Dames, breiringen halen bij de Action, binnen een uur heb je een mutsje in elkaar! Stelt echt helemaal niks voor. En dan kun je hem zelf leuk versieren met een bloem/ster of iets anders ik vond ze ook te duur om te kopen idd, denk probeer zelf even. En tis verslavend!!
Ik zou echt niet weten hoe Nooit kunnen leren helaas van iemand. 2 de leg ja daar zou ik ook gestoord van worden groot gelijk hoor en je mag toch netjes zeggen tegen een kind dat je iets niet hebben wil? Tenminste ik vind van wel
Dat dacht ik ook Paula. Mijn buurjongetje is de oudste van 4 jongens, dus hij moet helemaal weten hoe het is als je zo een dikke buik mee zeult elke keer. Heb de buuv al gezegd ik kom vanavond of morgenochtend wel even langs nog. Meestal als hij zoiets doet sturen ze hem langs om zijn excuses aan te bieden.
Ja toch ik bedoel je hoeft toch niet alles te pikken en zo te horen is het gewoon een beetje baldadige maar toch je kan er zeker last van hebben. En als je het met je buuf kan bespreken is alleen maar fijn dat voorkomt irritatie.
Ja, hij heeft een nieuw vriendje sinds een paar weken. En sindsdien gebeuren er vaker van dit soort dingen. Ik ben al een keer met buik en al van de trap gestuiterd omdat ze als een idioot op de bel aan het drukken waren. Toen is de buurman zelf heel boos geworden. En die wordt niet zo snel boos. Sindsdien is het vaak voldoende als ik zeg ik bespreek het vanavond wel even met je ouders als ze thuis zijn. Maar voel me zo een klikspaan, alsof ik zelf 10 jaar ben. Hahahah
Ow heerlijk zn nieuw vriendje met een rotinvloed blegh. Oe oe ml is aan het koken en het ruikt zooook lekker krijg er stik trek van haha
Breien op breiring is heel gemakkelijk, als ik het zelfs kan Ooh Lilou dat wil ik idd ook nog gaan proberen maar dat vind ik best ingewikkeld dat haken..
Het begin was ook lastig. Ik kon geen recht lapje haken. Maar flink geoefend. Ik heb inmiddels een ledikantdekentje voor de baby gehaakt, 2 mutsjes dus en een sjaal voor m'n dochter. Dit mutsje heb ik gehaakt. Super makkelijk!! Crochet Baby Hat - YouTube Ik ga eens kijken naar zo'n breiring. Ben benieuwd!
Dames, succes met de laatste loodjes! Hebben jullie (met evt vorige bevallingen) ook zo'n ontzettende last gegad van de hechtingen? Ik kan werkelijk helemaal niets. Het doet zo'n pijn. Morgen komt de verloskundige en waarschijnlijk gaat zjj ze er dan uithalen, iedereen zegt dat dat verlichting geeft. Hebben jullie dat ook zo ervaren? Ik word er nml helemaal depri van, kan niet c eens mn mannetje verschonen en aankleden omdat ik niet kan staan
Wendy, dat heb ik ook gehad met mijn zoon. Ik kon amper wat en er werd telkens gezegd kom op het zijn maar 5 hechtingen. Toen de VK kwam heb ik het gelijk aangekaart. Zij heeft toen gekeken en ze eruit gehaald. Wat een opluchting. Ik kon ineens alles weer. Bleek trouwens dat ze bij mij te strak gezet waren.
Jeetje Wendy, dat klinkt wel heftig zeg! Ik had geloof ik 2 of 3 kleine hechtinkjes maar niet zoveel last gehad als jij nu vertelt. Het is voor mij ook al weer tien jaar geleden... weet niet meer of het na het verwijderen van de hechtingen beter voelde. Geen idee. Sterkte ermee in ieder geval.
Ja!! Bij de eerste kreeg ik hechtingen en die zaten te strak. Ze had toen het knoopje weggekipt en dat was stukken beter! Helemaal eruit was nog beter. Dus zeker vragen of ze er wat aan kan doen. Sterkte!!
Ja laat ze er maar uitknippen hoor. Ik had er totaal 5 waarvan 2 uitwendig in mn schaamlippen die waren net te strak dus elke keer trok het heel erg. Wat een verademing was het toen op de 3e dag die eruit gingen.
Pfff, ik moet zo met zl naar reddingszwemmen. Dan betekend eerst naar mijn sm waggelen om de auto op te halen en dan 30 km rijden Ik zie er nu al tegenop, maar vl is net niet op tijd thuis. Maar ja, als ik er eenmaal ben en ik ben bijgepuft dan kan ik mooi even langs de action!!
Wat fijn om te lezen dat het inderdaad verlichting kan geven, hopelijk bij mij ook! 2e leg, succes ermee!!
He dames kom me ff melden. Vandaag mijn zus een dagje hier! Dus erg druk. Heb nog een luieremmer gekocht bij de Hema en ook nog een pakje! Zooo lief kon het nuet laten liggen! Verder foto's van de knuffels opgehaald en in fotolijstjes gedaan! Ziet zooo leuk uit, laat het wel eens zien straks! Lijkt net of het vier vriendjes zijn die op de foto zijn gegaan. Brn wel echt kapot nu! Het was iets teveel van het goede! @logo ik hoop dat je natras probleem snel is opgelost meis! Wat een lieve mutsjes 2de leg. Hier ook aan het haken! De rest ben ik weer kwijt sorry....