Februari mama's 2014 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door logo, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Hahaha idd maar ze zijn in principe met zijn 3en (waarvan 1 er af en toe werkt) ;)

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Grappig meiden dat julliw allemaal bij dezelfde vk zitten kleine wereld!

3. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, paprikaas, dat klopt. Dus het zou in theorie kunnen!

Paula, inderdaad een hele kleine wereld!! En daar komen we nu pas achter!!

4. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het helemaal met jou eens Paula! Ik vroeg me al af waarom iedereen het over inleiden had.... Ik zou er zelf pas na week 41 aan gedacht hebben on te vragen hoe of wat. Maar omdat iedereen hier het erover had dacht ik, vraag het volgende maar erns na...
    Sla ik dus nu lekker over! Ik loop ook bij gyn vanwege bloeddruk, maar houd hem goed in de gaten en vind het helemaal prima wanneer beebje nog 3/4 weken zit! ( merk alleen asn mezelf grote veranderingen dus zou me niet verbazen als het los gaat!)

Een rondje prenatal en ikea was al teveel voor buik en heupen!!!jeee moet echt rustig gaan doen.

5. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland

WahahhahahHha ze zijn deze week 3 dagen vrij dan is Cindy de achterwacht zou erg zijn als we alle 3 tegelijk beginnen:D:D:D:D

6. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh misschien een tipje: heb net krukje marius voor 3,99 gekocht bij ikea.eventueel voor onder de douche. Ztten gaten in het zitje, leek me wel voor het geval ik niet goed staan kan douchen. En ml zei: neem ervoor terug rijden is duurder!

7. paula1984

Haha ml merkt hier dat er wat veranderd hij heeft deze week al een paar keer gezegd er staat wat te gebeuren je bent eindelijk weer jezelf aan het worden.
    Er is weer te communiceren met me;)
    Hij zegt dat het komt omdat mn hormonen veranderen doordat de geboorte eraan komt haha. (Hij mag nu wel eens een keertje gelijk hebben :p)
    Goede tip maar helaas kom ik er niet meer heb wel een metalen krukje van ikea met gaatjes dus die kan ik ook nog pakken.

8. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18

Hahahaha echt!?

9. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha wat grappig allemaal bij dezelfde VK :D leuk zeg!

ik zit altijd letterlijk onder de douche ik zou wel graag een krukje willen maar ach zo gaat het ook, al ziet het er een beetje gek uit.

vandaag is het heerlijk weer hier, zoon en man zijn lekker buiten aan het spelen.
    ik daarentegen kan me niet van de bank afslepen, ik ben zo gigantisch moe! Totaal geen energie. Heb vanmorgen een lange douche genomen en nog extra slaapjes gedaan net, maar mijn energie is niet vooruit te branden :( stom zeg dit herken ik he-le-maal niet van mezelf altijd maar doorgaan en alles kan dus baal er ook stevig van dat nu ineens de fut eruit is. BAH

*klaagzang uit*

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #890 Gean85, 2 feb 2014
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
    Hihi maar mijn opmerking van klagen bij de gyn bij wijze van spreken doe ik dus niet he. Meer om aan te geven hoe meegaand ze is.
    Vind persoonlijk namelijk ook dat je niet om ieder wissewasje moet klagen en je je tijd moet uitzitten. En ik geniet er ook gewoon nog van.
    Is bij mij sowieso eerder de keuze van de gyn om in te leiden, maar zou zelf ook liever geen herhaling van de vorige keer, de laatste paar minuten zien.

Ben zelf ook niet van het klagen voor de 40 weken sowieso, al heeft iedereen uiteraard wel eens haar slechte momenten.

11. logo

logo Niet meer actief

Spannend Chantal!

Als het goed is zal geen enkele vk of gyn iemand inleiden die geen reden heeft Paula. Volgens mij is dat ook medisch niet mogelijk. En anders zou het erg bijzonder zijn.
    Wel zijn ze, zoals ik al schreef met een onderzoek bezig om mensen met 38 weken te laten bevallen om complicaties te voorkomen. Dit is dus echt nog een onderzoek, dus geen standaard.

Wat goed dat je zo rustig blijft panther!
    Dat is ook het beste hoor.

Die kruk hebben we ook gekocht Kahlan. Wij konden hem ook niet laten staan.

Ik heb trouwens de meest lelijke pyjama gekocht. Ik lijk er wel een clown in helaas zie ik geen foto op internet anders konden jullie lachen! :)

12. logo

logo Niet meer actief

En klagen bij een vk of gyn? Als het een goede is prikken ze daar doorheen toch...
    Ik denk dat iemand met ervaring een goede afweging kan maken wat het beste voor iemand is.

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat denk ik ook wel.
    Moet eerlijk zeggen dat ik bij de oudste ook wel eens gejankt heb bij de vk. Was ruim een week over tijd, het was hoog zomer, hitte en vocht ... maar het enige wat ze konden doen was kijken of ze konden strippen, je wordt echt niet maar zo door je emoties idd doorgestuurd naar een gyn zonder echt medische reden.

14. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij zei de vk, dat na 40 weken ze zouden gaan praten over wat er daarna allemaal mogelijk zou kunnen zijn.

Hier al eigenlijk de hele dag en vooral de hele middag regelmatig een menstruatieachtige zeurend gevoel in mijn buik, afgewisseld met af en toe wat harde buiken. Het rommelt echt, maar het zijn nog geen echte weeen. Ik ga maar even lekker douchen.

15. paula1984

Ja begrijp ik hoor:)
    Krijg soms alleen het gevoel in het algemeen niet naar jou toe hoor dat inleiden een beetje "hip" is ofzo.
    Bij een beetje dit of dat hup inleiding...

Logo wat zou volgens dat onderzoek beter zijn dan?
    38 ipv 41/42 weken?

Zo net terug van de mc gezellig gegeten met zn 3 tjes nu kan het nog even :p

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ben 1 dagje niet online en gelijk grote paniek hier, hahahaha.
    Mijn ex-schoonmoeder belde mijn vader al om te vragen of ik al aan het bevallen was.

En ikzelf nergens van bewust lekker aan de eettafel met mijn mams kopjes thee wegwerken en bijpraten.
    Heerlijk rustig dagje achter de rug dus.

Nu weer thuis, zo meteen lekker patatjes en pizza (Ik heb van die zeldzame kinderen die niet van patat houden) eten.

Heb alles gelezen en wou zelf eigenlijk wel vragen, komende dinsdag bij de vk ben ik 39+4, hoe hun handelwijze in het overtijd en inleiden/strippen is.

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk!
    En 'hip', tja, ik weet het niet.
    Bij mij wel een medische reden, als de kleine te groot zou worden, ivm de schouderdystocie, maar als het gewicht netjes gemiddeld blijft niet hoor.
    En ik wil ook liefst gewoon natuurlijk bevallen hoor!

18. logo

logo Niet meer actief

Ik denk dat het te maken heeft met de medische wetenschap. Ze weten meer dus weten ze ook meer over complicaties en dergelijke.
    Over het onderzoek weet ik niet veel want daar doen wij niet mee. Ik weet alleen dat het met complicaties te maken heeft. Bij ons laten ze ook zwangeren niet verder lopen dan de 41 weken.

19. logo

logo Niet meer actief

Ik ook!!!
    En het liefst ook niet al die stress tijdens de gehele zwangerschap.:)

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heb idd ook wel eens gelezen dat het helemaal niet zo goed is als een baby veel langer als 41 blijft zitten.

Deel Deze Pagina