@Logo sorry had er helemaal overheen gelezen! maar ik brei eigenlijk altijd op losse pols zeg maar,ik snap niks van patronen. En de letters borduur ik er altijd op. Is misschien wel niet zo mooi, maar voor een begin wel simpel. @Tiger en Lov, ben heel benieuwd naar jullie mannetjes <3 lekker bijkomen en de ritme vinden. Kletsen hier komt vanzelf wel weer
Moest er ff een foto van maken haha. Ze wisselt nog regelmatig van kant hoor. Heb net een nog duidelijkere kunnen maken zelfs. Vooral als ik een harde buik krijg dan zie je dit.
He dames, meld me maar ff. Hier weer heled dag het huis vol, er ïs nog geklust en gordijntje genaakt... Nu ben ik blij dat iedereen weg is. Pffff rust komende week. Fijn Tiger en Lov dat alles goed gaat!!! Ga nu slapen, hopelihk hebben jullie mirgen meer aan me!
Wat leuk dat je ook aan het breien bent geslagen 2deleg, wil het wat? Stelt niks voor he Haha wat leuk om te zien Wendy!
Grappige foto wendy. Het lijkt op mijn buik. Vannacht niet geslapen, maar ik weet wel waar mn pijn vandaan komt. In mn bil zit een spier en deze zit weer vast. Oplossing is de fysio. Alleen is het nu zondag en is mijn fysio de hele week op vakantie. Ik morgen wel de praktijk bellen om te kijken of er een vervanger is. Vandaag komen mn schoonouders. Ze belden gisteren. Ze zijn super hoor maar ben zo moe. Ik merk dat ik onverwachte bezoekjes niet zo goed kan hebben of eigenlijk verandering van de dag. Herkennen jullie dat?
Goedemorgen dames, Hier een slechte nacht achter de rug, veel wakker en moeilijk weer in slaap te komen. OM vervolgens om half 8 wakker te worden van 2 kinderen die doodleuk roepen dat het licht is buiten (het schemerde al). Ik lig nog wel op bed, beneden is het me even te druk. @ Wendy, heel herkenbaar en dan vervolgens een keiharde buik krijgen. Of een preek van pappa dat dl mamma niet zo moet pesten, hahaha. @Bibi, ja gewoon breien kon ik al wel, maar eigenlijk al jaren niet meer gedaan. Aangezien ik de verkeerde wol voor de ring heb meegenomen heb ik nu de gewone naalden maar weer uit het stof gehaald. Dat is echt ent als fietsen. @logo, ik neem aan dat je dan wel bij een ander terecht kan. Misschien is over een week de kleine er al wel en hoeft het dan niet meer.
Goedemorgen meiden! Hier een valse start nacht achter de rug nlegh. Werd wakker van de pijn in mn lijf om half 1 bleef maar komen moest ook gelijk naar de wc en misselijk helaas werd onze zoon wakker en die heeft uren lopen brullen (handig) Veel pijn in mn liezen en bovenbenen met vlagen dus ik gok wat voorwerk. Uiteindelijk iedereen weer in slaap gevallen. Nu alles erg beurs down under met name mn schaambeen. Helaas niet doorgezet dus ik ben maar weer aan het rommelen. Man en zoon zijn naar de kerk yeey! Kan ik goed me gang gaan in huis! Helaas dus geen nieuwe februari mama's nog!
Goedemorgen, Gisteren niet meer gereageerd. Action maar gepasseerd, druk!!! Wel de laatste dingen ingeslagen denk ik haha, oa mooie voedingsbeha van Noppies. Jammer van alle slechte nachten meiden en de valste start. Lappie, ben zo benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden. Zag mooie buik, heb nu ook zon scheve buik haha. Draait nog steeds volop geloof ik. Paula, jij morgen ook 40 weken!! Logo, wat vervelend van de pijn, toch te druk geweest? Hier manlief en oudste zoon ook naar de kerk maar ik ben lekker aan het bankhangen hoor haha. Vannacht gedroomd dat ik bevallen ben haha. Viel wel ff tegen vanmorgen . Maar ik 'moet' ook nog minstens drie weken en hou maar rekening met vier/vijf
Lekker Gean even rust in de tent! Kan me voorstellen dat dat een beetje gek is om dan wakker te worden. Zou wat zijn door je bevalling heen slapen haha!
Nee helaas Gean dat is het niet anders was de oplossing nog makkelijker. Maar het komt goed. Morgen even bellen en vragen of ze een plaatsje vrij hebben. Wat fijn dat je de laatste dingen gekocht hebt trouwens! Haha grappig wij dromen maar iedereen droomt mee. Hier droomt familie mee: oma en broer van man. Iedereen over de baby. Grappig!