het te rommelen om 17.00u op de uitgerekende datum. Dus ben benieuwd straks! Haha Nu toch best wel spannend hoor!
Oei spannend hoor Lappie dan!! Ik ga zo de kinderen weer richting school brengen. In ieder geval een stukje mee. Mijn dochter gaat vanmiddag spelen bij een vriendinnetje (3de x al deze week, klikt goed), dus die is haar skates aan aan het trekken. Ga ik zelf even op de fiets gelijk langs de spar. Dat is genoeg activiteit voor 1 dag.
He verdorie, omaatje mocht gister wel naar huis maar is net met toeters en bellen weer afgevoerd. Mijn moeder is nu bij mij zodat ik een dagje niet op en neer naar school hoef voor zoonlief maar zij is ook overstuur zie ik en dat gaat aan mijn hart. Gister met harde buiken in bad gezeten en nu ook weer flink. Zal het vanmiddag bij controle ziekenhuis wel ff aangeven.
Aaaah vervelend Wendy van je oma. Ook voor jou en je moeder natuurlijk. Snap dat het aan je hart gaat.
Aaahhh en net opaatje ook met trilling in zijn stem aan de telefoon. Ze wonen ook niet dichtbij...man, ik ben altijd wel de rots in de branding maar van binnen kun je mij nu ook wel opvegen. Sorry meiden, moet het ergens kwijt.
Och Wendy, wat vervelend toch. Logisch dat het je aan je hart gaat!! Sterkte!! Lappie, spannend hoor!! Ik hoop voor je dat het net zoals de eerste keer op de uitgerekende datum begint. Hier wordt ook gewogen door de vk. Ze heeft uitgelegd, dat ze het doen voor als je medicijnen nodig zou hebben. Verder voel ik me vandaag weer fitter dan de afgelopen twee dagen.
Sterkte Wendy, snap dat je het veel doet ! Sterkte! Lappie, spannend!! Hier ook wegen bij de VK. Vorige VK deed het niet. Pff heb net DVD zitten kijken van de uitwendige versie (draaipoging), maar vind het beste heavy. Hopelijk heeft manlief morgen tijd om mee te gaan, vind het maar niks eigenlijk
Wendy heel veel sterkte wat naar voor jullie! Knuffel x Gean klinkt spannend hopelijk kan hij mee meid!
Wendy, wat vervelend allemaal. Ik hoop dat oma snel opknapt. Is ook niet leuk voor de opa en je moeder. Gean, even doorbijten en dan kunnen ze de kleine hopelijk draaien (het lijkt me inderdaad pijnlijk). Hopelijk kan ml mee. succes!!
Thanks meiden. Hij heeft tot ongeveer half 12 een bespreking, dus ik hoop dat het lukt. Valt allemaal uiteindelijk misschien ook wel mee
Nou Gean, inderdaad, ontspannen is het beste hopelijk gaat het morgen goed en ligt ue lekker naar beneden! Jij ook sterkte Wendy, het komt nu natuurlijk allemaal veel harder binnen.... Wie vroeg het? Ja wel beetje veel gesnoept... Naar mag eigenlijk niet klagen ben nu net 9 kilo aan in totaal...
dikke knuffel Wendy bah wat een verdriet en dan ook nog hoogzwanger maakt het allemaal niet makkelijker op.
Hahaha, dat was ik Kahlan. 9 Kilo is zeker netjes!!! Ik zit nu op 8 kilo. Maar dan rekenen ze de 5 die ik de eerste 2 maanden afviel niet mee. Dus voor mij is het dan 13 kilo. En ook de afgelopen week ineens een hele kilo erbij.
Jeeej ben net gebeld door de vk. En ze had overlegd met de vk van het ziekenhuis waar ik gisteren was voor ctg en echo en gesprek over max. 41 of 42 weken. En we hebben nu de afspraak dat ze mij niet langer door laten lopen als 41 weken! A.s. dinsdag controle gyn met ctg en echo, woensdag controle vk en inwendig onderzoek, donderdag (indien nog nodig) inleiden. Zo blij dat ik het heb aangekaart en dat ze mij erg serieus nemen en niet moeilijk gaan lopen doen. Dus meiden, nog maximaal een week! Jahoe!!