Ik doe mee, lig in het ziekenhuis met Cooper, lang verhaal in kort, voeding bleek toch veel en veel te weinig ondanks dat ik te horen kreeg dat het juist zo goed ging en Cooper was 500 gram afgevallen dus kreeg n dag om aan te laten komen met flesvoeding anders ziekenhuis dus hup fles erin en gaan ermee maar hij was te vol en qers suf en kreeg hem niet meer wakker, slap, melk kwam er alsnog uit.dus hij is toen opgenomen, hij had vochttekort en was gewoon op, te moe om nog te kunnen drinken. Het ging daarstraks al wat beter dus we hopen dat alles snel weer goed komt!
Ach, wat ontzettend vervelend Tiger! Gelukkig gaat het al wat beter en hopelijk mogen jullie snel naar huis!
Hier weer een slechte nacht gehad. Helaas veel pijn aan benen. Regelmatig steken en branderig gevoel. Ik eigenlijk al hele nacht inkie. Paula lastig he. Heb je wel ideeen genoeg of twijfelen jullie tussen namen? He bah tiger dat is schrikken. Hopelijk kunnen jullie vlug weer naar huis. Cadeautjes: wikkeldoek, draagzak, slabben, kleren, boekje,genoeg ideeen. Zelf heb ik ook zo n dookie erop staan en boxzak, extra waskussenhoes, rugzakje, spaarpot.
O Tiger wat ontzettend schrikken meid. 500gr is echt heel erg veel arm mannetje en arme mama het leek zo goed te gaan. Hopelijk knapt hij snel op en mogen jullie lekker naar huis knuffel xxx Logo er komen alsmaar namen bij denk dat we er nu zn 5 hebben. Als jullie het niet vervelend vinden wil ik graag in de club zetten? Inkie bah hopelijk ben je nog even in slaap gevallen. Gean en wikkeldoek gescoord? Nou daar komt hij dan......... Mn 40 weken wiggle yeey!!
Yeey Paula ... toch wel apart vond ik altijd, als je de datum bereikte! Heb veel biedingen gedaan, zag al eea aan reacties maar dat komt vandaag wel eens haha. Hier eindelijk 37 weken haha
Wat naar Tiger! Hopelijk komt het snel goed!! Heel veel sterkte!! De namen die wij nu hebben, hadden wij al heel lang in gedachten. Gelukkig geen namenstress dus. Succes Paula! En gefeliciteerd met het behalen van de 40 weken!!
Allemaal dansjes vandaag!!! Gefeliciteerd! Hoe erg het het afgelopen weekend rommelde, hoe rustig is het nu.
Jullie ook mooie mijlpaal meiden 37 weken! Staan erin logo thx! Tiger ja vind ik ook eruit nu is het mooi geweest haha volgens mij weet hij dat hij naamloos is en komt hij niet.
@Tigermommy, wat vervelend en 500 gram is inderdaad wel veel. Hopelijk sterkt hij snel aan en mogen jullie weer fijn naar huis. Sterkte meid!! @Mijlpalen, gefeliciteerd met alle dansjes meiden. @namen, daar zijn wij gelukkig inmiddels sinds 2 weken helemaal uit. Maar wat een stress levert dat op zeg. Hier best een goede nacht achter de rug. Kreeg vanmorgen commentaar van de kinderen dat het niet eerlijk is dat ik mag uitslapen op maandag. Juist, ik ben anders klaarwakker, hahaha. VL heeft hier gisteren de klok opgehangen (op zolder) en vervolgens niet de trap schoongemaakt. Ik heb dus om half 12 nog een trap af staan soppen, want die was helemaal wit van het stof. Maar goed, kleine meid mag vandaag komen en anders graag tot vrijdagavond blijven zitten.