Tiger ; Gefeliciteerd met kleine Cooper, geniet ervan!! Wendy; Sterkte met je oma, is niet niks! Gean ; Balen dat de kleine in stuit ligt. Hopelijk heeft hij/zij nog zin om te draaien! 2deLeg ; Wat ontzettend triest van je vrienden! Reb ; Wat een enorm lieve foto! Sammy ; Prachtig om ze zo samen te zien liggen, enorm lief! Ik hoop dat ik zo niemand heb vergeten, mn geheugen gaat niet verder dan dit Hier vandaag lkkr wezen shoppen met ML. Heb haakpennen en breinaalden gehaald om een roze en blauw mutsje te maken. Moet toch wat met alle vrije tijd Ik zag zulke lieve pakjes hangen bij de zeeman die ik echt niet kon laten hangen, kost daar immers ook niks! Heb een roze en blauw pakje gehaald, benieuwd welke ons wondertje aan mag
Hier net terug van controle in het ziekenhuis. Liep 45 minuten uit en dat was ook wel te merken aan de afspraak. Beetje snel snel en had niet het gevoel serieus genomen te worden dit keer. Manlief vond het ook. Harde buiken die de afgelopen dagen sterker waren dat ik ze weg moet puffen sprak ze ook een beetje overheen. Dochterlief lag trouwens nog niet ingedaald, als mijn water nu zou breken moet ik half zittend blijven ofzoiets. Mijn bloeddruk was ook wat hoger. Vooral aangezien hij normaal te laag was. Hij was nu 142/84. Verder nog geen bericht van mijn oma...
Janneke wat fijn dat alles goed is. Gean succes morgen! He bah Wendy, sterkte! Hoe gaat het nu? Wat fijn Lappie! 2de leg dat is altijd verschrikkelijk! Ik hoop dat het zkh iets voor ze kunnen doen. Het beste is aan hun vragen wat ze willen. Ik heb zelf een periode gehad dat ik niets met zwangeren of baby's wilde hebben, maar dat was ook in de periode dat wij wekelijks gebeld werden door vrienden dat ze zwanger waren. Het blijft lastig. Geweldige foto Reb. Panther denken ze bij jou aan zwangerschapsvergifteging dan? Wat is je bovendruk? Vandaag ben ik ivm buikpijn en minder beweging weer in het zkh geweest. Heb echt een abonnement volgens mij. Alhoewel ik toch een afspraak had in het zkh (geen controle), dus ik kon door. Ctg lukte eerst niet, later wel gelukkig. Buik was wat gespannen zei de vk en ook harde buik op ctg. Bloeddruk was goed maar voor mijn doen vrij laag. Maar vk vond het goed. Vanmiddag zwangerschapsfotoshootalbum opgehaald. Echt super mooi! In de auto op de terug weg krijg ik echt bespannend buiken en wat steken. Ook kramperig (beetje menstruatie achting) gevoel in mijn rug. Verder zwaar gevoel in mijn buik en van onderen. Heeft dat te maken dat mijn lichaam een beetje aan het voorbereiden is?
Super schattig Paula. Mijn dochter kijkt even mee en die roept al: Ahhhh, wat een lieve kleertjes. Gaan wij die kopen, mam?? Hahahahahaha
Ik vind die ketting trouwens ook super gaaf. Hebben ze die ook in het roze??? Ga ik vrijdagavond even langs de action.
Leuk he hier lagen alleen nog blauwe op het kaartje stond wel roze en blauw denk gewoon op maar mss bij nog wel. Koste 3 euro ofzo was gelijk verkocht hihi
Gean, succes morgen! Reb, wat een mooie foto! Lappie, het eind is in zicht. Wat fijn! Wegen, dat heb ik nog nooit hoeven doen bij de verloskundige. Er staat wel een Weegschaal in de praktijk, maar daar heb ik nog nooit opgestaan. In het begin vroegen ze no hoeveel ik woog, maar dat doen ze ook niet meer... Ik denk dat ze dat alleen in extreme gevallen doen. Ik ben de vorige keer 13 kilo aangekomen en zit nu op de +7/8 kilo... Dus erg netjes...
Wegen heb ik ook nooit gehoeven trouwens gewoon zeggen wat je weegt bij intake en klaar. Vorige week bij de gynaecoloog moest het ineens wel zei al tegen zn assistent vind jou echt niet leuk haha zei lachen lol.
Ik moest alleen de eerste 3 maanden wegen. Maar dat komt denk ik omdat ik bij mijn dochter bijna 5 kilo afviel en vervolgens amper 10 kilo aankwam. En ook nu viel ik in het begin af. Maar daarna heb ik geen weegschaal meer gezien. Ze vragen het zelfs niet eens.
Hier ook geen weegschaal bij de gynaecoloog... Maar moest bij de diabetesverpleegkundige wel op de weegschaal. Trouwens... Herkent iemand enorme hoofdpijn na het stoppen met borstvoeding? Heb nog nooit zo'n rare hoofdpijn gehad. Maar het begon gisterenniddag toen mijn borsten al een paar uur waren afgebonden.
Ik herken het niet Reb maar kan me voorstellen dat je lichaam zo reageert het wil natuurlijk nog produceren dus de hormonen gieren nog mss heeft het daar mee te maken?